Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hoiiiiiiii ik kom alleen even langs om te zeggen dat ik wel kan lachen om de uitslag van de eerste ronde ranking the scholieren maar dat het me tegenvalt dat die leuke door balance bedachte uc nog niet gemaakt is! nou, nu ga ik weer verder met m'n poging iets van m'n leven te maken. kUSJES
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuw academisch dieptepunt. Ik heb ruzie gehad met mijn docent of ik mijn fucking 'huiswerk' al dan niet gemaakt had. Wat een kleuterschool die UU
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, mijn collega belde net. Hoe ik erover dacht. Bij hem valt er dus ook heel veel weg aan cursussen, maar hee, híj houdt wél de zaterdag én de woensdag. En hij had ook nog geen vaste aanstelling. Verder vind ik hem superaardig en heeft ie het beste met iedereen voor en was het duidelijk dat hij het echt rottig voor me vond. Maar ik heb er dus nogal een dubbel gevoel bij.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dikke knuffel voor jou, wat kut zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog steeds niets gegeten... Ik durf niet.
![]() En hoe lang werkt zo'n verdoving eigenlijk? Het doet wel een beetje pijn en ik ben soms een beetje duizelig (maar dat kan ook door het gebrek aan eten komen) maar ik vind het allemaal zo ontzettend meevallen. Praten en water drinken lukt gewoon... En ik heb dus nog geen pijnstiller gepakt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: