Oud 27-09-2011, 12:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat is dasty toch geniaal spul mensen, ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.
No more nasty with dasty!
Dasty de Wibradasty? Of is dat weer anders?
Oud 27-09-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
wat is dasty toch geniaal spul mensen, ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.
No more nasty with dasty!
Ja! Ik heb het laatst gekocht, mede dankzij jouw lovende aanprijzingen. En mijn oven en kookplaat zijn in no time schoon gisteren heb ik er zelfs de vloer mee gedweild.
Als je erop googelt zie je ook hele Dastyfanclubs op allerlei fora <3
Oud 27-09-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat is voor het eerst dat ik dat hoor eigk!
Ja maar ik weet opzich nog wel dat jij een beebie was
Oud 27-09-2011, 12:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stefenootje, brand was vannacht in dat kledingwinkeltje op de hoek van de herenstraat, tegenover en naast een brillenwinkel.
Oud 27-09-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik weet opzich nog wel dat jij een beebie was
Pfffrt no wai, zó heel veel ouder ben je nou ook weer niet
Oud 27-09-2011, 12:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo, nu even naar de groenteboer om tomaten te halen voor mijn ham/tomaat/mozzarella-panini.
nom
Oud 27-09-2011, 12:16
Carn
Carn is offline
Terra Nova maar eens downloaden. Die nieuwe Spielberg-produced Scifi-timetravel-dinoserie. Ik verwacht er niet veel van
Oud 27-09-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Terra Nova maar eens downloaden. Die nieuwe Spielberg-produced Scifi-timetravel-dinoserie. Ik verwacht er niet veel van
Dat staat hier momenteel aan. Ik kijk niet, maar wat ik ervan meekrijg is het nogal suf en cheesy.
Oud 27-09-2011, 12:26
Verwijderd
Ik ben ook lid van de Dasty-fanclub vandaag de dag
Oud 27-09-2011, 12:28
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien moeten wij dan ook maar eens voor de Dasty gaan. Als een neat-freak als Dobbie het zelfs goed spul vindt...
Oud 27-09-2011, 12:30
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou zeggen schat: ren naar de wibra, koop een fles en ga maar even los

OVERTUIG ME!
Oud 27-09-2011, 12:30
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik vind dat jouw eerste post hier, na je ban, een welgemeend algemeen excuus had moeten zijn naar iedereen en Trimm in het bijzonder, je gedrag sloeg he-le-maal nergens op.
Je bent schattig.
Oud 27-09-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
nou, het staat er al bijna twee jaar zo in?
Dat komt doordat het is opgeslagen in Google's cache en toen niet meer geupdate is. Je moet er even een paar keer naar linken, ergens waar Google crawlers komen, dan slaat 'ie de wijzigingen op. Ik had op d.nl ooit een topic gemaakt speciaal voor dit doeleinde.

Maar als ik op je naam google dan krijg ik nergens je oude naam, trouwens? Dus eh.
Oud 27-09-2011, 12:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik zou zeggen schat: ren naar de wibra, koop een fles en ga maar even los

OVERTUIG ME!
Oud 27-09-2011, 12:35
Verwijderd
Oh ja, Dasty, dat moet ik ook hebben!
Oud 27-09-2011, 12:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dasty is echt heel goed gebruikten we op de kermis ook.
Oud 27-09-2011, 12:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je bent schattig.
En jij bent een eikel.

Ik moet zometeen weer eens wat gaan lezen. De colleges voor m'n vak zijn best interessant maar de artikelen, bweeeh.
Oud 27-09-2011, 12:42
Verwijderd
Praxis check, auto wassen check
Oud 27-09-2011, 12:48
Swlabr
Swlabr is offline
Nog 5 dagen tot ik in mijn nieuwe kamer ben.
Oud 27-09-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Dat komt doordat het is opgeslagen in Google's cache en toen niet meer geupdate is. Je moet er even een paar keer naar linken, ergens waar Google crawlers komen, dan slaat 'ie de wijzigingen op. Ik had op d.nl ooit een topic gemaakt speciaal voor dit doeleinde.

Maar als ik op je naam google dan krijg ik nergens je oude naam, trouwens? Dus eh.
heh, hoe kan dat dan? Krijg je niet dit?

Spoiler
Oud 27-09-2011, 13:09
Verwijderd
mijn ouders zijn op vakantie en ik krijg alweer de eerste drankfoto's via de mail
Oud 27-09-2011, 13:10
Verwijderd
Je kunt ook Google mailen of ze het uit hun cache willen halen, maar het kan een paar maanden duren voordat ze dat dan ook doen.
Oud 27-09-2011, 13:25
Miekje*
Miekje* is offline
Allerlei vragen over werken tijdens de zwangerschap, waar ik de antwoorden niet van kan vinden .
Oud 27-09-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Allerlei vragen over werken tijdens de zwangerschap, waar ik de antwoorden niet van kan vinden .
wat wil je weten? Als het gaat over zwangere werkpaarden dan heb ik niets gezegd.
Oud 27-09-2011, 13:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wat wil je weten? Als het gaat over zwangere werkpaarden dan heb ik niets gezegd.
Nee, gewoon voor vrouwen . Nou, hoeveel je maximaal mag werken aan uren per week tijdens je zwangerschap, wat de duur van je zwangerschaps- en bevallingsverlof is als je kind vier weken te vroeg wordt geboren, waar je een zwangerschaps- en bevallingsuitkering moet aanvragen en dat soort geneuzel.
Oud 27-09-2011, 13:35
Verwijderd
Ah, nou, voor dat eerste is geen landelijke regel, wel kan het in de CAO staan. Maar die andere dingen weet ik ook niet.
Oud 27-09-2011, 13:41
Miekje*
Miekje* is offline
Ik helemaal hopen op jouw antwoorden .

Kutopdrachten .
Oud 27-09-2011, 13:44
Verwijderd
Ja zeg, ik dacht dat het ging over medische vragen, wat weet ik nou van arbeidsregelgeving
Oud 27-09-2011, 13:47
Verwijderd
Het lastige van het stopcontact bij mij in de tuin is dat hij zo zit dat ik alleen mijn laptop erin kan pluggen als ik die met het scherm naar de zon zet. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want hé, ik heb een stopcontact in de tuin
Oud 27-09-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
heh, hoe kan dat dan? Krijg je niet dit?

Spoiler
Nee, ik krijg dit.
Oud 27-09-2011, 13:55
Miekje*
Miekje* is offline
Bleh, ik moet vanmiddag ook nog naar Rotterdam Vreewijk. En eigenlijk heb ik daar nu helemaal niet zo'n zin meer in.
Oud 27-09-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, brand was vannacht in dat kledingwinkeltje op de hoek van de herenstraat, tegenover en naast een brillenwinkel.
Ja wist ik al, had al allerlei nieuws gechecked!

Ben benieuwd of ik er al langs kan, moet nog naar de AH zometeen.
Oud 27-09-2011, 14:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het lastige van het stopcontact bij mij in de tuin is dat hij zo zit dat ik alleen mijn laptop erin kan pluggen als ik die met het scherm naar de zon zet. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want hé, ik heb een stopcontact in de tuin
Verlengsnoer solves all
Oud 27-09-2011, 14:10
Verwijderd
Het zou ook een hoop schelen als de tafel niet zo raar dicht bij het huis stond maar wat dichter bij het stopcontact! Aan de huiskant van de tafel kun je nu maar nét je stoel naar achteren schuiven om op te staan, en aan de tuinkant van de tafel zit nog een meter terras achter je stoel voordat de planten beginnen. Ik heb de tafel hier niet neergezet in elk geval maar er zit een parasol in, dus om 'm te verplaatsen moet ook iemand die parasol meeverplaatsen met de tafel.
Oud 27-09-2011, 14:20
Verwijderd
Geld overmaken check!
Oud 27-09-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Dasty de Wibradasty? Of is dat weer anders?
die inderdaad, de enige echte!
Citaat:
Ja! Ik heb het laatst gekocht, mede dankzij jouw lovende aanprijzingen. En mijn oven en kookplaat zijn in no time schoon gisteren heb ik er zelfs de vloer mee gedweild.
Als je erop googelt zie je ook hele Dastyfanclubs op allerlei fora <3
ja je lijkt dan net op het mannetje van mr muscle die met een aaitje het meest gore gasfornuis schoonkrijgt. Enige verschil is dat mr muscle niet werkt.
En die fanclubs ja, toch wel mooi, dit spul is zo goed dat het niet eens reclame nodig heeft want mensen schrijven uitzichzelf lyrische teksten. Dan heb je het als bedrijf toch heel goed gedaan!
Oud 27-09-2011, 14:23
Verwijderd
ik moet zo met een van de meest walgelijke collega's werken. Gelukkig moet hij iemand inwerken, dan heb ik niet zoveel last van zijn kuthoofd.
Oud 27-09-2011, 14:23
Verwijderd
wat zit er dan in voor verboden spul uit Tsjetjenië? Dat het zoveel beter werkt dan andere schoonmaakmiddelen.
Oud 27-09-2011, 14:24
Swlabr
Swlabr is offline
Waarom is hij 'walgelijk'?
Verwijderd
Ik vraag me wel af waarom Dasty zo goed werkt en andere merken niet. Straks is het giftig ofzo.

Lekker mijn nick eer aandoen

Maar ik ben wel serieus.
Verwijderd
Citaat:
wat zit er dan in voor verboden spul uit Tsjetjenië? Dat het zoveel beter werkt dan andere schoonmaakmiddelen.
Citaat:
Ik vraag me wel af waarom Dasty zo goed werkt en andere merken niet. Straks is het giftig ofzo.

Lekker mijn nick eer aandoen [afbeelding]

Maar ik ben wel serieus.
whehe
Oud 27-09-2011, 14:25
Verwijderd
het ruikt iig niet ongezond chemisch, slaat niet op je longen oid. Het is een zeer geconcentreerde ontvetter. Geen idee wat er allemaal inzit, maar het werkt.
Oud 27-09-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
O lulz hive mind.
Oud 27-09-2011, 14:26
Verwijderd
Er zal wel iets gootsteenontstopperachtigs inzitten, dat organische materialen er gewoon in oplossen enzo
Oud 27-09-2011, 14:26
Verwijderd
Citaat:
het ruikt iig niet ongezond chemisch, slaat niet op je longen oid. Het is een zeer geconcentreerde ontvetter. Geen idee wat er allemaal inzit, maar het werkt.
En alleen te koop bij de Wibra?
Oud 27-09-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Er zal wel iets gootsteenontstopperachtigs inzitten, dat organische materialen er gewoon in oplossen enzo
Maar dat is wel supergevaarlijk, dan zou er een waarschuwing van het een of ander op moeten staan.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik krijg dit.
Ah mooi zo! Dan weet ik in ieder geval hoe ik het moet aanpassen en dat weet ik ook dat linken werkt
Verwijderd
Iemand op een motorforum:
"Elders op dit forum wordt Dasty van Wibra genoemd als superontvetter, maar wáár is dat spul te koop? Noch Albert Heijn, noch de Konmar heeft het in de schappen staan, of moet ik bij een zaak voor auto materialen zijn?

Verwijderd
Ik vraag me ook af waarom je al die industriële schoonmaakmiddelen hebt die veel beter werken dan de onze, en waarom wij ze niet mogen. Want die worden toch ook gewoon dagelijks gebruikt door schoonmakers en in keukens enzo, dus je zou denken dat die misschien zelfs nog veiliger zijn dan wat je in de supermarkt kunt kopen. En ze werken ook beter. Dus hoezo moet ik zometeen als een mongool mijn fornuis gaan schrobben, is mijn vraag.
Oud 27-09-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom is hij 'walgelijk'?
Omdat hij zich altijd overal op een zeer irritante manier tegenaan bemoeit, hij denkt dat hij daar directeur is maar ondertussen geen reet uitvoert en omdat hij dingen doet zoals soep bestemd voor de bewoners pakken, maar dan haalt hij gewoon alle vulling (vermicelli en balletjes enzo) eruit zodat er voor de bewoners enkel bouillon overblijft.
Ook gaat hij mij steeds vertellen wat mijn werkzaamheden zijn, ondanks dat hij weet dat ik daar al jaren werk en ik die dienst blind kan draaien.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten