Advertentie | |
|
![]() |
|
Die reclame van de Thalys. Hebben ze nieuwe treinen? Want de trein waarin ik zat zag er héél anders uit vanbinnen. Bovendien kreeg ik geen glitterende groene kreeft (
![]()
|
LOL, op de hoes van een lullige oude XBox-game (fps) zag ik deze soundbite staan:
"The perfect remedy for fps fever!!!" ![]() Het was blijkbaar ook gelijk de enige soundbite die ze konden/mochten gebruiken. Als het uberhaupt al echt was.
||
Citaat:
Of de hoofdpersoon ziet er niet heel gezond uit. In de nieuwe reclame van Arla krijg ik nou niet het idee dat het aangeprezen product goed voor je kan zijn. Die vrouw ziet er eerder uit alsof ze niet lang meer te leven heeft dan fris en gezond (wat waarschijnlijk de bedoeling is). Als dat de associatie met natuur moet zijn :/.
|
Ik krijg echt de rillingen van die vreselijk reclames voor de nertsindustrie *yuk*. Wat een populistische onzin en bovendien belachelijk slecht gemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 16:17. |
![]() |
||
Citaat:
'Iedereen verliest! De overheid loopt miljoenen euro's belastinggeld mis. De nerts verliest, omdat de productie van nertsenbont naar het buitenland, waar het dierenwelzijn slechter is geregeld, verplaatst. De nertsenhouder verliest, want er staan duizenden mensen op straat!', aldus de reclame. Die hele reclame komt over alsof de sector dat nertsenhouden eigenlijk met tegenzin doet.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Chick Rock, hoe vaak koop jij bont op de PC hoofstraat uit Nederland
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook een hypocriet gedoe, nertsfokkerijken verbieden en de bio-industrie vrolijk door laten gaan, vee is vee. Aalleen jammer dat als het bont van de nerts is gehaald, de rest van de nerts wordt weggegooid. Maargoed het is een carnivoor dus het zou kunnen dat het vlees niet geschikt is voor in diervoeding. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Overigens ben ik het met je eens Sarah, dat de bio-industrie absoluut aangpakt moet worden. Liever vandaag dan morgen. Maar je moet toch ergens beginnen.
|
Verwijderd
|
Offtopic: van mij mag het ook weleens afgelopen zijn met die bio-industie, niet alleen vanwege het dierenwelzijn, maar ook omdat ze die beesten volgooien met antibiotica, wat ook weer problemen geeft met resistentie bij mensen. Al zou dat ook wel op te lossen zijn door het gebruik van antibiotica bij dieren die voor consumptie bestemd zijn niet meer toe te staan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ook weer niet handig als ze ziek worden. Het probleem is ook niet dat ze wel eens antibiotica krijgen, maar dat ze het preventief krijgen, dus als er nog niet eens iets aan de hand is |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |