Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Meer: gezondheid, energie, centimeters in de lengte, tijd, liefde, geld, dvd's, boeken zekerheid wat betreft toekomst (= vanaf juli), zon, kennis van het geschreven en gesproken Engels.
Minder: ziek zijn, moe zijn, paniek, stress, honger, smalltalk, onzekerheid t.o.v. mooi manvolk. |
![]() |
|
Meer: zelfvertrouwen, geld, woonoppervlakte, discipline, studiepunten, vrije tijd, krullen (kutwinter), bed, vrije tijd
Minder: vet, kilo's, rood hoofd, uitgroei, angst, stress, fout bij mezelf zoeken
||
Citaat:
waarom wil trouwens iedereen zelfdiscipline maar heeft niemand het? Het is blijkbaar erg moeilijk om te krijgen, waarom?
|
Verwijderd
|
Meer: zelfvertrouwen, eigenwaarde, échte vrienden, geld, tekenskillz, intelligentie, talen beheersen (Japans!).;x
Minder: breed, school, mss ietsje minder tet. Mss ietsje minder kilo's, maar niet teveel eraf, paar kilo maar, want ik heb nu al een goed bmi en ben niet dik enzeau. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben eigenlijk wel tevreden
![]() |
![]() |
|
meer:
- zekerheid wat betreft werk - geduld - meer sporten - weten wat ik wil minder - stress - verplichtingen - vet En waar ik nu tevreden mee ben is: mijn relatie ![]() (of mocht dat niet? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162 darkfairy | 478 | 12-04-2011 00:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
verhaal Verwijderd | 20 | 22-10-2001 19:42 |