Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2007, 21:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat soor idiotie? is het niet idioterie?
Oud 09-08-2007, 21:23
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Zal wel frans zijn ofzo.
Oud 09-08-2007, 21:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
of een koosnaampje ofzo. 'oi idiotie'
Oud 09-08-2007, 21:28
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Idioot is een ander woord voor wat tegenwoordig ernstige verstandelijke beperking wordt genoemd, het is een verouderde term voor een persoon wiens geestelijke vermogens uitzonderlijk laag zijn (idiotie).
Citaat:
idi·o·tie (de ~ (v.), ~ën)
1 aangeboren, ernstige zwakzinnigheid
2 volstrekte dwaasheid => gekheid
Oud 09-08-2007, 21:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
aight, maar wat vind je dan 'idiotie'?
Oud 09-08-2007, 21:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dat mensen lang rond blijven lopen met kwaaltjes, ziektes of andere lichamelijke misere.
Oud 09-08-2007, 21:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach ik heb gewoon niet zo'n besef van pijn. en ik was elf ofzo, wist ik veel.
kwaaltjes vind ik ook niet echt de moeite van het naar de dokter gaan waard, dat gaat vanzelf wel weer over.
Oud 09-08-2007, 21:37
Verwijderd
70 uur per week werken frustreert me iehh waarom ben ik zoveel ingepland
Oud 09-08-2007, 21:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 22:33 :
ach ik heb gewoon niet zo'n besef van pijn. en ik was elf ofzo, wist ik veel.
kwaaltjes vind ik ook niet echt de moeite van het naar de dokter gaan waard, dat gaat vanzelf wel weer over.
Maar als je echt blaasontsteking hebt doet dat serieus veel pijn.
Ik heb 't 2 keer gehad en dat was geen pretje. Daar kon ik echt niet lang mee door lopen. Moest elke 5 minuten naar de plee en het deed echt PIJN!
Of jij bent gewoon een uber bikkel/bionisch mens met een stalen blaas.
Oud 09-08-2007, 21:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vrees het laatste. want ik moest echt duizend keer op een dag naar de wc en dan kwam er echt maar een klein zeikstraaltje uit en het deed inderdaad wel veel pijn. alsof ik letterlijk een firecrotch had, hahahaha. maarja, ik wist echt niet dat er zoiets bestond als een blaasontsteking en daarna heb ik er ook nooit meer last van gehad dus nu ben ik vast immuun ofzo. of god vind me dapper en straft me niet meer
maarja, ik heb een nogal hoge pijngrens ( of is dat dan juist een lage? nouja, dat je weinig pijn voelt), beetje vreemd.
Oud 10-08-2007, 09:12
terror koekjes
terror koekjes is offline
GEEN FRUSTRATIES ALLEEN MAAR FRAMBOZENTAARTEN
Oud 10-08-2007, 09:49
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 10-08-2007 @ 10:12 :
GEEN FRUSTRATIES ALLEEN MAAR FRAMBOZENTAARTEN
TANZ DER TORTELLINI
Oud 10-08-2007, 10:15
Verwijderd
Grrr, waar is iedereen toch als je je verveelt...
En het is koud op mijn kamer Het is zomer, het hoort niet koud te zijn!
Oud 10-08-2007, 11:04
Verwijderd
Oud 10-08-2007, 11:50
asjdfl
asjdfl is offline
de a-holes met crappy administratieve capaciteiten op mijn werk zouden vandaag mijn salaris storten, en dat hebben ze niet gedaan. en ik ben het zat elke dag boterhammen met smeerkaas te eten, jongens.
Oud 10-08-2007, 12:15
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 10-08-2007 @ 12:50 :
de a-holes met crappy administratieve capaciteiten op mijn werk zouden vandaag mijn salaris storten, en dat hebben ze niet gedaan. en ik ben het zat elke dag boterhammen met smeerkaas te eten, jongens.
Sucks, . Als je geld hebt gaan we uphooken, toch? .
Oud 10-08-2007, 13:39
Larry Flint
Larry Flint is offline
Arggghhh ik wil geld en dat mn broer weer opzout want het was hier net zo lekker rustig in huis .
Oud 10-08-2007, 20:20
June bug
June bug is offline
Mijn huisgenoot die een complex heeft want ze komt altijd net haar kamer uitgesneakt als ze zeker weet dat ik weer in m'n kamer zit (iig zo lijkt het) en ze weigert een volle vuilniszak in de kliko te gooien, de kliko buiten te zetten en allerhande andere huishoudelijke zaken te doen. En vannacht om half 2 ging ik toevallig ff naar beneden om een vies bordje op t aanrecht te zetten en toen stond het keukenraam wagenwijd open, dat ze die ff dichtdoet Overigens staat mijn ene vieze bordje nu nog steeds op t aanrecht nadat zij eerder vandaag de afwas had gedaan. Ja want 1 bordje afwassen voor iemand anders ohnoes dat kan echt niet.
Oud 11-08-2007, 11:48
Verwijderd
ik wil weer geld en ik vind het stom dat lily allen gecanceld is voor lowlands en ochh ik moet nog zoveel werken en mijn kamer opruimen.
frustraties alom!
Oud 11-08-2007, 12:21
woezel
woezel is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 10-08-2007 @ 13:15 :

