Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 16:46
punkstar
punkstar is offline
Okee, even wat uitleg;
ik heb 2,5 jaar een vriend, we wonen zo'n 100km bijelkaar vandaan maar zien elkaar eigenlijk elk weekend. We hadden laatst een dipje in onze relatie. Maar na een paar gesprekken was mijn vriend ineens weer vrolijk, deed lief, nam me mee uit eten, enz. Dus ik was helemaal verbaasd en hij vertelde me dat hij het nog een kans wilde geven. Ik ben vorige week een week bij hem geweest, zn ouders waren op vakantie, hij moest wel gewoon werken, maar ik kon uitslapen en het was heel gezellig.
Nu hebben we 20 aug 2,5 jaar en dan zouden we iets leuks gaan doen. Hij heeft die hele week vrij genomen en blijft dan waarschijnlijk ook een paar dagen bij mij slapen.
Niks aan de hand zou je denken.
Nou is het zo dat ik hem een paar weken geleden (in die dip) een hele lange persoonlijke mail had gestuurd, omdat ik dus met een aantal dingen zat. We zouden nog over die mail gaan praten maar tot op heden is dat niet gebeurt omdat hij dus weer leuk deed en ik niet al het leuke wilde 'verpesten' door elke keer serieuze gesprekken te gaan voeren. Nu wilde ik het dus deze week over die mail gaan hebben, dus ik wilde vandaag even checken of hij die mail nog in zn inbox had staan ( ik weet dat wat hij archived niet meer actueel is voor hem, wat in zn inbox staat wel) We weten elkaars wachtwoord van email en we weten van elkaar dat we bij elkaars mail kunnen, allemaal geen probleem, van beide kanten niet.
Afijn, ik ging dus kijken en ja hoor, mijn emo-mail stond nog in de inbox. Maar wat ik daarna zag, omg..ik zit helemaal te trillen.
Ik zag een mailing van hem met ene Carmen, dat is een meisje dat bij hem een tijdje in de clan (clan van mensen die gamen) heeft gezeten. Ze is echt een breezer en hij zei tegen mij dat hij haar vet lelijk vond, toendertijd dat ze nog in de clan zat (maand of 3 gelden).
Hier volgt de mailing: (van maandag 13 aug btw)

Carmen: je bent al een tijd niet meer online geweest op msn
Vriend: nee dat klopt, ik heb het heel erg druk
Carmen: waar ben je nou dan de hele tijd? ik zit elke dag op je te wachten.
Vriend: aah carmie toch! ik zal je vanavond komen plezieren, ok?
Carmen: hoelaat?
Vriend: ik moet tot 5 uur werken, daarna even eten (moet het zelf maken, want ben alleen thuis)..en daarna ben ik er..dus rond een uurtje of 6
xx
Carmen: hmm okee...wel komen dan..
Vriend: ik wacht op je
Carmen: ooohjaa?
Vriend: ja lijkt me wel.. als een lekkerding zegt dat ze op je wacht
Carmen: wie zegt dat ik lekker ben dan ...
haha ja ik wacht op je ja...
Vriend: haha, ik heb je in bikini op een badlaken zien liggen, dus dat moet genoeg zijn he...alhoewel ik nog steeds wacht op jou in een rokje...

letterlijk zo met smileys en alles.
ik weet echt niet wat ik moet doen.
heb hem net proberen te bellen, maar hij was nog aan eht werk. zn vader zei dat hij me zou terugbellen als hij thuis was. ik weet echt niet wat ik meot doen.
hem confronteren of niet ...
ik word gek zit helemaal te trillen kan niet ophouden..mn vriend is jusit heel erg antivreemdgaan omdat hij het zelf 2x heeft meegemaakt..
stel ik me aan?
Help, ben echt hopeloos
Oud 16-08-2007, 16:50
Bruut
Bruut is offline
Waarschijnlijk is hij een beetje met haar aan het dollen? Ik vind er voor de rest niet echt iets schokkends in staan ofzo.

