Oud 22-06-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
kutfransen ook altijd.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Nee dat valt me 100% mee! Ik heb al duizend eerdere mislukte stoppogingen op mijn naam staan, maar nu pas echt een goede motivatie en het gaat eigenlijk moeiteloos. (naja, ik heb nog wel vaak zat van AAAAAAAAAAH DO WANT PEUK huhu)
haha, gek he, dat dat zo gaat! Als je maar niet net zoals die ene pauper van Tienermoeders een sigaret opsteekt zodra Kitten eruit is.
Verwijderd
We gaan hier de ongeboren beeb Kitten noemen, besluit ik bij deze. Ook al heet je geen Katje meer.
Oud 22-06-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nee dat valt me 100% mee! Ik heb al duizend eerdere mislukte stoppogingen op mijn naam staan, maar nu pas echt een goede motivatie en het gaat eigenlijk moeiteloos. (naja, ik heb nog wel vaak zat van AAAAAAAAAAH DO WANT PEUK huhu)
maar dan is het des te knapper dat je het volhoudt mijn moeder is ook ooit gestopt voor mijn zus en nu is het 27 jaar later en heeft ze haar longen weer vernieuwd
Oud 22-06-2010, 16:48
Verwijderd
Is het niet zo met roken dat als je al mindert dit beter is dan helemaal gestressed te zitten van ''ik wil een peuk, ik wil een peuk''! Dit vertelde 2 collega's op het werk vandaag tegen mij. Dat die stress soms nog wel schadelijker is voor die baby.

Dus af en toe een peuk om te ontstressen.
Oud 22-06-2010, 16:49
Verwijderd
Die extreme stress is er vooral in de eerste twee, drie weken na het stoppen, dus kun je beter stoppen vóórdat je zwanger raakt bij een ongeplande zwangerschap kan ik me voorstellen dat je in plaats daarvan sterk mindert (maar de invloed van stress op een ongeboren kind is veel kleiner dan die van roken, dus zou stoppen alsnog beter zijn)
Oud 22-06-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Die extreme stress is er vooral in de eerste twee, drie weken na het stoppen, dus kun je beter stoppen vóórdat je zwanger raakt
Zonder twijfel
Oud 22-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
(maar de invloed van stress op een ongeboren kind is veel kleiner dan die van roken, dus zou stoppen alsnog beter zijn)
Echt ja? Ik werd al bang van al die berichtgeving over stress en zwangerschap. Het komt echt alsof me over alsof ik maar beter helemaal niet aan kinderen kan beginnen omdat ze toch zwaar gehandicapt geboren zullen worden als ik zo'n stresskip blijf.

Laatst gewijzigd op 22-06-2010 om 17:04.
Oud 22-06-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Echt ja? Ik werd al bang van al die berichtgeving over stress en zwangerschap, het komt echt alsof me over alsof ik maar beter helemaal niet aan kinderen kan beginnen omdat ze toch zwaar gehandicapt geboren zullen worden als ik zo'n stresskip blijf.
Ach welnee, dat valt hartstikke mee.
Oud 22-06-2010, 16:55
Verwijderd
Zo zie maar hoe ik stress om niks.
Oud 22-06-2010, 16:56
Verwijderd
Beter een beetje gezonde stress dan totale onverschilligheid, lijkt me
Oud 22-06-2010, 16:57
Verwijderd
Ik stress ongezond.
Oud 22-06-2010, 16:57
Verwijderd
Dan ga je met je toekomstige kindje naar een berg in Tibet om helemaal zen te worden
Oud 22-06-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
(maar de invloed van stress op een ongeboren kind is veel kleiner dan die van roken, dus zou stoppen alsnog beter zijn)
Maar als je bijvoorbeeld 3 sigaretten per dag rookt en dan helemaal relaxed bent?
Oud 22-06-2010, 17:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Echt ja? Ik werd al bang van al die berichtgeving over stress en zwangerschap, het komt echt alsof me over alsof ik maar beter helemaal niet aan kinderen kan beginnen omdat ze toch zwaar gehandicapt geboren zullen worden als ik zo'n stresskip blijf.
Oud 22-06-2010, 17:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dan ga je met je toekomstige kindje naar een berg in Tibet om helemaal zen te worden
ja nee dat is slim, je stressgehandicapte baby ook nog eens blootstellen aan te lage zuurstofgehaltes
Oud 22-06-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ja nee dat is slim, je stressgehandicapte baby ook nog eens blootstellen aan te lage zuurstofgehaltes
Wordt-ie hard van
Oud 22-06-2010, 17:05
Verwijderd
Ja lach maar! Ik word van net zo'n aangebrande moeder als mijn eigen moeder.

Citaat:
Fuck ja.
Oud 22-06-2010, 17:05
Rationeel
Rationeel is offline
te lage zuurstofgehaltes zijn net zo funest als alcohol; daar wordt niets meer hard van.
Oud 22-06-2010, 17:07
Verwijderd
Echt? Net zo slecht ja?

Hm, dan kan je beter die zen-monniken naar Nederland halen.
Oud 22-06-2010, 17:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja lach maar! Ik word van net zo'n aangebrande moeder als mijn eigen moeder.

Fuck ja.
maar ben je echt zo'n stresskip dan? echt niets van gemerkt
Oud 22-06-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
maar ben je echt zo'n stresskip dan? echt niets van gemerkt
Hmmm, mja, niet continue en niet om alles (vroeger wel, toen had ik op een dag als zondag wel vijf momenten gehad waarop ik in de stress schoot), maar wel heel erg voor de uni en zo, en nu ook voor m'n kamerjacht e.d. Ik kan ook heel slecht meerdere ''belangrijke'' dingen tegelijkertijd doen, dan schiet ik helemaal in de stress omdat ik het allemáál zo belangrijk vind en goed wil doen etc en dan eindig ik met forumen om 't te ontwijken.
/verhaal.

Edit: ik dénk dat ik maar eens naar huis moet om te gaan eten, voor ik helemaal flauw wordt.
Oud 22-06-2010, 17:10
Verwijderd
Toen ik gister naar de wc ging, was ik ineens heel bang dat er een vampier in de boekenkast op de gang zat
Oud 22-06-2010, 17:12
Carn
Carn is offline
woei, nog maar 2 daagjes werken en dan lang weekend . nu tijd voor:

- eten maken
- klusje doen
- hardlopen
- douchen
- drummen

En tussendoor natuurlijk jullie op de hoogte houden van deze activiteiten .
Oud 22-06-2010, 17:15
Verwijderd
Wat heb je toch een interessante avond voor de boeg, Carn.
Oud 22-06-2010, 17:16
Carn
Carn is offline
Zeker, ik geef jullie allen een 'kijkje in de keuken' van mijn niet oninteressante leventje
Oud 22-06-2010, 17:18
Carn
Carn is offline
Het gaat trouwens spaghetti worden. En ik heb me net verbrand .
Oud 22-06-2010, 17:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja en in theorie kan de magneet op die afstand ook helemaal geen kwaad voor baby's, maar we willen liever niet uitvinden of het in de praktijk wél kwaad kan
Zwangeren krijgen ook wel eens een MRI volgensmij. Ik denk niet dat het veel kwaad zou kunnen. Maarja, helaas is er gewoon te weinig over bekend, dus we klommelen wat aan. Volgensmij is de laatste richtlijn dat het in de eerste drie maanden niet mag, maarja, als je een zieke moeder hebt is MRI toch vaak veiliger want je weet zeker dat CT of PET nadelige gevolgen kan hebben.

Wat dat betreft heeft Hiroshima, Nagasaki en Tsjernobyl als voordeel gehad dat we wel weten wat de nadelige gevolgen van ioniserende straling zijn.
Oud 22-06-2010, 17:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hmmm, mja, niet continue en niet om alles (vroeger wel, toen had ik op een dag als zondag wel vijf momenten gehad waarop ik in de stress schoot), maar wel heel erg voor de uni en zo, en nu ook voor m'n kamerjacht e.d. Ik kan ook heel slecht meerdere ''belangrijke'' dingen tegelijkertijd doen, dan schiet ik helemaal in de stress omdat ik het allemáál zo belangrijk vind en goed wil doen etc en dan eindig ik met forumen om 't te ontwijken.
/verhaal.

Edit: ik dénk dat ik maar eens naar huis moet om te gaan eten, voor ik helemaal flauw wordt.
hmm stress voor de uni is niet zo erg. wel balen als in ene allemaal van dat soort zaken samenlopen ja.

maarrrr, als alles nou precies zo loopt als ik wil, dan heb ik over 2 maanden misschien wel een kamer of 2 te huur in utrecht
Oud 22-06-2010, 17:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Feit blijft dat de standpunten van PvdA en GL lijnrecht tegenover die van de VVD staan en aangezien Cohen alleen wil meewerken aan een linkse regering is hij imo degene die de deur dicht doet.
Standpunten van de PvdA en GL staan echt niet zo lijnrecht tegenover die van de VVD - maargoed, die discussie hebben we al vaker gevoerd.

Wat dat betreft zijn de parallellen met de formatie van Paars I wel goed zichtbaar, toen wilde de VVD ook niks weten van de PvdA, maar na een lange periode wisten ze elkaar toch te vinden. Als ik zo de berichtgeving lees zit de deur ook nog lang niet dicht, dus grote kans dat Rutte uiteindelijk bijdraait.

En ik blijf het vreemd vinden dat Rutte steeds roept dat de verschillen tussen PvdA en VVD zo groot zijn, terwijl hij wel constant aanstuurt op een VVD-PvdA-CDA coalitie. Dan kan het opeens wel, terwijl het CDA nu ook niet heel erg hervormingsgezind is ingesteld imo.
Oud 22-06-2010, 17:26
Verwijderd
Nomnomnom, ik heb lekkere salade gemaakt <3

Rucola, komkommer, avocado, gerookte kip, feta en verse koriander <3

En ooooh, die gast uit de kroeg heeft echt een bord voor z'n kop. Kreeg vandaag een derde sms... dat ie het jammer vond dat ik nog niet had gereageerd. Hoezo NOG niet?
Oud 22-06-2010, 17:27
Martiño
Martiño is offline
We hadden hem op Mundial gewoon moeten opzoeken en dan voor z'n neus staan zoenen. Ofzo.
Oud 22-06-2010, 17:29
Carn
Carn is offline
Citaat:

Dat klinkt goed!
Oud 22-06-2010, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Ik ga vanavond mozzarella (huhu, moz naamzoek ) met tomaten en rucola maken, lekker met ciabatta en tomatentapenade en kruidenboter en kruidenkaas. Er moet eigenlijk basilicum bij, maar hier in Helmond heeft alleen de AHXL basilicum, en die is me te ver weg (en dan zul je zien dat de basilicum NET op is).
Oud 22-06-2010, 17:33
Verwijderd
Zo ik ben weer thuis, fijn middagje Zwolle gehad, maar Moz niet gespot
Oud 22-06-2010, 17:33
Martiño
Martiño is offline
Heb je wel gepost bij de ortho dan?
Oud 22-06-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel gepost bij de ortho dan?
Ik ben er 2 uur voor de deur blijven staan
Oud 22-06-2010, 17:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jawohl ik speel nog steeds beter dan een twaalfjarige als ik een week niet naar de piano wijs en zij elke dag studeert. HA!
Verwijderd
Citaat:
We hadden hem op Mundial gewoon moeten opzoeken en dan voor z'n neus staan zoenen. Ofzo.
Ja, dat was ook een optie geweest.
We hadden ook al bedacht om Roos erop af te sturen met een bus slagroom, voor een body-shot, of anders zouden sann en ik een lesbische relatie faken. Het was allemaal niet nodig.
Verwijderd
Citaat:

En ooooh, die gast uit de kroeg heeft echt een bord voor z'n kop. Kreeg vandaag een derde sms... dat ie het jammer vond dat ik nog niet had gereageerd. Hoezo NOG niet?
Oud 22-06-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was ook een optie geweest.
We hadden ook al bedacht om Roos erop af te sturen met een bus slagroom, voor een body-shot, of anders zouden sann en ik een lesbische relatie faken. Het was allemaal niet nodig.
Toch jammer, ik wil best eens een lesbische relatie proberen, voor een middagje ofzo.
Oud 22-06-2010, 17:42
Martiño
Martiño is offline
Minke, ik zou gewoon een smsje sturen met "ik zie het niet zitten, sorry" oid, in een klap duidelijk

Citaat:
Toch jammer, ik wil best eens een lesbische relatie proberen, voor een middagje ofzo.
Ah ja kijk, daar komt de aap uit de mouw!!
Oud 22-06-2010, 17:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja die sites zit ik de hele dag te refreshen. Er staat 'de amivedi medewerker bij u in de buurt is afwezig vanwege ziekte' bla, Dus ik bel zo dat algemene nummer.
De vermist briefjes heb ik al gemaakt, die print m'n buurman uit op z'n werk (gratis) dus die krijg ik straks.
Citaat:
zo, 2 straten hangen al vol met briefjes. nu is mijn plakband op. Blij dat het niet regent, dan zou het niet blijven hangen.
Citaat:
sinds zaterdagochtend. Hij heeft toen gegeten, is naar buiten gegaan en sindsdien spoorloos.
Net 56 briefjes opgehangen, zo nog even 2 naar de asielen hier in de buurt sturen.
Hij moet echt terugkomen hoor.

Citaat:
en er kwam net een een of ander tokkie wijf op me af lopen.
'Zo heb jij geen last van je rug?' *naar tieten wijs*
'eeeh...nee?...(?)'
'oh bla ik heb altijd zo'n last, behalve als ik op hakken loop, gek he hahahahaha, nou doei meid'

Citaat:
nee en elke keer als ik buiten een kat hoor dan is het die vette rooie van verderop
Schoppen
Citaat:
Wtf het Home Alone-joch zit in Will & Grace en ze doen alsof hij een advocaat is in plaats van te zeggen van 'hallo je bent acht en je zit in Home Alone'.
Citaat:
Het kan me niks schelen dat hij nu bijna dertig is, ik vind dat de enige rollen die hij nog mag spelen rollen moeten zijn waarin mensen zeggen van 'hahahaha jij bent het Home Alone-joch, wat doe je hier, ga weg'.
Citaat:
Behalve misschien in het begin van de scene, maar zodra dat wordt gezegd 'herkennen' de mensen hem en dan zeggen ze 'hahahaha ja nou je 't zegt, het is 'm inderdaad, en hij maar doen alsof hij hier een baan heeft, hahaha, wat een oplichter.'
Ja, hij zat dus ook laatst in een HEULE slechte film die ik had gedownload en toen klopte het ook al niet volgens mijn hersenen en het feit dat hij het over een orgasme/seks in het algemeen had, klopte al hemelaa niet eng kind. Vond hem leuker toen ie 8 was en alleen thuis.

Citaat:
IK HEB EEN KAMER PER 1 JULI!!!!!!!!

en het was heel makkelijk, de mevrouw is van de trap gevallen dus ze heeft iemand anders gestuurd en ze had zelf de huurprijs al verlaagd. Aight
gefeliciteerd Geluk bij ongeluk he
Citaat:
lekker is dat, stichting amivedi kan de tel niet beantwoorden vanwege zieke medewerken, katvinder neemt niet op en ik hang nu al een hele tijd in de wacht bij het asiel, ga zo ophangen want het beltegoed groeit niet op mijn rug.
is dat 24/7? Anders bel ik zo wel even met mn moeders telefoon, die heeft nog heel even minuten op haar rug groeien, volgens mij.

Hoi, trouwens
Oud 22-06-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
... en 'of hij me anders nog eens kan ontmoeten in de stad. Bijvoorbeeld in dezelfde kroeg. "Let me know"..'

Citaat:
oh oh oh...
Oud 22-06-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Minke, ik zou gewoon een smsje sturen met "ik zie het niet zitten, sorry" oid, in een klap duidelijk
Daar ben ik niet moedig genoeg voor
Oud 22-06-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:

Ah ja kijk, daar komt de aap uit de mouw!!
Eens, kennelijk heeft ie zo'n bord voor z'n kop dat ie het niet zelf uit kan werken.

En wat betreft het tweede: je moet alles een x geprobeerd hebben toch?
Oud 22-06-2010, 17:50
Rationeel
Rationeel is offline
een lesbische relatie voor een middag lijkt mij ook wel wat
Oud 22-06-2010, 17:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar ben ik niet moedig genoeg voor
"sorry, ik heb al een date met twee groot geschapen negers, prioriteiten prioriteiten!"
Oud 22-06-2010, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben even onder zonnebank geweest met een tingel, dus ik ben nu helemaal verbrand (behalve mijn onderrug, die is echt poepiebruin ) en nu heb ik jeuk En ik heb honger godverrrrrrr.
Oud 22-06-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
en er kwam net een een of ander tokkie wijf op me af lopen.
'Zo heb jij geen last van je rug?' *naar tieten wijs*
'eeeh...nee?...(?)'
'oh bla ik heb altijd zo'n last, behalve als ik op hakken loop, gek he hahahahaha, nou doei meid'

Wat bezielt dat wijf? Je hebt toch bovendien niet zulke grote tieten?

Het is maar goed dat ik haar niet tegen ben gekomen, als ze dat tegen mij had gezegd had ik weer een reden om in een depressie te schieten en dood te willen.

edit: waarom lachen de anderen hierom? Verdomme, ik zou het hartstikke erg vinden als iemand dat zou zeggen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten