Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 21:17
schaapiej
schaapiej is offline
Ik wil in de zomervakantie met een paar vriendinnen op vakantie Twas de bedoeling naar t buitenland te gaan maar sommige parents doen moeilijk..we zijn allemaal 16..
Dus nu isset plan om naar texel te gaan, k vroeg me af mensen hier ervaring mee hebben??
Camping de Koog is popi, maar t sanitair is daar afschuwelijk..ofzo??
Isset verder een toffe camping??
We willen btw gwoon een weekie weg, lkkr goedkoop, zonder ouders, lol hebben, uitgaan, zuipe
Alvast bedankt!!
Oud 09-02-2005, 08:14
Miracle
Miracle is offline
>> Nederland
Oud 15-02-2005, 20:27
debotjuh
debotjuh is offline
eehm
je bedoeld camping kogerstrand in de koog
ik ben er vorig jaar geweest
en het ging eigenlijk wel de camping is erug streng maar het sanitair was niet smerig hoor
Oud 20-03-2005, 12:43
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn tip: ga naar terschelling, veel jongeren, alles goed te doen op de fiets omdat het minder groot is en veel gezelliger. Op Texel zijn veel oudere jongeren, terschelling is meer op jongere jongeren gericht... Je hebt er ook veel feesten en kleinere discotheekjes en barretjes en café'tjes...
Camping Terpstra is goed te doen!

Ik ben vorig jaar naar Texel geweest met vriendinnen en dat jaar daarvoor naar Terschelling...
Oud 20-03-2005, 16:03
Konijn
Konijn is offline
Ameland is ook heel erg leuk.
Aanrader is camping Duinoord.
Oud 20-03-2005, 17:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een aantal jaar geleden heb ik ook op die camping gestaan (Kogerstrand). Wel leuk, maar nu ben ik er inmiddels veel te oud voor. Maar voor mensen van jouw leeftijd is het wel een aanrader ja.

Echter, de WC's zijn er inderdaad ontzettend smerig, wastafels en zo gaat wel. Maar de camping ligt op 10 minuten lopen van De Koog (plaatsje) en dus ook 10 minuten van vreettenten en uitgaansgelegenheden. Discotheken gaan er wel al om 3 uur dicht, maja daarna kun je misschien nog gezellig met een hele groep naar het strand kunt gaan, dat ligt er ook 10 minuten van af.

Tja en verder maak je gewoon heel snel contact, tis eigenlijk de hele dag door voor velen zuipen bij de tent met de muziek hard op en verder kletsen. Maar uiteraard kun je ook andere dorpjes ontmoeten. Dan kun je de bus pakken of ergens fietsen huren.

Maar voor een weekje voor 16- of 17-jarigen is het een goede optie in ieder geval.
Oud 26-08-2007, 21:42
FelixK
FelixK is offline
Ik ben net terug van kogerstrand. Als eerste moet je ff weten dat op het jongerenterrein geen wcbrillen aanwezig zijn in de toiletgebouwen, omdat we er anders mee zouden frisbeën. Bovendien heb ik gezien hoe daar schoongemaakt wordt nl. ff de tuinslang erdoorheen en hup klaar. ''schoon''? Nou nee. Ze hebben ook wel weer gelijk, want ik heb gezien wat voor een troep van de toiletgebouwen wordt gemaakt.
Laat er geen misverstand over ontstaan; de toiletgebouwen op het familieterrein zijn net als de mensen die op de camping komen . Btw alles komt wel onder het zand te zitten, maar daar wen je wel aan na een dag of drie. De wind is ook niet echt prettig, maar dit betekent wel dat de regen snel overwaait . En uitgaan in de Koog is ook top.
Wel je troep op ruimen en bierkratten in een tent zetten voordat je gaat slapen, want anders wordt je om half 8 je tent uit getrommeld door iemand van de camping. En geen etensresten in een vuilniszak stoppen, want dan wordt hij opengescheurd door meeuwen en ligt je hele plek vol met troep.
De zee trouwens super dichtbij echt chill. Alhoewel je moet betalen om warm te kunnen douchen, krijg je wel genoeg warm water.

Laatst gewijzigd op 27-08-2007 om 15:32.
Oud 27-08-2007, 09:35
Konijn
Konijn is offline
En dat kom je 2,5 jaar later even vertellen?
Oud 27-08-2007, 15:34
FelixK
FelixK is offline
Waar heb jij last van? Misschien dat mensen die volgend jaar naar Kogerstrand willen gaan iets hebben aan mijn verhaal. Ga een kuil graven ofzo!
Als je kritiek levert zorg dan wel dat het opbouwende kritiek is anders schieten we er weinig mee op.
Oud 04-09-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Waar heb jij last van? Misschien dat mensen die volgend jaar naar Kogerstrand willen gaan iets hebben aan mijn verhaal. Ga een kuil graven ofzo!
Als je kritiek levert zorg dan wel dat het opbouwende kritiek is anders schieten we er weinig mee op.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Advertentie

Regels voor berichten