Lijkt meer op beetje plagen?
Oud 16-08-2007, 16:51
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-08-2007 @ 17:50 :
Waarschijnlijk is hij een beetje met haar aan het dollen? Ik vind er voor de rest niet echt iets schokkends in staan ofzo.

Lijkt meer op beetje plagen?
waarom zou je zo doen als je iemand lelijk vind? (zijn woorden)

ik wil niet weten hoe de msn gesprekken gaan als de mails al zo gaan
Oud 16-08-2007, 16:53
Verwijderd
Kan heel goed onschuldig geflirt zijn (ik heb vast wel soortgelijke dingen tegen vrienden/goede bekenden gezegd toen ik nog een relatie had). Zou hem er gewoon naar vragen. Waarschijnlijk is het niks, en als er wel wat is, kan hij dat mooi meteen uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 16:53
Balance
Balance is offline
Lijkt me eigenlijk vooral geplaag ja.
Oud 16-08-2007, 16:54
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 17:53 :
Kan heel goed onschuldig geflirt zijn (ik heb vast wel soortgelijke dingen tegen vrienden/goede bekenden gezegd toen ik nog een relatie had). Zou hem er gewoon naar vragen. Waarschijnlijk is het niks, en als er wel wat is, kan hij dat mooi meteen uitleggen.
Dankje...ik ben dit gewoon neit gewend
ik weet wel dat hij flirt, duh, daar heb ik geen problemen mee.
maar onze relatie is ook zo begonnen..zoals hun mailen.
daarom vind ik dit zoveel kutter
Oud 16-08-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 17:51 :
waarom zou je zo doen als je iemand lelijk vind? (zijn woorden)

ik wil niet weten hoe de msn gesprekken gaan als de mails al zo gaan
Misschien is ze zijn type niet maar wel aantrekkelijk, en zei hij tegen jou dat hij haar lelijk vond om je niet onzeker te maken? Ik vind dat soort dingen meestal dom, maar mensen liegen best vaak om dat soort zaken... (terwijl je er juist onzekerder van wordt als je erachter komt dat het niet zo is, denk ik dan.)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 16:55
punkstar
punkstar is offline
Ik ben de laatste tijd ook weer heel erg onzeker (mede door die dip maar ook door andere dingen)
misschien dat ik daardoor 'overreact'
Oud 16-08-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 17:55 :
Ik ben de laatste tijd ook weer heel erg onzeker (mede door die dip maar ook door andere dingen)
misschien dat ik daardoor 'overreact'
Denk dat dat wel meespeelt, ja Zou toch maar eens een goed gesprek met je vriend hebben, ookal wil je het liever leuk houden. Altijd maar onzeker zijn is niks. Sprak zij uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:01
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 18:00 :
Denk dat dat wel meespeelt, ja Zou toch maar eens een goed gesprek met je vriend hebben, ookal wil je het liever leuk houden. Altijd maar onzeker zijn is niks. Sprak zij uit ervaring.
Ik weet het, dat sowieso...
maar ben ik dan echt zo raar dat ik zo'n mailing kwetsend vind?
Ik heb echt nooit behoefte om zo met jongens te praten
Oud 16-08-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 17:46 :
ik word gek zit helemaal te trillen kan niet ophouden..mn vriend is jusit heel erg antivreemdgaan omdat hij het zelf 2x heeft meegemaakt..
stel ik me aan?
Help, ben echt hopeloos
Je stelt je niet aan. Hij heeft in ieder geval gelogen over wat hij van haar vindt en het lijkt er ook op dat hij haar vaker gezien heeft, al is dat moeilijk te beoordelen aan de hand van dit mailtje.

Dat hij erg anti-vreemdgaan is, zegt weinig helaas. Mensen die een hele fanatieke mening over iets hebben, kennen zichzelf vaak nog niet goed genoeg.

Een groot probleem dat ik zie, is de afstand. Jullie wonen 100km van elkaar vandaan en het zal moeilijk worden voor jou om hem weer te vertrouwen, aangezien je gewoon niet kan weten of hij nou thuis is of niet.

Dus zelfs al ontkent hij zometeen alles en zegt dat het niks is, dan heb jij geen enkele bevestiging dat hij haar inderdaad niet ziet. Je kan namelijk maar moeilijk controleren wat hij doet.

Ik wens je heel veel sterkte.

Probeer, voor zover je dat lukt, niet teveel druk op hem te zetten en het er op een normale manier over te hebben. Als jij namelijk rustig blijft, kun je aan zijn reactie zien of er meer aan de hand is. Ga jij paniekeren, zal hij sowieso alles ontkennen - of er nou iets is of niet - en dan ben je alsnog niet veel wijzer.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 18:01 :
Ik weet het, dat sowieso...
maar ben ik dan echt zo raar dat ik zo'n mailing kwetsend vind?
Ik heb echt nooit behoefte om zo met jongens te praten
Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden, hoor. Maar wat ik zeg, ik heb zelf ook wel eens zulke dingen gezegd, dus dat zou in mijn geval nogal hypocriet zijn. Sommige mensen gedragen zich in het algemeen gewoon flirterig, tja.
En nu ben ik klaar met werken tabee
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:06
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
******** schreef op 16-08-2007 @ 18:03 :
Je stelt je niet aan. Hij heeft in ieder geval gelogen over wat hij van haar vindt en het lijkt er ook op dat hij haar vaker gezien heeft, al is dat moeilijk te beoordelen aan de hand van dit mailtje.

Dat hij erg anti-vreemdgaan is, zegt weinig helaas. Mensen die een hele fanatieke mening over iets hebben, kennen zichzelf vaak nog niet goed genoeg.

Een groot probleem dat ik zie, is de afstand. Jullie wonen 100km van elkaar vandaan en het zal moeilijk worden voor jou om hem weer te vertrouwen, aangezien je gewoon niet kan weten of hij nou thuis is of niet.

Dus zelfs al ontkent hij zometeen alles en zegt dat het niks is, dan heb jij geen enkele bevestiging dat hij haar inderdaad niet ziet. Je kan namelijk maar moeilijk controleren wat hij doet.

Ik wens je heel veel sterkte.

Probeer, voor zover je dat lukt, niet teveel druk op hem te zetten en het er op een normale manier over te hebben. Als jij namelijk rustig blijft, kun je aan zijn reactie zien of er meer aan de hand is. Ga jij paniekeren, zal hij sowieso alles ontkennen - of er nou iets is of niet - en dan ben je alsnog niet veel wijzer.
Bedankt voor je reactie...
Stelt me wel enigszins gerust.
Ik ga hem zo door de telefoon confronteren..het is helaas niet anders, ik zie hem anders zaterdag pas, en zo lang kan ik niet wachten.
Oud 16-08-2007, 17:13
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 18:06 :
Ik ga hem zo door de telefoon confronteren..het is helaas niet anders, ik zie hem anders zaterdag pas, en zo lang kan ik niet wachten.
Misschien kun je het ook eerst even laten bezinken en hem wat later op de avond bellen?

Op dit moment gaat er nog van alles door je heen en voel je je waarschijnlijk nog erg onrustig, waardoor het moeilijk zal zijn om het er rustig over te hebben.

Probeer even afstand ervan te nemen. Drink een kopje thee, luister wat muziek.. lees het allemaal nog eens rustig door. Bedenk ook goed wat voor vragen je hem precies wil stellen.

Ik weet dat het moeilijk is, maar het kan echt veel schelen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:16
Estar
Estar is offline
Ik zou er niet echt waarde aan hechtingen omdat het op mij vooral heel stumperig over komt, van beide kanten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:19
Verwijderd
Dat gesprek lijkt mij inderdaad gewoon plagen.
Verder zijn er kort door de bocht 2 mogelijkheden wat betreft hoe ze er uit ziet:
1. Ze is mooi, maar hij zei tegen jou dat ze lelijk is, misschien omdat hij wist dat jij anders onzeker zou worden, of omdat hij zich ervoor schaamt haar mooi te vinden
2. Ze is lelijk, maar hij zei tegen haar dat ze mooi is omdat het ook zo lullig is om tegen haar te zeggen dat ze lelijk is

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken, maar als je dat toch doet is het goed om er met hem over te praten anders weet hij niet wat er in je omgaat en dan blijf jij er mee zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:27
Fosca
Fosca is offline
Over de mailing zou ik me geen zorgen maken, ik heb ook een vriend en zou never nooit vreemdgaan maar flirten over msn doe ik wel eens ook op die manier. Ook met mensen die ik niet perse aantrekkelijk vind. Alleen het feit dat hij haar ook ontmoet vind ik wat anders, mensen met wie ik zo flirt weten dat ik een vriend heb en willen vaak ook helemaal niks van me. Het is meer als grapje. Echter als hij bij haar langsgaat om 'haar te plezieren', tja ik weet niet.

In elk geval, wacht tot morgen met je vriend ermee confronteren. Dan kijk je er al weer heel anders tegenaan, nu ben je nog in shock waardoor het op een knallende ruzie uit kan lopen en daar heb je ook niks aan. Vraag hem gewoon hoe het zit.
Oud 16-08-2007, 18:56
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind niet dat je je aanstelt. Maar ik vind ook niet dat je je zorgen moet maken. Het gaat maar over wat msn'en na het werk. Dat stelt toch niks voor?

Meid laat je niet van de wijs brengen. Niet door je vriend, en ook niet door alle andere (al dan niet) mooie meisjes op de wereld. Als je er echt graag met hem over wil praten zou ik een paar daagjes wachten. Het is het niet waard om er ruzie over te maken, en wat win je erbij als hij zou toegeven dat ze er appetijtelijk uitziet in bikini? Niks, volgens mij.
Oud 16-08-2007, 19:07
Aurora
Aurora is offline
Als mijn vriend zo met een meisje zou mailen/msnen heeft ie dus echt een probleem. Grapje of niet (ik snap sowieso niet de grap van zoiets, maar goed), dat doe je imo gewoon niet.
Oud 16-08-2007, 19:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Aurora schreef op 16-08-2007 @ 20:07 :
Als mijn vriend zo met een meisje zou mailen/msnen heeft ie dus echt een probleem. Grapje of niet (ik snap sowieso niet de grap van zoiets, maar goed), dat doe je imo gewoon niet.
same

kijk, flirten ok, geen probleem maar sowieso niet over internet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 16-08-2007 @ 20:07 :
Helemaal mee eens
En zeker niet als je vriendin het wachtwoord van je mailbox heeft en je dus weet dat ze het kan lezen. Zelfs als het plagerij is moet hij toch beseffen dat het haar kan kwetsen als ze het leest.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:26
bingomassacre
bingomassacre is offline
misschien neuken ze, misschien niet.. vraag hem waarom hij op zo'n manier met dat lelijk clansletje mailt, dan kun je aan zijn reactie vast wel aflezen hoe serieus/niet serieus je het moet nemen.. sterkte.

Laatst gewijzigd op 16-08-2007 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:11
mandark
mandark is offline
hmm, ik denk dat je gewoon bij beter dennis had moeten blijven
Oud 16-08-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
GuMM schreef op 16-08-2007 @ 20:21 :
Helemaal mee eens
En zeker niet als je vriendin het wachtwoord van je mailbox heeft en je dus weet dat ze het kan lezen. Zelfs als het plagerij is moet hij toch beseffen dat het haar kan kwetsen als ze het leest.
Juist als je bij elkaar in je mail kijkt enzo doe je dit soort dingen toch alleen maar als je het niet meent?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 22:29 :
Juist als je bij elkaar in je mail kijkt enzo doe je dit soort dingen toch alleen maar als je het niet meent?
sommige mensen zijn gewoon roekeloos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2007, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 16-08-2007 @ 22:39 :
sommige mensen zijn gewoon roekeloos
Haha, op het cyberrandje leven zeker
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 21:44
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
mandark schreef op 16-08-2007 @ 22:11 :
hmm, ik denk dat je gewoon bij beter dennis had moeten blijven
lol

ontopic: ik heb met hem gepraat. hij reageerde eigenlijk wel hoe ik had verwacht.
ik zei rustig tegen hem dat ik iets in zijn mailbox had gelezen wat mij niet beviel en legde uit dat ik het zeer kwetsend vond.
hij vond mijn reactie overdreven en vond dat ik me aanstelde. volgens hem had het niks te betekenen en was het gewoon een lolletje.
hij zei wel dat hij volgende keer, als de aanleiding zich voordeed, anders op haar zou reageren.
hij zei ook dat hij haar wel aantrekkelijk vind, in tegenstelling tot wat hij eerder zei.
hij vond het stom dat ik in zn mailbox had gekeken en zei ook dat hij zijn wachtwoord waarschijnlijk gaat veranderen

ik ben nu wel wat rustiger, maar het doet me nog steeds zeer als ik eraan denk.
ik vind het ook gek dat hij dit normaal gedrag schijnt te vinden als hij een relatie heeft

ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik ervan moet denken..
Oud 16-08-2007, 22:06
Verwijderd
Ik zou tegen hem zeggen dat je 't (misschien) uit wilt maken, en kijken wat daar zijn reactie op is.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 22:08
punkstar
punkstar is offline
Heb ik ook gezegt, en zijn reactie is dan zoiets van : daar moet je inderdaad dan eens over na gaan denken

ik denk dat het gewoon stoerdoenerij is ofzo
Oud 16-08-2007, 22:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
.KV schreef op 16-08-2007 @ 23:06 :
Ik zou tegen hem zeggen dat je 't (misschien) uit wilt maken, en kijken wat daar zijn reactie op is.
Je gaat om zoiets toch geen relatie van 2,5 jaar (dreigen te) verbreken?
Oud 16-08-2007, 22:14
punkstar
punkstar is offline
Nee heb ook niet gedreigt, het kwam er op neer dat als hij moest kiezen tussen mij en tussen zulke mails voeren, dat hij dan twijfelde waarvoor hij moest kiezen en dat vond ik toch wel even raar.
als ik dan zeg dat ik dat totaal geen gedrag vind voor iemand met een relatie, zegt hij dat ik daar dan even goed over moet nadenken of ik nog wel een relatie wil.
Oud 16-08-2007, 22:37
Verwijderd
Ik vind het niet heel vreemd dat hij even twijfelde, als mijn vriend zou zeggen 'kies tussen mij of gezellig mailen met kennissen' zou ik ook even denken 'ja doeg, wat moet ik met zo'n bezitterige vriend?'.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 22:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2007 @ 23:37 :
Ik vind het niet heel vreemd dat hij even twijfelde, als mijn vriend zou zeggen 'kies tussen mij of gezellig mailen met kennissen' zou ik ook even denken 'ja doeg, wat moet ik met zo'n bezitterige vriend?'.
Inderdaad
Oud 16-08-2007, 22:46
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2007 @ 23:37 :
ik zei niet dat hij moest kiezen, ik verzocht hem vriendelijk om niet meer zulke dingen naar andere meisjes te mailen.
hij wilde in eerste instantie dat wel nog blijven doen, en toen zei ik dat ik misschien niet meer zn vriendin wilde zijn, nou daar moest ik dan maar over na gaan denken.

overigens smst hij; sorry, ik zat fout

ik snap er nu helemaal niks meer van
Oud 16-08-2007, 22:52
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Heel makkelijk hij weet dat hij fout zat.

En wat meerdere mensen zeiden: Ik zou dit echt niet leuk vinden als mijn vriend dit zou doen.
Ik vind dat het je goed recht is om boos te zijn en ik zou het echt niet accepteren
Oud 16-08-2007, 23:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 23:46 :
ik zei niet dat hij moest kiezen, ik verzocht hem vriendelijk om niet meer zulke dingen naar andere meisjes te mailen.
hij wilde in eerste instantie dat wel nog blijven doen, en toen zei ik dat ik misschien niet meer zn vriendin wilde zijn, nou daar moest ik dan maar over na gaan denken.

overigens smst hij; sorry, ik zat fout

ik snap er nu helemaal niks meer van
Zeggen dat je dan misschien niet meer z'n vriendin wil zijn is toch gewoon dreigen het uit te maken
Oud 16-08-2007, 23:04
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-08-2007 @ 00:00 :
Zeggen dat je dan misschien niet meer z'n vriendin wil zijn is toch gewoon dreigen het uit te maken
ja okee misschien heb je gelijk, maar ik zei het gewoon, en niet op zo'n manier van JE MOET KIEZEN TUSSEN MIJ EN DE MAILTJES! oid
Oud 17-08-2007, 07:12
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Balance, loop niet zo te mutsen en wees blij dat die jongen een koekje van eigen deeg krijgt. Misschien dat jij in zo'n situatie over je heen laat lopen maar andere mensen dus niet.
Oud 17-08-2007, 07:38
Crimson
Crimson is offline
inderdaad,
dingen omdraaien werkt trouwens heel goed, als mijn vriend iets doet wat ik niet leuk vind, zeg ik altijd; goh, als ik dat zou doen, zou je dat dan wel pikken? en dan is het antwoord vaak 'nee, dan zou ik boos worden', en dan is t opgelost want dan snappen we elkaar maar dan moet je wel het geluk hebben dat je vriend net zo jaloers is / net zo weinig jaloers is als jij.

maar goed, je hebt echt al het recht om kwaad te worden op hem, wat een zielig gedoe zeg, dat soort emails zijn echt triest.. ik zou t echt niet erg vinden als mn vriend in t echt met een meisje zou flirten (alleen maar grappig), maar over email / msn is zo zielig en achterlijk. en vooral dat hij dan ook zegt dat je overdrijft, ik zou em gemept hebben.

en wtf gezellig mailen met kennissen ? ik zie echt niet in wat hier gezellig aan is. maar goed, sommige mensen vinden t misschien wel grappig dat emailgedol (haha ) maar kzie er echt geen lol van in.
en lekkere gast hoor, zo schend je toch het vertrouwen van je vriendin, vooral omdat ze zo ver weg woont.
ik zou die carmen eens vragen wat hij nog meer allemaal tegen haar zegt
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 08:35
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 16-08-2007 @ 23:52 :
Heel makkelijk hij weet dat hij fout zat.

En wat meerdere mensen zeiden: Ik zou dit echt niet leuk vinden als mijn vriend dit zou doen.
Ik vind dat het je goed recht is om boos te zijn en ik zou het echt niet accepteren
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 09:48
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-08-2007 @ 08:38 :

en wtf gezellig mailen met kennissen ? ik zie echt niet in wat hier gezellig aan is. maar goed, sommige mensen vinden t misschien wel grappig dat emailgedol (haha ) maar kzie er echt geen lol van in.
en lekkere gast hoor, zo schend je toch het vertrouwen van je vriendin, vooral omdat ze zo ver weg woont.
ik zou die carmen eens vragen wat hij nog meer allemaal tegen haar zegt
my words exactly... wtf ''gezellig mailen met kennissen"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 12:10
adon1s
adon1s is offline
Ach ja zo zijn mannen nou eenmaal he. 9 van de 10 keer heeft het geen moer te betekenen... Het is niet zo dat hij zegt dat hij met haar af wou spreken ofzo hij vond haar alleen lekker. So what?
Oud 17-08-2007, 12:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-08-2007 @ 08:12 :
Balance, loop niet zo te mutsen en wees blij dat die jongen een koekje van eigen deeg krijgt. Misschien dat jij in zo'n situatie over je heen laat lopen maar andere mensen dus niet.
Topicstarter vraagt naar de mening van anderen. Ze vraagt letterlijk of ze zich aanstelt. Ik zeg dat ik vind dat ze zich inderdaad aanstelt en ik vind haar opstelling bezitterig. Blijkbaar heb jij een andere mening. Prima. Dan mag je die hier verkondigen, maar accepteer mijn mening ipv die 'mutsen' te noemen.
Oud 17-08-2007, 13:00
Verwijderd
wat een gezeik om niets

het enige dat die jongen feitelijk zegt (en dan ook nogeens over mothafuckin'internet) is dat hij dat meisje een lekker ding vindt.

Dat kan hoor binnen een relatie, je aangetrokken tot anderen

dat hij dat tegenover jou heeft ontkend is vrij logisch aangezien hij, wanneer hij toegegeven had dat hij haar inderdaad aantrekkelijk vond/vind, een hoop onzeker gemiep over zich heen had gekregen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:17
Verwijderd
Ja, ik zou het op zich ook niet leuk vinden als m'n vriend zo zou mailen, want het is zo, nouja, stom, maar dan zou ik hem uitlachen ipv te dreigen met uitmaken. En misschien iets zeggen van 'he, moet dat nou'. Als ik bovendien erg onzeker zou zijn zou ik 'm misschien vragen om het niet meer te doen, en dan zou het inderdaad nogal bot van hem zijn om er toch geen rekening mee te willen houden.
Maar hij heeft het hoogstwaarschijnlijk bedoeld als gewoon wat leuke mailtjes sturen met iemand die hij kent. Dus als hij dan te horen krijgt dat dát al een reden is voor z'n vriendin om het eventueel uit te maken, dan kan ik me goed voorstellen dat hij even iets heeft van 'huh wtf laat dan maar zitten'.

Laatst gewijzigd op 17-08-2007 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:39
bingomassacre
bingomassacre is offline
ja maar ben ik nou zo raar of zie ik het 'grappige' 'dollige' van dat gesprek echt niet
Zij vraagt hoe laat hij langs komt en hij maakt allemaal seksuele toespelingen ? Waarom zou hij haar niet serieus gaan plezieren/neuken ? Maargoed ik kan me ook niet echt voorstellen dat mijn vriendje zo zou msnen/mailen met een meisje (uit zijn clan muhaha)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:46
Verwijderd
Ik vind het overkomen als een onzingesprek, volgens mij gaat hij ook helemaal niet bij haar langs...?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:54
bingomassacre
bingomassacre is offline
hehe ik geloof dat ik iets te snel door het gesprek gelezen heb. het gaat over op msn komen ipv naar haar thuis komen dat verhoogt indd het onzinsgehalte
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
punkstar schreef op 16-08-2007 @ 23:14 :
als ik dan zeg dat ik dat totaal geen gedrag vind voor iemand met een relatie, zegt hij dat ik daar dan even goed over moet nadenken of ik nog wel een relatie wil.
Dan ga je dat toch doen?

Zeg je "okee", hang je op en laat je niks meer van je horen.

Dan zie je vanzelf of hij nog moeite voor je gaat doen of niet. Ik bedoel, ik vind het ook totaal geen gedrag voor iemand met een relatie; waarom moet jij dit dan maar pikken?

Kom op voor jezelf, je laat echt veel te makkelijk over je heen lopen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 17:59
Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Wat een irritante situatie

Natuurlijk mag je een beetje flirten en iemand aantrekkelijk vinden, mar ik vind ook dat je respect moet hebben voor je vriend/in. Zolang hij geen gevoelens voor "Carmen" ontwikkelt en niet de drang heeft om verder iets met haar te gaan doen, zie ik geen probleem en is het misschien een goed idee om iets aan je onzekerheid te doen. Een relatie heb je met één persoon, niet met twéé.

Wat ik je verder ook adviseer, is idd goed nadenken over jullie relatie. In deze situatie speelt er namelijk méér dan alleen dit geflirt met dat meisje. Zoals jullie beiden praten over een "uitmaken" en het dreigen en instemmen ermee, bewijst wel dat er keuzes gemaakt moeten worden... doorgaan, pauze, of stoppen?

Sterkte ermee
Reageren

Regels voor berichten