Ik ben net terug van kogerstrand. Als eerste moet je ff weten dat op het jongerenterrein geen wcbrillen aanwezig zijn in de toiletgebouwen, omdat we er anders mee zouden frisbeën. Bovendien heb ik gezien hoe daar schoongemaakt wordt nl. ff de tuinslang erdoorheen en hup klaar. ''schoon''? Nou nee. Ze hebben ook wel weer gelijk, want ik heb gezien wat voor een troep van de toiletgebouwen wordt gemaakt.
Laat er geen misverstand over ontstaan; de toiletgebouwen op het familieterrein zijn

net als de mensen die op de camping komen

. Btw alles komt wel onder het zand te zitten, maar daar wen je wel aan na een dag of drie. De wind is ook niet echt prettig, maar dit betekent wel dat de regen snel overwaait

. En uitgaan in de Koog is ook top.
Wel je troep op ruimen en bierkratten in een tent zetten voordat je gaat slapen, want anders wordt je om half 8 je tent uit getrommeld door iemand van de camping. En geen etensresten in een vuilniszak stoppen, want dan wordt hij opengescheurd door meeuwen en ligt je hele plek vol met troep.
De zee trouwens super dichtbij echt chill. Alhoewel je moet betalen om warm te kunnen douchen, krijg je wel genoeg warm water.