totaal naast het punt van het topic,maar had nooit verwacht dat jij een avatar met foto van francesca woodman ging nemen
Oud 11-08-2007, 13:09
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
woezel schreef op 11-08-2007 @ 13:21 :
totaal naast het punt van het topic,maar had nooit verwacht dat jij een avatar met foto van francesca woodman ging nemen
Wieso?
Oud 11-08-2007, 14:08
Verwijderd
Ik krijg mijn dienst niet geruild dus nu mis ik de donderdag van lowlands,waar dan wel geen bands staan MAAR TOCH.
Oud 11-08-2007, 14:42
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ticket printers die niet werken wat betekent dat we kaartjes met de hand uit moeten schrijven en dus bijna altijd teveel verkopen omdat we niet kunnen zien hoeveel er nog beschikbaar zijn. *zucht*
Oud 11-08-2007, 20:26
innogen
innogen is offline
^$@^%$@^!! 1!

Mijn te gek gave Dell laptop in bestelling is dus zomaar GECANCELLED omdat ze bij Dell US geen Nederlandse creditcard aannemen. Hallo, dat soort dingen zouden toch internationaal moeten zijn??
Oud 12-08-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 11-08-2007 @ 21:26 :
^$@^%$@^!! 1!

Mijn te gek gave Dell laptop in bestelling is dus zomaar GECANCELLED omdat ze bij Dell US geen Nederlandse creditcard aannemen. Hallo, dat soort dingen zouden toch internationaal moeten zijn??
Dell Laptops, wat een rotzooi. Slecht toetsenbord, slecht scherm, slechte behuizing. Desktops zijn prima dingen, heb ik ook.

Ik raad je HP of Sony Vaio aan, degelijke behuizing. Kost wat meer maar je hebt ook meer.
Oud 12-08-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 11-08-2007 @ 21:26 :
^$@^%$@^!! 1!

Prolly zijn ze bang voor fraude. Maar wel gaar voor je. Overigens accepteren ze daar -aldus een artikel op tweakers- tegenwoordig wel paypall. Dus via je cc geld op een paypall account en daarmee betalen.

Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 18:39.
Oud 12-08-2007, 20:53
innogen
innogen is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 12-08-2007 @ 19:33 :
Dell Laptops, wat een rotzooi. Slecht toetsenbord, slecht scherm, slechte behuizing. Desktops zijn prima dingen, heb ik ook.

Ik raad je HP of Sony Vaio aan, degelijke behuizing. Kost wat meer maar je hebt ook meer.
Ja, ik heb nu thuis een dell desktop en die vind ik prima dus vandaar dat ik ook wel een dell laptop wilde. Deze was echt supertof met een witte (!) buitenkant en kekke specificaties aan de binnenkant. Helaas pindakaas dus.

@G-Lo; ik heb nu gewoon eentje in de winkel gehaald, of beter gezegd mijn vader heeft dat gedaan, want de rest was allemaal zo'n gedoe. Ik ken wel mensen in amerika dus zij hadden het wel kunnen betalen etc etc. maar nu kan ik gewoon op mijn gemak hem installeren en alles regelen voordat ik ga dus dat is wel handig.

Het is een Acer 7720 geworden, en die is toch ook erg gaaf
Oud 12-08-2007, 21:35
Verwijderd
mijn kies doet zeer en noga met fruit en nootjes is bah want die zooi eruit plukken is kutwerk
Oud 12-08-2007, 21:36
Electriq
Electriq is offline
kotsen en buikpijn
Oud 12-08-2007, 21:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb dit weekend zoveel taart en zoetigheden op dat ik weer eens keelontsteking krijg ( ja eh fuck misschien roep ik dat op mezelf af met zo'n nick), en ik heb zoveel sterren zitten kijken dat ik nekpijn heb.
Oud 13-08-2007, 03:12
Verwijderd
Citaat:
innogen schreef op 12-08-2007 @ 21:53 :

Het is een Acer 7720 geworden, en die is toch ook erg gaaf
Acer is ook verkankerd joh,ik heb dat ding van mij in 1 jaar 3 keer terug moeten sturen naar de fabriek omdat dat kreng telkens niet meer aan wilde.
Oud 13-08-2007, 03:15
Metal
Metal is offline
Hehe, ik wilde het al zeggen. Acer is echt garbage, dat is ook algemeen bekend. Beter ruil je hem dus.
Oud 13-08-2007, 09:28
innogen
innogen is offline
Serieus? Maar hij ziet er nog zo goed uit! Ach ja, hij is al uitgepakt en geinstalleerd en alles dus terugbrengen zal niet meer gaan. Nu maar hopen dat mijnes het wel goed doet dan Hij moet het gewoon goed doen, want hem even terugsturen vanuit amerika zal moeilijk gaan
Oud 13-08-2007, 09:47
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb een HP desktop(zo'n klein form factor ding). 't Ding heerst.

Verder ben ik gefrustreerd over m'n pijnlijke arm en ietwat dikke hand, terwijl ik morgen op moet treden. Bowlen was dus toch niet zo'n goed idee. Crap...
Oud 13-08-2007, 11:35
schimmel
schimmel is offline
ik ben na 6 jaar niet meer vegetarisch en 4 kg aangekomen
Oud 13-08-2007, 11:37
Verwijderd
Ze hebben mijn favoriete water niet meer bij de ah to go,.
Oud 13-08-2007, 12:01
Verwijderd
Water? Ik dacht dat ik geld uitgaf aan de meest zinloze dingen.
Oud 13-08-2007, 12:40
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 13-08-2007 @ 12:37 :
Ze hebben mijn favoriete water niet meer bij de ah to go,.
WRYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!1

OT: Cameron Diaz#2 snatching my man
Oud 13-08-2007, 12:40
Moustache
Moustache is offline
Mijn rolgordijn die WEIGERT recht te hangen. Ik heb echt geen timmermansskills
Oud 13-08-2007, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 13-08-2007 @ 04:12 :
Acer is ook verkankerd joh,ik heb dat ding van mij in 1 jaar 3 keer terug moeten sturen naar de fabriek omdat dat kreng telkens niet meer aan wilde.
dat is shit, ik heb alleen last van dat mn ingebouwde webcam niet meer wil maar ik verdenk yahoo en msn ervan dat ze ermee lopen te fucken... verder doet ie t goed behalve dat ik vind dat mn hd te klein is en dat ik m misschien had moeten formatteren toen ik m kreeg aangezien dit een showmodel was.
Oud 13-08-2007, 13:05
Verwijderd
Ik heb een acer een paar keer aangeraakt, en qua materiaal is het in ieder geval rommel. Ik zag nou wel een advertentie van een design model van ze... geen idee of dat wel wat is.

Ik heb mijn Hp/compaq notebook al 4 jaar, nog nooit echte problemen mee gehad.. wel 2 keer ofzo opnieuw moeten installeren, maarja: windows. Ohja en mn accu is dood.

Ik zeg qua notebooks: HP(/Compaq), Asus, Sony, Apple
En ik zeg nee tegen: Fujitsu Siemens (die heeft mijn vader, en ik vind ook hier het materiaal weer niet geweldig), Acer, Dell

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 13:40.
Oud 13-08-2007, 14:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
innogen schreef op 13-08-2007 @ 10:28 :
Serieus? Maar hij ziet er nog zo goed uit! Ach ja, hij is al uitgepakt en geinstalleerd en alles dus terugbrengen zal niet meer gaan. Nu maar hopen dat mijnes het wel goed doet dan Hij moet het gewoon goed doen, want hem even terugsturen vanuit amerika zal moeilijk gaan
Hehe, ik help je hopen. Zou idd kut zijn mocht dat gebeuren.
Oud 13-08-2007, 15:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 13-08-2007 @ 14:05 :

Ik zeg qua notebooks: HP(/Compaq), Asus, Sony, Apple
En ik zeg nee tegen: Fujitsu Siemens (die heeft mijn vader, en ik vind ook hier het materiaal weer niet geweldig), Acer, Dell
Ik heb een Dell Inspiron 9300 al twee jaar en ik heb geen een keer gezeik mee gehad
Oud 13-08-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 13-08-2007 @ 16:15 :
Ik heb een Dell Inspiron 9300 al twee jaar en ik heb geen een keer gezeik mee gehad
Dat geloof ik ook wel weer graag. Want qua hardware zal het allemaal wel erg goed op elkaar afgesteld zijn, ik bedoel er worden miljoenen dell laptops verkocht. Maar het materiaal vond ik slecht.
Oud 13-08-2007, 18:16
Praganonut
Praganonut is offline
Dat ik weer naar huis moet...
Oud 13-08-2007, 18:38
dolly fisher
dolly fisher is offline
lapin en ik hebben gave ibooks g4's

kusjes
Oud 13-08-2007, 18:42
dolly fisher
dolly fisher is offline
en ik had een velletje in mijn haar
en er zat niet zoveel kaas op de shuttles
en ook niet echt veel ui
en we kregen niet de zomerzegels van de 2 voor ons
en rox' fiets staat altijd pis in de weg
en de gouden kooi is mijn leven
en er ligt een lijk onder de trap

ondanks alles was me dit het dagje wel
Oud 13-08-2007, 19:30
Metal
Metal is offline
1.67 powerbook met 2 gig ram hier, geen problemen mee, zelfs als ik 30 vensters open heb staan. en nog een athlon 2600 desktop, maar die doet sinds 2 maanden or so bijna niets meer, constant crashen ja. binnenkort eens XP er opnieuw opgooien. tot een half jaar terug kon ik daarop wel gewoon letterlijk 50 IE vensters mee open hebben staan, plus photoshop en andere willekeurige software, en dan draaide hij nog goed. met 256mb ram haha, odd
Oud 13-08-2007, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-08-2007 @ 04:15 :
Hehe, ik wilde het al zeggen. Acer is echt garbage, dat is ook algemeen bekend. Beter ruil je hem dus.
Wij hebben hier tig jaar een Acer gehad en dat ding was niet kapot te krijgen. Had ook een gaaf design met groen en allemaal 'belletjes' erin. Dus ik ben er wel over te spreken eigenlijk.
Maar ja, 1 positieve reactie weegt niet op tegen tig negatieve.
Oud 13-08-2007, 22:59
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-08-2007 @ 23:55 :
Wij hebben hier tig jaar een Acer gehad en dat ding was niet kapot te krijgen. Had ook een gaaf design met groen en allemaal 'belletjes' erin. Dus ik ben er wel over te spreken eigenlijk.
Maar ja, 1 positieve reactie weegt niet op tegen tig negatieve.
Ik heb ook een Acer en hij doet het nog steeds!

KNOCK KNOCK
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten