Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2011, 21:44
Carn
Carn is offline
bbc2 iedereen..Louis Theroux weer op bezoek bij de God Hates Fags lui.
Oud 03-04-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Uice en Volkert, jullie lievelingspresentator praat met James Randi
dit moet wel over Ivo niehe gaan!
Oud 03-04-2011, 21:47
Quis.
Quis. is offline
Absinthe naamzoek: samen met Carn dan! ;D;D

Oud 03-04-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Bachata is ook goed!
Moderne dans zou ik echt heel graag goed willen kunnen. Maar ja, ik kan een beetje bewegingstheater en dat komt soms wat in de buurt, maar technisch gezien ben ik natuurlijk nog totaal geen wonder.
Oud 03-04-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek: samen met Carn dan!

[filmpje]
Ik had exact dat filmpje net al bekeken
Nou, Mickel, wat vind je ervan?
Oud 03-04-2011, 21:52
Carn
Carn is offline
dat wordt dan een dure hobby, gezien je dan eerst 2 flessen whiskey in me moet gieten wil ik het uberhaupt overwegen
Carn
Carn is offline
omg deze mensen zijn echt totaal geschift :/
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Moderne dans zou ik echt heel graag goed willen kunnen. Maar ja, ik kan een beetje bewegingstheater en dat komt soms wat in de buurt, maar technisch gezien ben ik natuurlijk nog totaal geen wonder.
Oh dat vind ik echt veel te moeilijk en ook niet altijd even interessant. Ik heb ook wel wat bewegingstheater gedaan en daar faalde ik hard in.

Citaat:
Ik had exact dat filmpje net al bekeken
Nou, Mickel, wat vind je ervan?
GeilGaaf hè!
Oud 03-04-2011, 21:53
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
omg deze mensen zijn echt totaal geschift :/
Verwijderd
Citaat:
dat wordt dan een dure hobby, gezien je dan eerst 2 flessen whiskey in me moet gieten wil ik het uberhaupt overwegen
En een zware klus voor mij, want ik denk dat er dan nog weinig beweging in zit
Verwijderd
ik vind het al een bijzonder komisch idee dat mijn zus altijd haar vriend zover krijgt om mee te dansen. Ze doen een soort rock en rollachtig iets of zo, dunno!
Carn
Carn is offline
Citaat:
bbc2 iedereen..Louis Theroux weer op bezoek bij de God Hates Fags lui.
Oud 03-04-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek: samen met Carn dan! ;D;D

[filmpje]
hehe, het is een beetje uh, neukdansen !
Oud 03-04-2011, 21:56
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
En een zware klus voor mij, want ik denk dat er dan nog weinig beweging in zit
Het begint net als iedere andere dans gewoon met ''stap, 2, 3, 4'' hoor.

Citaat:
hehe, het is een beetje uh, neukdansen !
Ja, soms wel (al kan dat bij salsa net zo goed). Maar er zijn veel verschillende (sub)stijlen. Sommige mensen dansen een nummer lang alleen maar tegen elkaar aan, andere halen halve acrobatische toeren uit, en alles daar tussenin.
Oud 03-04-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Oh dat vind ik echt veel te moeilijk en ook niet altijd even interessant. Ik heb ook wel wat bewegingstheater gedaan en daar faalde ik hard in.

GeilGaaf hè!
Het hangt er bij zoiets wel heel erg vanaf wat voor docent je hebt. Je hebt echt van die zweverige bewegingsdocenten, maar ook docenten die echt belachelijk mooie choreografieën maken en die gewoon lekker technisch werken <3
Ik weet eigenlijk totaal niet waar je een beetje goeie lessen in dat genre kan volgen. Misschien volgend (school)jaar me er eens in verdiepen.

Stom genoeg vind ik salsa dus helemaal niet zo geil. Kijk, dat je zo tegen elkaar aan staat te rijden is natuurlijk ehm.. ja, wel iets sensueels enzo, maar ik vind mannen die salsa dansen daar doorgaans niet aantrekkelijker van worden
Oud 03-04-2011, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Het begint net als iedere andere dans gewoon met ''stap, 2, 3, 4'' hoor.

Ja, soms wel (al kan dat bij salsa net zo goed). Maar er zijn veel verschillende (sub)stijlen. Sommige mensen dansen een nummer lang alleen maar tegen elkaar aan, andere halen halve acrobatische toeren uit, en alles daar tussenin.
Ja, weet ik. Maar ik bedoel meer dat het überhaupt een zware klus is om te dansen met iemand die 2 flessen whiskey in z'n mik heeft
Oud 03-04-2011, 21:58
Verwijderd
ik moet bij salsa altijd automatisch aan the mask denken /verpest
Oud 03-04-2011, 22:00
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Het hangt er bij zoiets wel heel erg vanaf wat voor docent je hebt. Je hebt echt van die zweverige bewegingsdocenten, maar ook docenten die echt belachelijk mooie choreografieën maken en die gewoon lekker technisch werken <3
Ik weet eigenlijk totaal niet waar je een beetje goeie lessen in dat genre kan volgen. Misschien volgend (school)jaar me er eens in verdiepen.

Stom genoeg vind ik salsa dus helemaal niet zo geil. Kijk, dat je zo tegen elkaar aan staat te rijden is natuurlijk ehm.. ja, wel iets sensueels enzo, maar ik vind mannen die salsa dansen daar doorgaans niet aantrekkelijker van worden
Nou dat doe ik bij salsa-dansen anders nooit hoor, dat is ook saaien want je moet draaien en swingen en weet ik wat allemaal, tegen elkaar aanschurken is voor mensen die geen pasjes kunnen. Maar ehm, ik ben het met je eens dan je het niet voor de mannen moet doen, meestal.

Citaat:
Ja, weet ik. Maar ik bedoel meer dat het überhaupt een zware klus is om te dansen met iemand die 2 flessen whiskey in z'n mik heeft
Oh ja.
Lorelei
Lorelei is offline
Hai wwwwwers, gefeliciteerd. Kus
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik moet bij salsa altijd automatisch aan the mask denken /verpest

cuban pete

Oud 03-04-2011, 22:01
Carn
Carn is offline
Maar nee, ik vind de muziek niet te pruimen en dansen interesseert me totaal niet; dus die vlieger zal helaas niet opgaan.
Oud 03-04-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:

cuban pete

[filmpje]
ja ja ja heb je de strips weleens gelezen?
Oud 03-04-2011, 22:03
Verwijderd

nohhhh
Oud 03-04-2011, 22:05
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Hai wwwwwers, gefeliciteerd. Kus
Right back at yah!

Ik zit nu allerlei dansfilmpjes op youtube te kijken en kom echt gestooooorde dingen tegen.
Oud 03-04-2011, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja ja ja heb je de strips weleens gelezen?
hmm nee, maar iets zegt me dat ze een stuk bruter zijn dan de films ;D
Oud 03-04-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
hmm nee, maar iets zegt me dat ze een stuk bruter zijn dan de films ;D
ja echt verschrikkelijk gruwelijk
Oud 03-04-2011, 22:07
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

cuban pete

[filmpje]
Dat is helemaal geen salsa!
Oud 03-04-2011, 22:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat is de conga toch? Of de rumba?
Verwijderd
: para:
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik volg de discussie echt totaal niet
Carn
Carn is offline
rumba.
Oud 03-04-2011, 22:12
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Dat is de conga toch? Of de rumba?
Ik weet het niet.
Oud 03-04-2011, 22:12
Carn
Carn is offline
ik heb al die stomme genres nog moeten leren voor drumles
Oud 03-04-2011, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan deze salsa wel waarderen:

Oud 03-04-2011, 22:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan deze salsa wel waarderen:

[afbeelding]
Oud 03-04-2011, 22:21
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Maar nee, ik vind de muziek niet te pruimen en dansen interesseert me totaal niet; dus die vlieger zal helaas niet opgaan.
De muziek vind ik 9/10 ook verschrikkelijk. Ik concentreer me er maar niet op of zo, dan merk je het vanzelf niet meer.
Oud 03-04-2011, 22:23
Carn
Carn is offline
dat zal voor mij helaas geen issue zijn gezien ik oprecht chagrijnig kan worden als ik bepaalde muziek moet aanhoren waar ik totaal niets mee heb En verder zie ik de lol niet echt in van dansen dus ik laat het graag aan anderen over.
Oud 03-04-2011, 22:24
Quis.
Quis. is offline
Ik was toch ook niet serieus joh. Alleen Absinthe blijf ik lastigvallen tot ze zwicht.
Oud 03-04-2011, 22:35
Verwijderd
he gatverdetering. Ik ben nooit zo bang voor spinnen maar ik zag net echt een heel erg nare op de wc. Toen ik mijn broek omhoog aan het sjorren was zat hij opeens recht voor mijn neus. Hij was felrood, had geen haartjes, was groot en had echt flinke kaken, brrr
Oud 03-04-2011, 22:37
Carn
Carn is offline

Oud 03-04-2011, 23:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
he gatverdetering. Ik ben nooit zo bang voor spinnen maar ik zag net echt een heel erg nare op de wc. Toen ik mijn broek omhoog aan het sjorren was zat hij opeens recht voor mijn neus. Hij was felrood, had geen haartjes, was groot en had echt flinke kaken, brrr
Niet gevangen? Een felrode spin?
Oud 03-04-2011, 23:01
Verwijderd
hij deed een beetje nijdig
Oud 03-04-2011, 23:04
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ow zo.

Tijd om te slapen en morgen wol halen.

Heb het gehad met dit eerste jaar, opdrachten, opdrachten en nog eens opdrachten.
Oud 03-04-2011, 23:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trusten RP ik kom er zo aan
Oud 03-04-2011, 23:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
yo

zojuist toen paps naar de badkamer ging en ik op mn kamer zat met vrienden:

"GODVERDOMME BAAAAAAAS *KNAL* GODVERRRRRDOMMMMMEEEE BASSSSS!!!!!!!!!!"

Dit omdat ik perongeluk het raam open had laten staan om het wat te laten luchten en het regende eventjes.
Dit terwijl ik het gehele huis schoonmaak.
Dit terwijl ik aan hem vroeg om slechts het halletje schoon te maken wat hij 2 weken uitstelde.
Dit doet hij iedere ochtend.
Hij brengt iedere dag nieuwe troep in huis.
Hij haalt NOOIT boodschappen.
Alles wat hem een beetje niet aanstaat, dan is het meteen GODVERDOMME BAS!!!!! en als hij voor de zoveelste keer niet eventjes een klein beetje meehelpt met opruimen en de maat is vol en ik zeg er wat van tegen hem dan moet ik maar rustig zijn en er niet meer over hebben.
Alle troep die hij maakt en opstapelt, dat is geen probleem. Als ik mijn tas even op tafel heb liggen, dan is dat een onwijs probleem.

Het is zo vies lastig om de situatie maar te accepteren.

/zijkwijf
Oud 03-04-2011, 23:14
Verwijderd
kazet fan van memebase en co sinds kort? je post echt iedere keer dingen die ik de dag er voor daar heb gezien
Oud 03-04-2011, 23:16
Sherlock
Sherlock is offline
Memebase is dan ook wel fucking win.
Oud 03-04-2011, 23:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
kazet fan van memebase en co sinds kort? je post echt iedere keer dingen die ik de dag er voor daar heb gezien
guilty as charged

Ik ben ook werkloos nu, dus is het goed tijdverdrijf!
Oud 03-04-2011, 23:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
guilty as charged

Ik ben ook werkloos nu, dus is het goed tijdverdrijf!
Herkenbaar!

Op stage heb ik dagen lang niets anders zitten doen
Oud 03-04-2011, 23:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
yo

zojuist toen paps naar de badkamer ging en ik op mn kamer zat met vrienden:

"GODVERDOMME BAAAAAAAS *KNAL* GODVERRRRRDOMMMMMEEEE BASSSSS!!!!!!!!!!"

Dit omdat ik perongeluk het raam open had laten staan om het wat te laten luchten en het regende eventjes.
Dit terwijl ik het gehele huis schoonmaak.
Dit terwijl ik aan hem vroeg om slechts het halletje schoon te maken wat hij 2 weken uitstelde.
Dit doet hij iedere ochtend.
Hij brengt iedere dag nieuwe troep in huis.
Hij haalt NOOIT boodschappen.
Alles wat hem een beetje niet aanstaat, dan is het meteen GODVERDOMME BAS!!!!! en als hij voor de zoveelste keer niet eventjes een klein beetje meehelpt met opruimen en de maat is vol en ik zeg er wat van tegen hem dan moet ik maar rustig zijn en er niet meer over hebben.
Alle troep die hij maakt en opstapelt, dat is geen probleem. Als ik mijn tas even op tafel heb liggen, dan is dat een onwijs probleem.

Het is zo vies lastig om de situatie maar te accepteren.

/zijkwijf
dan zeg je er wat van.

Regels voor berichten