Oud 23-09-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Bah zeg

Dat word zoeken naar iets nieuws?
Ik denk het. En zie dat maar eens te vinden in deze crisistijd. Die natuurlijk nóg erger gaat worden als dat kutkabinet er komt Bah.
Advertentie
Oud 23-09-2010, 11:53
Verwijderd
ja het ziet er een beetje somber uit allemaal, met dat kabinet in aantocht.
Oud 23-09-2010, 11:55
Verwijderd
Een beetje heel erg somber.
Ik wou zeggen dat ik dus eigenlijk een baan moet regelen vóór dat kabinet er komt, maar goed, ik heb een baan, en zoals je ziet biedt dat ook geen enkele garantie
Oud 23-09-2010, 11:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Appel en Brood vond ik ook geen kut aan op de basisschool, en naar wat ik me herinner vonden de andere kinderen het ook saai. Kleurrijk hoeft niet per se te betekenen dat het abstract/sterk geabstraheerd moet zijn.

Ha, Magritte, die wilde ik ook net aanraden inderdaad.
ach, ik vond (en vind) alles leuk wat qua kleurstelling overeen komt met donald duck
Oud 23-09-2010, 11:56
Rationeel
Rationeel is offline
awwww, kut absinthe!
Oud 23-09-2010, 11:59
Verwijderd
En het kutte is dus ook dat ik dat nu pas hoor. Ik weet dat zij daar niets aan kunnen doen, maar toch. Had ik het eerder geweten, was ik natuurlijk al voor de zomervakantie aan het jobshoppen geslagen. Nu zijn alle banen al wel weer zo'n beetje vergeven.
Oud 23-09-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
ach, ik vond (en vind) alles leuk wat qua kleurstelling overeen komt met donald duck
true.
Oud 23-09-2010, 12:01
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 23-09-2010, 12:07
Verwijderd
hoiiiiiiii ik kom alleen even langs om te zeggen dat ik wel kan lachen om de uitslag van de eerste ronde ranking the scholieren maar dat het me tegenvalt dat die leuke door balance bedachte uc nog niet gemaakt is! nou, nu ga ik weer verder met m'n poging iets van m'n leven te maken. kUSJES
Oud 23-09-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
hoiiiiiiii ik kom alleen even langs om te zeggen dat ik wel kan lachen om de uitslag van de eerste ronde ranking the scholieren maar dat het me tegenvalt dat die leuke door balance bedachte uc nog niet gemaakt is! nou, nu ga ik weer verder met m'n poging iets van m'n leven te maken. kUSJES
je leven liep uit de hand?
Oud 23-09-2010, 12:18
Verwijderd
Nieuw academisch dieptepunt. Ik heb ruzie gehad met mijn docent of ik mijn fucking 'huiswerk' al dan niet gemaakt had. Wat een kleuterschool die UU Aargh. Ik ben nog boos. Vervolgens liet ze me 3 casussen oplossen om te bewijzen dat ik niet goed voorbereid was. Vette pech voor haar dat ik alles tot in de puntjes op orde had en ze me op geen enkele fout kon betrappen. Wat een kutwijf. BAH.
Oud 23-09-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Nieuw academisch dieptepunt. Ik heb ruzie gehad met mijn docent of ik mijn fucking 'huiswerk' al dan niet gemaakt had. Wat een kleuterschool die UU Aargh. Ik ben nog boos. Vervolgens liet ze me 3 casussen oplossen om te bewijzen dat ik niet goed voorbereid was. Vette pech voor haar dat ik alles tot in de puntjes op orde had en ze me op geen enkele fout kon betrappen. Wat een kutwijf. BAH.
verder een leuke dag gehad?
Oud 23-09-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, ik zit hier echt te janken. Krijg ik dus net tóch een telefoontje van m'n baas dat ze de cursussen dit jaar echt niet vol genoeg krijgen en dat ze er door al die KUTbezuinigingen dit jaar strenger op moeten gaan zijn, dus ook de kindercursussen die ik dit jaar zou geven gaan niet door. Zaterdag viel al weg, nu de woensdagmiddag ook. Blijft over; workshops in het basisonderwijs. Wat best leuk is, maar dat is niet waarom ik daar ben gaan werken. Godverdegodver. Aanstelling wordt nu dus misschien juist nog minder dan vorig jaar. Aargh.
Godver wat kut
Oud 23-09-2010, 12:26
Rationeel
Rationeel is offline
*aait iedereen die dat nodig heeft*
Oud 23-09-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
verder een leuke dag gehad?
Werkgroep volgen was mijn dag, so far. Dus NEE. En ik overweeg oprecht haar een mail te sturen dat ik geen zin meer heb om haar kleutergroepen bij te wonen en naar een andere groep over te stappen.
Oud 23-09-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Werkgroep volgen was mijn dag, so far. Dus NEE. En ik overweeg oprecht haar een mail te sturen dat ik geen zin meer heb om haar kleutergroepen bij te wonen en naar een andere groep over te stappen.
Citaat:
*aait iedereen die dat nodig heeft*
Schatje ben je ook
Oud 23-09-2010, 12:28
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 23-09-2010 om 12:36.
Oud 23-09-2010, 12:29
Verwijderd
Pff, mijn collega belde net. Hoe ik erover dacht. Bij hem valt er dus ook heel veel weg aan cursussen, maar hee, híj houdt wél de zaterdag én de woensdag. En hij had ook nog geen vaste aanstelling. Verder vind ik hem superaardig en heeft ie het beste met iedereen voor en was het duidelijk dat hij het echt rottig voor me vond. Maar ik heb er dus nogal een dubbel gevoel bij.
Oud 23-09-2010, 12:30
Lorelei
Lorelei is offline
Wat naar Absinthe

Ik heb 18 pakjes zakdoeken gekocht.. haal het waarschijnlijk wel tot morgen maar denk dat ik dan weer naar de winkel moet. >_<
Oud 23-09-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
wel netjes blijven. ik zou het overigens gewoon doen.
Oud 23-09-2010, 12:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
En terecht. Het is de fakking basisschool niet meer
Oud 23-09-2010, 12:32
Verwijderd
En nu wordt er dus nóg meer aan me getrokken, want ik heb ineens niets mee te doen, dus alle vervangings- en andere rotklusjes word ik nu voor gevraagd.
Oud 23-09-2010, 12:33
Verwijderd
ik zou een nachtje wachten met dat mailtje!
Oud 23-09-2010, 12:33
Verwijderd
En wat een achterlijk wijf, sann
Oud 23-09-2010, 12:34
Verwijderd
hoewel het klein is vergeleken met het leed uit deze beschreven situaties hier, word ik helemaal GESTOORD van een trillend oogspiertje.
Oud 23-09-2010, 12:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hoewel het klein is vergeleken met het leed uit deze beschreven situaties hier, word ik helemaal GESTOORD van een trillend oogspiertje.
meer slapen
Oud 23-09-2010, 12:36
Verwijderd
ik heb uh, tien uur geslapen!
Oud 23-09-2010, 12:36
Verwijderd
Oke, dan niet joh, dan haal ik 'm wel weer weg.
Oud 23-09-2010, 12:37
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:

och arme, ik stoor me hier vooral aan het gebrek van snoep en chips
Oud 23-09-2010, 12:37
Verwijderd
ik heb hem gekeken en ik moest lachen, vooral om de laatste twee seconden.
Oud 23-09-2010, 12:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
wel netjes blijven. ik zou het overigens gewoon doen.
Ik ben altijd uitermate correct naar mensen toe die 'hoger' in rang staan. Het was ook geen schreeuw/scheldpartij in de werkgroep ofzo, maar ik heb haar wel heel duidelijk laten merken dat ik haar manier van lesgeven bijzonder achterlijk vind en dat ze een sfeer creëert waar niemand nog iets durft te vragen omdat ze bang zijn voor haar sneren. (Ze gebruikt letterlijk zinnen als: jezus je kunt toch je hersens gebruiken, als je het boek goed gelezen had, had je dit niet hoeven vragen, als je dit niet snapt zit je duidelijk op de verkeerde plek, terwijl iedereen zijn bachelor aan het afsluiten is, en we dus duidelijk niet op de verkeerde plek zitten)
Citaat:
En terecht. Het is de fakking basisschool niet meer
Eensch. Maar ik vind zeggen "nou dan kom ik gewoon niet meer bij u, lekker puh" ook nogal kinderachtig
Citaat:
ik zou een nachtje wachten met dat mailtje!
Ja goed idee
Citaat:
Ik kon 'm ook wel waarderen
Citaat:
En nu wordt er dus nóg meer aan me getrokken, want ik heb ineens niets mee te doen, dus alle vervangings- en andere rotklusjes word ik nu voor gevraagd.

Dikke knuffel voor jou, wat kut zeg
Verwijderd
Citaat:
ik vond hem echt goed!
Oud 23-09-2010, 12:40
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik heb het niet gezien en ben nieuwsgierig
Oud 23-09-2010, 12:41
Verwijderd
Ik vond hem goed ja
Rationeel
Rationeel is offline
ik voel me weer net student nu: 18 euro op mijn rekening en nog ruim een week te gaan deze maand
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet gezien en ben nieuwsgierig
Haha, aw
Rationeel
Rationeel is offline
owja en ik heb nu officieel een schuld van meer dan 2 ton
Verwijderd
Citaat:
ik voel me weer net student nu: 18 euro op mijn rekening en nog ruim een week te gaan deze maand
luxe!
Verwijderd
Citaat:
oh wacht.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd uitermate correct naar mensen toe die 'hoger' in rang staan. Het was ook geen schreeuw/scheldpartij in de werkgroep ofzo, maar ik heb haar wel heel duidelijk laten merken dat ik haar manier van lesgeven bijzonder achterlijk vind en dat ze een sfeer creëert waar niemand nog iets durft te vragen omdat ze bang zijn voor haar sneren. (Ze gebruikt letterlijk zinnen als: jezus je kunt toch je hersens gebruiken, als je het boek goed gelezen had, had je dit niet hoeven vragen, als je dit niet snapt zit je duidelijk op de verkeerde plek, terwijl iedereen zijn bachelor aan het afsluiten is, en we dus duidelijk niet op de verkeerde plek zitten)
sowieso moeten docenten vragen serieus nemen, als je iets onduidelijk vind moet je gewoon kunnen vragen. wat een vaag mens.
Oud 23-09-2010, 12:42
Verwijderd
ik lees toch altijd automatisch beton bij jou, ook als je ton schrijft
Verwijderd
Citaat:
ik nog 3, maar morgen komt er weer een shitload aan geld binnen
Citaat:

En een eigen huis!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oud 23-09-2010, 12:43
Verwijderd
Ik heb nog steeds niets gegeten... Ik durf niet.

En hoe lang werkt zo'n verdoving eigenlijk? Het doet wel een beetje pijn en ik ben soms een beetje duizelig (maar dat kan ook door het gebrek aan eten komen) maar ik vind het allemaal zo ontzettend meevallen. Praten en water drinken lukt gewoon... En ik heb dus nog geen pijnstiller gepakt.
Oud 23-09-2010, 12:44
Verwijderd
Citaat:
<3
Citaat:

En hoe lang werkt zo'n verdoving eigenlijk? Het doet wel een beetje pijn en ik ben soms een beetje duizelig (maar dat kan ook door het gebrek aan eten komen) maar ik vind het allemaal zo ontzettend meevallen. Praten en water drinken lukt gewoon... En ik heb dus nog geen pijnstiller gepakt.
Een paar uur. Eet soep, dat gaat prima Oh en kaakchirurg vertelde mij dat je de eerste pijnstiller het beste kan nemen voor de verdoving is uitgewerkt. Dus als het een beetje gevoelig begint te worden.
Oud 23-09-2010, 12:44
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Nieuwe avatar <3
Oud 23-09-2010, 12:45
Carn
Carn is offline
@Absinthe: Was er niet zo`n subsidiepot voor startende ondernemers in de culturele sector oid?
Oud 23-09-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:

gewoon wat eten, waarbij je niet hoeft te kauwen, kauw je er geen stukjes tong af iedergeval.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten