Advertentie | |
|
![]() |
|
ach ik heb gewoon niet zo'n besef van pijn. en ik was elf ofzo, wist ik veel.
kwaaltjes vind ik ook niet echt de moeite van het naar de dokter gaan waard, dat gaat vanzelf wel weer over.
||
Citaat:
Ik heb 't 2 keer gehad en dat was geen pretje. Daar kon ik echt niet lang mee door lopen. Moest elke 5 minuten naar de plee en het deed echt PIJN! Of jij bent gewoon een uber bikkel/bionisch mens met een stalen blaas.
|
ik vrees het laatste. want ik moest echt duizend keer op een dag naar de wc en dan kwam er echt maar een klein zeikstraaltje uit en het deed inderdaad wel veel pijn. alsof ik letterlijk een firecrotch had, hahahaha. maarja, ik wist echt niet dat er zoiets bestond als een blaasontsteking en daarna heb ik er ook nooit meer last van gehad dus nu ben ik vast immuun ofzo. of god vind me dapper en straft me niet meer
![]() maarja, ik heb een nogal hoge pijngrens ( of is dat dan juist een lage? nouja, dat je weinig pijn voelt), beetje vreemd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Mijn huisgenoot die een complex heeft want ze komt altijd net haar kamer uitgesneakt als ze zeker weet dat ik weer in m'n kamer zit (iig zo lijkt het) en ze weigert een volle vuilniszak in de kliko te gooien, de kliko buiten te zetten en allerhande andere huishoudelijke zaken te doen. En vannacht om half 2 ging ik toevallig ff naar beneden om een vies bordje op t aanrecht te zetten en toen stond het keukenraam wagenwijd open, dat ze die ff dichtdoet
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
totaal naast het punt van het topic,maar had nooit verwacht dat jij een avatar met foto van francesca woodman ging nemen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik raad je HP of Sony Vaio aan, degelijke behuizing. Kost wat meer maar je hebt ook meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
@G-Lo; ik heb nu gewoon eentje in de winkel gehaald, of beter gezegd mijn vader heeft dat gedaan, want de rest was allemaal zo'n gedoe. Ik ken wel mensen in amerika dus zij hadden het wel kunnen betalen etc etc. maar nu kan ik gewoon op mijn gemak hem installeren en alles regelen voordat ik ga dus dat is wel handig. Het is een Acer 7720 geworden, en die is toch ook erg gaaf ![]()
|
ik heb dit weekend zoveel taart en zoetigheden op dat ik weer eens keelontsteking krijg ( ja eh fuck misschien roep ik dat op mezelf af met zo'n nick), en ik heb zoveel sterren zitten kijken dat ik nekpijn heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Serieus? Maar hij ziet er nog zo goed uit! Ach ja, hij is al uitgepakt en geinstalleerd en alles dus terugbrengen zal niet meer gaan. Nu maar hopen dat mijnes het wel goed doet dan
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Cameron Diaz#2 snatching my man ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een acer een paar keer aangeraakt, en qua materiaal is het in ieder geval rommel. Ik zag nou wel een advertentie van een design model van ze... geen idee of dat wel wat is.
Ik heb mijn Hp/compaq notebook al 4 jaar, nog nooit echte problemen mee gehad.. wel 2 keer ofzo opnieuw moeten installeren, maarja: windows. Ohja en mn accu is dood. Ik zeg qua notebooks: HP(/Compaq), Asus, Sony, Apple En ik zeg nee tegen: Fujitsu Siemens (die heeft mijn vader, en ik vind ook hier het materiaal weer niet geweldig), Acer, Dell Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 13:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
en ik had een velletje in mijn haar
en er zat niet zoveel kaas op de shuttles en ook niet echt veel ui en we kregen niet de zomerzegels van de 2 voor ons en rox' fiets staat altijd pis in de weg en de gouden kooi is mijn leven en er ligt een lijk onder de trap ondanks alles was me dit het dagje wel ![]() ![]() |
![]() |
|
1.67 powerbook met 2 gig ram hier, geen problemen mee, zelfs als ik 30 vensters open heb staan. en nog een athlon 2600 desktop, maar die doet sinds 2 maanden or so bijna niets meer, constant crashen ja. binnenkort eens XP er opnieuw opgooien. tot een half jaar terug kon ik daarop wel gewoon letterlijk 50 IE vensters mee open hebben staan, plus photoshop en andere willekeurige software, en dan draaide hij nog goed. met 256mb ram haha, odd
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, 1 positieve reactie weegt niet op tegen tig negatieve.
||
Citaat:
KNOCK KNOCK |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Frustraties over groepsprojecten Annie Koek | 5 | 12-01-2014 08:59 | |
Verhalen & Gedichten |
frustratie SiemdeCyper | 14 | 16-11-2004 17:45 | |
Games |
Welk(e) level/missie/objective/whatever. .heeft jou het meest gefrustreerd ??? Verwijderd | 31 | 06-11-2002 10:08 | |
Seksualiteit |
Heb jij seksuele frustraties? ^AmArU^ | 35 | 29-04-2002 18:22 | |
ARTistiek |
frustraties (verhaaltje) Ninnoc | 6 | 21-02-2002 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Gefrustreerd (engels) Fun4ever | 8 | 05-10-2001 15:55 |