Hmm, mag ik jullie advies? Ik had een beste vriendin maar daar heb ik ondertussen al een tijdje ruzie mee. De ruzie werd veroorzaakt doordat zij binnen een week twee afspraken had afgezegd, anderhalf uur van te voren, terwijl ik extreem veel moeite had gedaan überhaupt om tijd voor haar te maken. Dat wist ze overigens ook

. Maar goed, het ging me voornamelijk om dat zij twee keer heeft afgezegd met smoesjes die ik niet geloof. Twee keer haalde ze haar studie aan, wat op zich wel aannemelijk is, maar ze studeert rechten en ze doet verder niets. Bovendien was onze tweede afspraak zondagavond en beweerde ze dat haar groepsgenoten op zondagavond een overleg hadden gepland. Anderhalf uur van te voren...
Maar goed, ik stuurde leuk een mailtje dat ik er echt heel erg van baalde en dat het ook niet de eerste keer is en dat ik gewoon niet snapte dat ze elke keer haar studie voor mij schoof. Toen stuurde ze een mailtje terug waarin in feite stond dat ik me niet moest aanstellen. Nou ja, prima, ondertussen dik 2 maanden geleden en ik heb haar sinds toen niet meer gesproken. Zij heeft nog na een maand een keer een smsje gestuurd dat ze op vakantie ging naar Egypte

. Nu twijfel ik of ik nog een mailtje moet sturen of niet. We zijn al echt super lang vriendinnen (vanaf groep 2 ongeveer) maar ze zegt altijd afspraken af. Dus eigenlijk ben ik er wel een keer klaar mee, vooral aangezien het haar kennelijk geen reet boeit. Maar ik vind het dan ook weer zonde om zo'n vriendschap weg te gooien. Wat vinden jullie

? Ben ik te veel v-lid en moet ik haar gewoon links laten liggen of moet ik nog een keer een mailtje sturen om uit te leggen dat ze zich echt als een trut gedraagt en dat als ze dat niet inziet dan haar laten liggen?
Of ben ik degene die hier helemaal fout zit? Dat kan natuurlijk ook

dat ik me inderdaad aanstel.