Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is het niet zo met roken dat als je al mindert dit beter is dan helemaal gestressed te zitten van ''ik wil een peuk, ik wil een peuk''! Dit vertelde 2 collega's op het werk vandaag tegen mij. Dat die stress soms nog wel schadelijker is voor die baby.
Dus af en toe een peuk om te ontstressen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die extreme stress is er vooral in de eerste twee, drie weken na het stoppen, dus kun je beter stoppen vóórdat je zwanger raakt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 17:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/verhaal. Edit: ik dénk dat ik maar eens naar huis moet om te gaan eten, voor ik helemaal flauw wordt. |
![]() |
|
woei, nog maar 2 daagjes werken en dan lang weekend
![]() - eten maken - klusje doen - hardlopen - douchen - drummen En tussendoor natuurlijk jullie op de hoogte houden van deze activiteiten ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat dat betreft heeft Hiroshima, Nagasaki en Tsjernobyl als voordeel gehad dat we wel weten wat de nadelige gevolgen van ioniserende straling zijn.
||
![]() |
Citaat:
maarrrr, als alles nou precies zo loopt als ik wil, dan heb ik over 2 maanden misschien wel een kamer of 2 te huur in utrecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat dat betreft zijn de parallellen met de formatie van Paars I wel goed zichtbaar, toen wilde de VVD ook niks weten van de PvdA, maar na een lange periode wisten ze elkaar toch te vinden. Als ik zo de berichtgeving lees zit de deur ook nog lang niet dicht, dus grote kans dat Rutte uiteindelijk bijdraait. En ik blijf het vreemd vinden dat Rutte steeds roept dat de verschillen tussen PvdA en VVD zo groot zijn, terwijl hij wel constant aanstuurt op een VVD-PvdA-CDA coalitie. Dan kan het opeens wel, terwijl het CDA nu ook niet heel erg hervormingsgezind is ingesteld imo.
|
Verwijderd
|
Nomnomnom, ik heb lekkere salade gemaakt <3
Rucola, komkommer, avocado, gerookte kip, feta en verse koriander <3 En ooooh, die gast uit de kroeg heeft echt een bord voor z'n kop. Kreeg vandaag een derde sms... dat ie het jammer vond dat ik nog niet had gereageerd. Hoezo NOG niet? |
![]() |
|
Ik ga vanavond mozzarella (huhu, moz naamzoek
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden ook al bedacht om Roos erop af te sturen met een bus slagroom, voor een body-shot, of anders zouden sann en ik een lesbische relatie faken. Het was allemaal niet nodig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Minke, ik zou gewoon een smsje sturen met "ik zie het niet zitten, sorry" oid, in een klap duidelijk
Citaat:
![]()
|||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Hoi, trouwens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft het tweede: je moet alles een x geprobeerd hebben toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat bezielt dat wijf? Je hebt toch bovendien niet zulke grote tieten? Het is maar goed dat ik haar niet tegen ben gekomen, als ze dat tegen mij had gezegd had ik weer een reden om in een depressie te schieten en dood te willen. ![]() edit: waarom lachen de anderen hierom? Verdomme, ik zou het hartstikke erg vinden als iemand dat zou zeggen! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|