Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet eigenlijk totaal niet waar je een beetje goeie lessen in dat genre kan volgen. Misschien volgend (school)jaar me er eens in verdiepen. Stom genoeg vind ik salsa dus helemaal niet zo geil. Kijk, dat je zo tegen elkaar aan staat te rijden is natuurlijk ehm.. ja, wel iets sensueels enzo, maar ik vind mannen die salsa dansen daar doorgaans niet aantrekkelijker van worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
dat zal voor mij helaas geen issue zijn gezien ik oprecht chagrijnig kan worden als ik bepaalde muziek moet aanhoren waar ik totaal niets mee heb
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
yo
zojuist toen paps naar de badkamer ging en ik op mn kamer zat met vrienden: "GODVERDOMME BAAAAAAAS *KNAL* GODVERRRRRDOMMMMMEEEE BASSSSS!!!!!!!!!!" Dit omdat ik perongeluk het raam open had laten staan om het wat te laten luchten en het regende eventjes. Dit terwijl ik het gehele huis schoonmaak. Dit terwijl ik aan hem vroeg om slechts het halletje schoon te maken wat hij 2 weken uitstelde. Dit doet hij iedere ochtend. Hij brengt iedere dag nieuwe troep in huis. Hij haalt NOOIT boodschappen. Alles wat hem een beetje niet aanstaat, dan is het meteen GODVERDOMME BAS!!!!! en als hij voor de zoveelste keer niet eventjes een klein beetje meehelpt met opruimen en de maat is vol en ik zeg er wat van tegen hem dan moet ik maar rustig zijn en er niet meer over hebben. Alle troep die hij maakt en opstapelt, dat is geen probleem. Als ik mijn tas even op tafel heb liggen, dan is dat een onwijs probleem. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|