Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil niet weten hoe de msn gesprekken gaan als de mails al zo gaan ![]()
||
Citaat:
![]() ik weet wel dat hij flirt, duh, daar heb ik geen problemen mee. maar onze relatie is ook zo begonnen..zoals hun mailen. daarom vind ik dit zoveel kutter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ben ik dan echt zo raar dat ik zo'n mailing kwetsend vind? ![]() Ik heb echt nooit behoefte om zo met jongens te praten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij erg anti-vreemdgaan is, zegt weinig helaas. Mensen die een hele fanatieke mening over iets hebben, kennen zichzelf vaak nog niet goed genoeg. Een groot probleem dat ik zie, is de afstand. Jullie wonen 100km van elkaar vandaan en het zal moeilijk worden voor jou om hem weer te vertrouwen, aangezien je gewoon niet kan weten of hij nou thuis is of niet. Dus zelfs al ontkent hij zometeen alles en zegt dat het niks is, dan heb jij geen enkele bevestiging dat hij haar inderdaad niet ziet. Je kan namelijk maar moeilijk controleren wat hij doet. Ik wens je heel veel sterkte. Probeer, voor zover je dat lukt, niet teveel druk op hem te zetten en het er op een normale manier over te hebben. Als jij namelijk rustig blijft, kun je aan zijn reactie zien of er meer aan de hand is. Ga jij paniekeren, zal hij sowieso alles ontkennen - of er nou iets is of niet - en dan ben je alsnog niet veel wijzer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ben ik klaar met werken tabee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stelt me wel enigszins gerust. Ik ga hem zo door de telefoon confronteren..het is helaas niet anders, ik zie hem anders zaterdag pas, en zo lang kan ik niet wachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dit moment gaat er nog van alles door je heen en voel je je waarschijnlijk nog erg onrustig, waardoor het moeilijk zal zijn om het er rustig over te hebben. Probeer even afstand ervan te nemen. Drink een kopje thee, luister wat muziek.. lees het allemaal nog eens rustig door. Bedenk ook goed wat voor vragen je hem precies wil stellen. Ik weet dat het moeilijk is, maar het kan echt veel schelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk, flirten ok, geen probleem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zeker niet als je vriendin het wachtwoord van je mailbox heeft en je dus weet dat ze het kan lezen. Zelfs als het plagerij is moet hij toch beseffen dat het haar kan kwetsen als ze het leest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik heb met hem gepraat. hij reageerde eigenlijk wel hoe ik had verwacht. ik zei rustig tegen hem dat ik iets in zijn mailbox had gelezen wat mij niet beviel en legde uit dat ik het zeer kwetsend vond. hij vond mijn reactie overdreven en vond dat ik me aanstelde. volgens hem had het niks te betekenen en was het gewoon een lolletje. hij zei wel dat hij volgende keer, als de aanleiding zich voordeed, anders op haar zou reageren. hij zei ook dat hij haar wel aantrekkelijk vind, in tegenstelling tot wat hij eerder zei. hij vond het stom dat ik in zn mailbox had gekeken en zei ook dat hij zijn wachtwoord waarschijnlijk gaat veranderen ![]() ik ben nu wel wat rustiger, maar het doet me nog steeds zeer als ik eraan denk. ik vind het ook gek dat hij dit normaal gedrag schijnt te vinden als hij een relatie heeft ![]() ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hij wilde in eerste instantie dat wel nog blijven doen, en toen zei ik dat ik misschien niet meer zn vriendin wilde zijn, nou daar moest ik dan maar over na gaan denken. overigens smst hij; sorry, ik zat fout ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg je "okee", hang je op en laat je niks meer van je horen. Dan zie je vanzelf of hij nog moeite voor je gaat doen of niet. Ik bedoel, ik vind het ook totaal geen gedrag voor iemand met een relatie; waarom moet jij dit dan maar pikken? Kom op voor jezelf, je laat echt veel te makkelijk over je heen lopen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hopeloos in de liefde... vloertegel | 8 | 09-07-2013 21:39 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd(op een jongen) lune | 9 | 23-06-2003 22:31 | |
Liefde & Relatie |
help ik ben volgens mij in love op een ander! oostijen | 6 | 27-03-2003 21:18 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 41 | 11-06-2002 17:13 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 3 | 07-06-2002 20:59 |