| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Meer: gezondheid, energie, centimeters in de lengte, tijd, liefde, geld, dvd's, boeken zekerheid wat betreft toekomst (= vanaf juli), zon, kennis van het geschreven en gesproken Engels.
Minder: ziek zijn, moe zijn, paniek, stress, honger, smalltalk, onzekerheid t.o.v. mooi manvolk. |
|
|
|
|
Meer: zelfvertrouwen, geld, woonoppervlakte, discipline, studiepunten, vrije tijd, krullen (kutwinter), bed, vrije tijd
Minder: vet, kilo's, rood hoofd, uitgroei, angst, stress, fout bij mezelf zoeken
|
|
||
|
Citaat:
waarom wil trouwens iedereen zelfdiscipline maar heeft niemand het? Het is blijkbaar erg moeilijk om te krijgen, waarom?
|
|
|
Verwijderd
|
Meer: zelfvertrouwen, eigenwaarde, échte vrienden, geld, tekenskillz, intelligentie, talen beheersen (Japans!).;x
Minder: breed, school, mss ietsje minder tet. Mss ietsje minder kilo's, maar niet teveel eraf, paar kilo maar, want ik heb nu al een goed bmi en ben niet dik enzeau.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben eigenlijk wel tevreden
, ja ik zou wat meer aan mijn studie moeten doen maar dat is niet uit gebrek van zelfdiscipline. Luiheid kun je immers zelf omdraaien tot productiviteit. En uiteraard is een paar miljoen op mijn bankrekening welkom maar ik heb niet per definitie behoefte aan meer geld. Ik ben of een zondagskind of een tevreden dwaas. Wellicht een combinatie.
|
|
|
|
|
meer:
- zekerheid wat betreft werk - geduld - meer sporten - weten wat ik wil minder - stress - verplichtingen - vet En waar ik nu tevreden mee ben is: mijn relatie , mn huisje, dat ik een auto heb gekocht, dat mn huidige werk me bevalt, dat ik een leuke groep meiden heb om trainen aan te geven, gezellige dingen doe met vriendinnen, de relatie met mn ouders en broertje en... en... en...(of mocht dat niet? )
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162 darkfairy | 478 | 12-04-2011 00:47 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
| ARTistiek |
verhaal Verwijderd | 20 | 22-10-2001 19:42 | |