Advertentie | |
|
![]() |
|
dus ik kan gewoon gaan liften en op het strand slapen?
mannen zijn gewoon vaker slachtoffer van zinloos geweld omdat ze meer vijanden maken, of is dat niet zo? Ik bedoel, het aantal mannen dat in mexico vermoord wordt zal groter zijn dan het aantal vrouwen, gewoon omdat de mannen degenen zijn die zich met de drugs bezig houden, de vrouwen een stuk minder. Mannen begeven zich eerder in gevaarlijke situaties en zijn roekelozer. Maar als ze zich in dezelfde situaties zouden bevinden, zouden er dan ook meer slachtoffers vallen onder de mannen? |
![]() |
||
Citaat:
Hoe dan ook vind ik 'wij hebben het zwaarder' een zinloze dicussie. ![]() Ik vroeg me laatst af waarom er lelijke mensen zijn, of die er eigenlijk wel zijn of dat het puur subjectief is. En als bepaalde kenmerken door veel mensen lelijk worden gevonden, waarom die dan toch worden doorgegeven. Maar ik bedenk me nu dat die mensen dan misschien wel minder gewild zijn, maar dat dat niet betekent dat ze zich niet voortplanten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik had in mijn laatste zin al zoiets bedacht. Blijft de vraag of aantrekkelijkheid objectief is; dun = mooi is iig niet universeel, maar misschien zijn er wel dingen die iedereen lelijk vindt, qua verhoudingen ofzo. Heeft dat dan te maken met associaties met gezondheid?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dus aantrekkelijkheid kan alleen goed bepaald worden door mensen die zich seksueel tot het geslacht van de te beoordelen persoon voelen aangetrokken?
![]() Ik vind vrouwen regelmatig mooi zonder dat ik me seksueel tot ze aangetrokken voel; is dat dan een ander soort beoordeling dan die van heteromannen? En zo ja, waarom dan een minder goede?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Iemand mooi vinden is iets anders dan iemand aantrekkelijk vinden, lijkt me.
Ik vroeg me laatst twee dingen af, maar ik ben ze allebei vergeten. ![]() Ik weet nog wel iets anders: Waarom hebben forumers het over 'mijn vriendje' op het forum, als dat vriendje zelf ook een forumer is en iedereen hem dus kent? Dan noem je toch gewoon zijn (forum)naam?
||
Citaat:
Omdat je je kaken dan opelkaar drukt en dat ruimte in neemt in je mond. Er komt dan druk op het water wat er uitloopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan niet in het geheel iets anders zijn geweest dan! |
![]() |
|
Ik vraag me af hoe het komt dat de onderkant van de bewolking af en toe op precies één hoogte zit, zelfs als er bergen onder zitten (die dus, zou ik zeggen, voor een onregelmatige iso-temperatuurlijn en voor onregelmatige winden zouden moeten zorgen)
Ik heb namelijk af en toe gezien als ik in de bergen wandelde dat ik op die hoogte zat en dus overal om me heen een behoorlijk scherpe horizontale lijn zag met daaronder heldere lucht en daaronder wolken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wat ik dan dus niet begrijp is waarom het ondanks de bergen overal op dezelfde hoogte even warm is. Doordat sommige luchtlagen op dezelfde hoogte dichterbij de grond dan andere zitten, zou ik zeggen dat ze niet overal dezelfde temperatuur hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je haarcellen zijn ontstaan uit andere cellen die weer ontstaan zijn uit andere cellen en voor je geboren werd zijn die weer ontstaan uit cellen van een van je ouders enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
vakantieverhaal Verwijderd | 0 | 10-09-2007 20:37 | |
Seksualiteit |
verleden spoof | 45 | 08-11-2005 11:19 | |
Liefde & Relatie |
1000 redenen -bambi- | 68 | 13-12-2004 20:17 | |
Psychologie |
Alleen Jij ware man | 57 | 01-11-2004 08:01 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
De Kantine |
hoe denken jullie over extreem rechts en rasisten anonieme_teddybeer | 139 | 12-07-2002 14:59 |