Advertentie | |
|
![]() |
|
Die ontwikkeling met Jon Snow en die wildling vind ik kklame. Natuurlijk is het weer een (enigszins) knappe jonge vrouw, en krijg Jon een zwak voor haar. Hoe cliché.
De andere subplotjes, zoals die van Théon en zijn overname van Winterfell vind ik dan wel weer interessant.
|
Dit was weer een goed spannende aflevering
![]()
||
Citaat:
Kut, ik krijg dat youtubefilmpje hier niet. Dan maar met de link: http://www.youtube.com/watch?v=t-zW1673sSg
|
Zo goed als het eerste is het tot nu toe niet geworden. En Carice, mja, problemen hebben met haar accent is gewoon gezeik, maar ze speelt niet zo mooi. Karikatuurtje.
|
Wat vonden jullie van de Battle of King's Landing? Ik vond vooral de wildfire wel mooi in beeld gebracht; de man-to-man gevechten een beetje claustrofobisch aandoend. Niet echt het idee van een epische strijd.
Wel een interessante aflevering verder. Ik ben benieuwd naar de finale van seizoen 2.
Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 16:29. |
![]() |
|
Noooo, volgende week alweer de laatste?
![]() ![]() Ik kijk altijd met een vriendin en toen Tyrion gewond raakte zaten we echt zo van ![]() ![]() Ik vond het verder, ondanks al het vechten, uiteindelijk een minder boeiende aflevering. De persoonlijke verhalen zijn uiteindelijk gewoon interessanter wat mij betreft. Dus voor de laatste ep hoop ik op veel Daenerys (met haar draken aub), Jon, Catelyn, Rob, Sansa, Tyrion en Arya.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vond de finale wel oke, niet heel bijzonder. Wel enkele interessante openingen voor nieuwe verhaallijnen, maar er is weinig 'afgerond'. Beetje een anti-climax. Nu weer een jaar wachten, meh.
Trouwens, tijdens die battle van King's Landing was Melisandre nergens meer te bekennen, en verscheen ze pas weer toen Stannis verslagen was. Ik dacht dat ze wel een rol zou spelen in het gevecht, met arcane spells ofzo.
Laatst gewijzigd op 05-06-2012 om 15:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hij wordt in het boek wel als verschrikkelijk strikt beschreven, maar dat vind ik juist heel degelijk vertaald naar de serie. De season finale vond ik trouwens een beetje matig. Dat house of the undying gedeelte vond ik een van de zwakkere momenten uit heel de serie zelfs. Wel kijk ik rijkhalsend uit naar seizoen 3, want qua boek-potentie moet dat imo het hardste seizoen gaan worden. |
![]() |
|
Mja, leuk hoor. Maar ik vind dat de verhalen ontzettend traag verlopen. Wat heeft Danaerys bijvoorbeeld in 10 weken uitgespookt? Rob's gehannes met die artstrien en Jon's door de sneeuw gewandel is ook tergend traag, en erg ver van de rest van de actie verwijderd. Dat valt toch wel in een paragraafje samen te vatten. Eigenlijk is er alleen rond King's Landing/ Stannis een hoop gebeurd dit seizoen. Verder te weinig Littlefinger :-(.
|
The network, along with the creators of its hit fantasy series Game of Thrones, have issued separate apologies after it was revealed that a decapitated head on a stake seen in a grisly scene from the show was made from a mask of George W. Bush.
Read more: http://uk.eonline.com/news/about-fac...#ixzz1xoDNjWCZ ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Het was ook puur een kwestie van gemak en budget; er worden wel vaker bestaande maskers gebruikt en bewerkt voor special effects. Gezeik.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|