Oud 05-07-2007, 10:41
checkycheck
checkycheck is offline
hoi,

ik ben nog maagd,
en ik had het laatst met een goede vriendin van me der over, en dat ik er echt niet meer tegenkan dat ik geen sex heb, ik wil het dus echt!

toen stelde zij voor...dat zij het misschien wel zou willen doen, mij ontmaagden...

ze heb zich nooit aangetrokken gevoeld richting mij maar ze meende het wel en ze zou erover nadenken
ik daarentegen zou het niet erg vinden...want ik vind het erg lief dat ze dat aanbod heb gedaan en ze ziet er ook nog eens goed uit...
wat zouden jullie doen?

ik zit er aan te denken om het te doen, alleen zij denkt er nog over na
Oud 05-07-2007, 10:44
Uice
Uice is offline
Volgens mij heb jij nog niet de leeftijd om er echt niet meer tegen te kunnen dat je geen seks hebt.
Oud 05-07-2007, 10:46
checkycheck
checkycheck is offline
nou,dan moet ik wel oversekst zijn, want ik wil het toch echt heel erg...
Oud 05-07-2007, 10:46
Magican
Magican is offline
Zo kijkend naar je onderschrift, denk ik dat jij de juiste persoon ben om die vriendin gewoon te doen.
Oud 05-07-2007, 10:47
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 11:41 :
hoi,

ik ben nog maagd,
en ik had het laatst met een goede vriendin van me der over, en dat ik er echt niet meer tegenkan dat ik geen sex heb, ik wil het dus echt!

toen stelde zij voor...dat zij het misschien wel zou willen doen, mij ontmaagden...

ze heb zich nooit aangetrokken gevoeld richting mij maar ze meende het wel en ze zou erover nadenken
ik daarentegen zou het niet erg vinden...want ik vind het erg lief dat ze dat aanbod heb gedaan en ze ziet er ook nog eens goed uit...
wat zouden jullie doen?

ik zit er aan te denken om het te doen, alleen zij denkt er nog over na
Punt 1 - Seks is gewoon seks. Seks om de seks is een beetje als hardlopen, maar dan met een grotere kick en iets andere hormonen. Het is liefde/genegenheid dat seks bijzonder maakt.

Punt 2 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben, of maagd te zijn. Je leven wordt echt niet radicaal anders als je een keer seks hebt gehad.

Punt 3 - Denk je dat je vriendschappelijke relatie met dat meisje zo'n gebeurtenis aankan? Misschien raak je door zo'n actie niet alleen je maagdelijkheid, maar ook je vriendschap met haar kwijt.

Punt 4 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben!

Punt 5 - Echt waar!

Punt 6 - p.s. Nee, ik zou het niet doen.

Punt 7 - Had ik al gezegd dat het echt geen schande is om geen seks te hebben met een ander?

Punt 8 - Hoe oud ben je?

Punt 9 - Mijn beste vrienden hebben volgens mij nog nooit seks gehad... Zijn echt geen vette loosers hoor... Of wel *denkt*
Oud 05-07-2007, 10:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 11:46 :
nou,dan moet ik wel oversekst zijn, want ik wil het toch echt heel erg...
Ik denk dat je een jaar of veertien bent, en dat is nog geen leeftijd om wanhopig te raken omdat je nog maagd bent. Ga gewoon rukken en wacht tot je echt een meisje kunt krijgen, niet iemand die uit medelijden met je neukt.
Oud 05-07-2007, 10:48
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-07-2007 @ 11:47 :
Ik denk dat je een jaar of veertien bent, en dat is nog geen leeftijd om wanhopig te raken omdat je maagd bent.
Dat is de leeftijd om wanhopig te zijn. Als ie 16-17 is vind ie het geen punt meer.
Oud 05-07-2007, 10:56
checkycheck
checkycheck is offline
wahaha, toch grappig dat jullie allemaal denken dat ik 14 ben..ben namelijk bijna 17....
Oud 05-07-2007, 11:00
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik zou nooit seks hebben met een vriend gewoon om de seks. Er moet dan toch wel iets meer achter zitten, of het moet spontaan in the moment gebeuren. Dat soort dingen plan je niet. Dus als je het aan mij vraagt zeg ik dat je het niet moet doen.
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 11:56 :
wahaha, toch grappig dat jullie allemaal denken dat ik 14 ben..ben namelijk bijna 17....
En je maakt je daar nog DRUK om?! Ik dacht dat de puberale hormoontjes dan ondertussen wel zich een beetje gesettled hadden.

En 14... je manier van schrijven en redenatie lijkt erg op die van een 14-jarige. Ooit van hoofdletters gehoord?
kweety
kweety is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 11:56 :
met andere woorden je bent 16
en dan vind ik het nog een hopeloze actie om op die manier ontmaagd te worden en dan is het niet eens vanwege je leeftijd maar meer de manier waarop.
En zoals hierboven al is gezegd, waarschijnlijk verandert de relatie met die vriendin dan ook wel. ik zou het dus niet doen.
Oud 05-07-2007, 11:02
checkycheck
checkycheck is offline
ik tik hier,zoals ik op msn tik, en dit gaat om seks en niet om mijn lettergebruik...
Oud 05-07-2007, 11:03
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:02 :
ik tik hier,zoals ik op msn tik, en dit gaat om seks en niet om mijn lettergebruik...
'T was een reactie op de leeftijds identificatie die we probeerden uit te voeren bij jou.

En we hebben al on-topic gereageerd.
Oud 05-07-2007, 11:03
checkycheck
checkycheck is offline
ok, nou, ik ben dus echt 16 hoor. voor de duidelijkheid
Oud 05-07-2007, 11:05
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:03 :
ok, nou, ik ben dus echt 16 hoor. voor de duidelijkheid
WAAROM vind je het een probleem dat je nog maagd bent?
Oud 05-07-2007, 11:07
checkycheck
checkycheck is offline
ik vind het geen probleem... maar kijk, ik klink dan misschien wel als een 14 jarige, maar ik denk er gewoon echt heel erg vaak aan, en ik heb na 4 jaar geen zin meer om het alleen maar met mijn rechterhand te doen. plus het feit dat het ooit bijna zover was en 2 weken later wast uit...
Oud 05-07-2007, 11:09
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:07 :
ik vind het geen probleem... maar kijk, ik klink dan misschien wel als een 14 jarige, maar ik denk er gewoon echt heel erg vaak aan, en ik heb na 4 jaar geen zin meer om het alleen maar met mijn rechterhand te doen. plus het feit dat het ooit bijna zover was en 2 weken later wast uit...
Ik ben ook nog steeds goede maatjes met m'n rechterhand. Mijn vriendin is er echt niet elke dag om d'r bovenop te springen wanneer ik toevallig zin heb. En ik denk ook de hele dag aan seks. So what?

Daarnaast, ik voel me altijd vet kut als ik seks om de verkeerde reden heb gehad (dat kan ook in een relatie) or op het verkeerde moment. Dat kan ik je echt niet aanraden.
Oud 05-07-2007, 11:11
Verwijderd
Seks is zoveel leuker de eerste keer als je het doet met iemand voor wie je iets voelt. Dat maakt het spannender en echt veel leuker. De eerste keer seks hebben met iemand die je niet zo boeiend vindt, is gewoon compleet niet boeiend; misschien wel lekker, maar dat is aftrekken ook wel. Daarnaast zet je ook nog eens jullie vriendschap op het spel, ook al denk je daar nu misschien anders over.
Wacht dus gewoon tot je een leuk meisje ontmoet waarmee het klikt. Dan voel je je daarna echt veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 11:11
Wind's Embrace
Kitten heeft helemaal gelijk. Zelfs binnen relaties is masturberen nog steeds leuk en soms ook nodig. En seks om de verkeerde reden is inderdaad gewoon klote. En je maakt het niet meer ongedaan.
Wil je later terugdenken aan je eerste keer eindelijk seks als een wanhoopsdaad uit medelijden?
Oud 05-07-2007, 11:12
checkycheck
checkycheck is offline
ok, en kijk, misschien komt het dat ik wel seks met haar wil omdat ik haar een tijdje leuk heb gevonden..en ik wil gewoon graag keertje seks....naja..een keertje wel meer, maar toen kwam zij met dat voorstel,dus daarvoor vond ik het wel leuk enz. maar zij moet er nog over nadenken
Oud 05-07-2007, 11:13
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:12 :
ok, en kijk, misschien komt het dat ik wel seks met haar wil omdat ik haar een tijdje leuk heb gevonden..en ik wil gewoon graag keertje seks....naja..een keertje wel meer, maar toen kwam zij met dat voorstel,dus daarvoor vond ik het wel leuk enz. maar zij moet er nog over nadenken
Advies: Doe dat later eens, als je al ervaring hebt. Heb ook een keer (kort) een vriendin gehad waar ik al jaren seks-spanning mee had. Dat is echt veel beter als je vergelijkingsmateriaal hebt
Oud 05-07-2007, 11:14
Wind's Embrace
Maar het komt nu eigenlijk op me over dat je gewoon onze goedkeuring wil hebben. Van mij krijg je die niet, maar doe wat je niet laten kunt.
Oud 05-07-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dat is alleen nog maar erger. Jij seks met haar, omdat je haar leuk vindt. Zij seks met jou, maar ze vindt je niet zo boeiend, ze doet het alleen uit medelijden.
Ja joh, dat wordt genieten
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 11:16
checkycheck
checkycheck is offline
oke,ik wilde niet jullie goedkeuring maar mening, en tot nu toe ging het merendeel om mijn leeftijd dus laat maar
Oud 05-07-2007, 11:18
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:16 :
oke,ik wilde niet jullie goedkeuring maar mening, en tot nu toe ging het merendeel om mijn leeftijd dus laat maar
Het merendeel vind je vraag gewoon raar, omdat er eigenlijk geen reden is waarom je seks zou MOETEN hebben. De meeste kids die dit denken zijn er nog niet klaar voor en willen seks om de verkeerde reden. Dat antwoord heb je nu 5 keer gehad.

Voor de rest: Veel plezier verder en kom niet klagen als 't tegenvalt,
Oud 05-07-2007, 11:19
Verwijderd
Citaat:
checkycheck schreef op 05-07-2007 @ 12:16 :
Mijn mening anders niet, ik vind dat ik je vrij duidelijk heb uitgelegd waarom je nog zou moeten wachten; dat is gewoon echt veel leuker. Bij seks hoort gevoel, dat maakt 't zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 11:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
maar zij moet er nog over nadenken
Als ze erover moet 'nadenken' kun je het wel vergeten waarschijnlijk. Veel plezier met je rechterhand dus.

Citaat:
Andijvie schreef op 05-07-2007 @ 12:19 :
Bij seks hoort gevoel, dat maakt 't zo fijn.
Euh, da's een mening, niet meer, niet minder. Seks kan prima erg lekker zijn met iemand voor wie je (nog) niets voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 11:25
Wind's Embrace
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-07-2007 @ 12:18 :
Veel plezier verder en kom niet klagen als 't tegenvalt,
Oud 05-07-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-07-2007 @ 12:24 :

Euh, da's een mening, niet meer, niet minder. Seks kan prima erg lekker zijn met iemand voor wie je (nog) niets voelt.
Natuurlijk is dat een mening, moet ik bij alles 'ik vind dat' gaan zetten? Hij vraagt om meningen en krijgt die van mij.

Seks met iemand die niets voor jou voelt maar voor wie jij wel iets voelt lijkt me sowieso achteraf alleen maar pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 02:58
Twistingg
Twistingg is offline
Ben ik nu de enige die zenuwachtig is op wat het meisje heeft geantwoord?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 03:04
Verwijderd
foto's van die vriendin, ter illustratie.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 03:31
Changshan
Changshan is offline
Mja, kom maar achteraf wél vertellen hoe het was. Vraag me toch af hoe zó'n 'start' van je seksleven aanvoelt.
Oud 06-07-2007, 10:24
checkycheck
checkycheck is offline
nou, foto krijgen jullie niet, en ik heb er gister gezien en hoogwaarsgynyk gaat ze het toch niet doen...maar boeit op zich niet, wilde alleen even weten wat andere mensen over deze situatie dachten
Oud 06-07-2007, 11:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
checkycheck schreef op 06-07-2007 @ 10:24 :
nou, foto krijgen jullie niet, en ik heb er gister gezien en hoogwaarsgynyk gaat ze het toch niet doen...maar boeit op zich niet, wilde alleen even weten wat andere mensen over deze situatie dachten
Wat een verrassing

Seks werkt het beste als je er beide 100% achter staat, niet als je er eerst nog over na moet denken of je het mogelijk wel zou willen.
Seks om de juiste reden werkt ook beter dan seks omdat je geen maagd meer wil zijn, dat is gewoon triest.
Oud 06-07-2007, 11:50
Verwijderd
Waarom zou je seks willen met iemand die jou helemaal niet aantrekkelijk vindt? Dat is iets om over op te scheppen tegen je vrienden, joh. "Ja ik heb ook een wijf gepaald dit weekend, maar ze deed het alleen maar uit medelijden en vond het geen bal aan."

Wat een geschift mens trouwens als ze dat wil. Je gaat toch ook geen seks met iemand hebben alleen omdat diegene zo graag geen maagd meer wil zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 11:57
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Neuken zonder gevoel is net zoiets als een light-pizza eten, het is wel lekker maar het vult niet echt!
Although, ik zelf ook vaak zonder gevoel neuk, dus no offence...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 14:00
Love_the_sun
Love_the_sun is offline
Gelukkig zijn er ook nog verstandige meisjes, die niet elk geil jongetje neuken zeg ><
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 18:18
Magican
Magican is offline
Heb je nu ook al pizza-light?
Oud 06-07-2007, 18:25
Love_the_sun
Love_the_sun is offline
Haha, ja. Niet te geloven, maar het bestaat
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Princesse Suze schreef op 06-07-2007 @ 12:57 :
Neuken zonder gevoel is net zoiets als een light-pizza eten, het is wel lekker maar het vult niet echt!
Although, ik zelf ook vaak zonder gevoel neuk, dus no offence...
Fucking hell... Heb je geen ouders ofzo die je, tja...opvoeden?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:25
Magican
Magican is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 20:05 :
Fucking hell... Heb je geen ouders ofzo die je, tja...opvoeden?
Geen kritiek ofzo, maar wat is ook al weer het negatieve aan sex als consumptiemiddel?
Oud 09-07-2007, 07:46
trophus
trophus is offline
Ah, prachtig, ik kan mijn mening hier gewoon neerzetten in de vorm van quotes:

Citaat:
Wind's Embrace schreef op 05-07-2007 @ 12:11 :

Wil je later terugdenken aan je eerste keer eindelijk seks als een wanhoopsdaad uit medelijden?
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 05-07-2007 @ 12:18 :
Het merendeel vind je vraag gewoon raar, omdat er eigenlijk geen reden is waarom je seks zou MOETEN hebben. De meeste kids die dit denken zijn er nog niet klaar voor en willen seks om de verkeerde reden. Dat antwoord heb je nu 5 keer gehad.
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2007 @ 12:10 :

Seks om de juiste reden werkt ook beter dan seks omdat je geen maagd meer wil zijn, dat is gewoon triest.
Citaat:
Morgan schreef op 06-07-2007 @ 12:50 :

Wat een geschift mens trouwens als ze dat wil. Je gaat toch ook geen seks met iemand hebben alleen omdat diegene zo graag geen maagd meer wil zijn?

Citaat:
Chimera schreef op 05-07-2007 @ 12:24 :
Als ze erover moet 'nadenken' kun je het wel vergeten waarschijnlijk. Veel plezier met je rechterhand dus.
En verder: Ja ik snap dat je graag "geen maagd meer wil zijn" en dat er op die leeftijd een soort van "sociale druk" hangt onder jongens (wanneer ben jij ontmaagd wil nog wel eens een gespreksonderwerp zijn)
Maar denk er eens goed over na, waarom zou je in godsnaam dat mooie moment, het begin van je seksleven op zo'n manier willen starten? Je kunt dat veel beter doen met je eerste echte wederzijdse liefde.
Bovendien kun je haar dan nog "mededelen" dat je jezelf voor iemand als haar hebt "bewaard" hebt, voelt zij zich ook weer speciaal (en dat is ze dan ook voor je)

Ik zeg niet dat je geen seks voor het huwelijk moet hebben, maar dat je van die eerste keer iets bijzonders moet maken, niet een snelle wip om het maar "gedaan te hebben"
Anders kun je net zo goed naar de hoeren, die doen t ook wel voor een prijs.....maar lijkt me ook niet dat je dat wil....
Oud 09-07-2007, 14:00
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
ach joh, zeik niet 17 jaar en maagd zijn is geen schande, ik ben bijna 19 en heb t gister pas voor het eerst gedaan, wachten tot je iemand tegen komt waar je echt van houdt, is de beste manier, kheb vaak genoeg van anderen gehoord dat ze er spijt van kregen toen ze het hadden gedaan, met iemand die het niet waard was, dus wacht liever af, dan dat je seks doet om "erbij" te horen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 15:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-07-2007 @ 23:25 :
Geen kritiek ofzo, maar wat is ook al weer het negatieve aan sex als consumptiemiddel?
Of daar iets mis mee is, is wat mij betreft nogal leeftijdsgebonden...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 20:21
yanah-kee
yanah-kee is offline
hejjj ,ik ben lesbisch (niet schriken he) en als ik jou was zou ik het aan nemen het is ten slotte je vriendin hé .
Als je dus ontmaagd wilt worden zeg dan ja of ok tegen je vriendin

ps: of gewoon wachten tot je de ware tegen het lijf loopt !
Oud 09-07-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
yanah-kee schreef op 09-07-2007 @ 21:21 :
hejjj ,ik ben lesbisch (niet schriken he) en als ik jou was zou ik het aan nemen het is ten slotte je vriendin hé .
Als je dus ontmaagd wilt worden zeg dan ja of ok tegen je vriendin

ps: of gewoon wachten tot je de ware tegen het lijf loopt !

wat heeft het feit dat jij lesbisch bent, te maken met iemand anders' eerste keer?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 21:27
De Dood
De Dood is offline
jongen neuk die bitch gewoon zonder pardon!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 21:51
Southtown
Southtown is offline
Die meid zal er spijt van krijgen later. 80% gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:20
Magican
Magican is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 09-07-2007 @ 22:51 :
Die meid zal er spijt van krijgen later. 80% gegarandeerd.
Ik denk van niet
Oud 18-07-2007, 20:38
littlebee
littlebee is offline
Citaat:
Magican schreef op 09-07-2007 @ 23:20 :
Ik denk van niet
same here , en miss is ze er wel trots op dat ze jouw *ding* gejat heeft ik denk eerder dat je er zelf spijt van krijgt
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten