Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik op je naam google dan krijg ik nergens je oude naam, trouwens? Dus eh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het zou ook een hoop schelen als de tafel niet zo raar dicht bij het huis stond maar wat dichter bij het stopcontact! Aan de huiskant van de tafel kun je nu maar nét je stoel naar achteren schuiven om op te staan, en aan de tuinkant van de tafel zit nog een meter terras achter je stoel voordat de planten beginnen. Ik heb de tafel hier niet neergezet in elk geval
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En die fanclubs ja, toch wel mooi, dit spul is zo goed dat het niet eens reclame nodig heeft want mensen schrijven uitzichzelf lyrische teksten. Dan heb je het als bedrijf toch heel goed gedaan! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me ook af waarom je al die industriële schoonmaakmiddelen hebt die veel beter werken dan de onze, en waarom wij ze niet mogen. Want die worden toch ook gewoon dagelijks gebruikt door schoonmakers en in keukens enzo, dus je zou denken dat die misschien zelfs nog veiliger zijn dan wat je in de supermarkt kunt kopen. En ze werken ook beter. Dus hoezo moet ik zometeen als een mongool mijn fornuis gaan schrobben, is mijn vraag.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook gaat hij mij steeds vertellen wat mijn werkzaamheden zijn, ondanks dat hij weet dat ik daar al jaren werk en ik die dienst blind kan draaien. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|