Oud 09-04-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
zo goed?

zeker weten! Waar woon jij dan?? Ik had al begrepen dat je tegenwoordig in dit stadje woont!
Ja stukken beter

ik woon eh, in. Als je de windrichtingen heb, dan de linker windrichting. En dan einde er aan vastplakken! /anti-google.
Advertentie
Oud 09-04-2013, 20:35
Verwijderd
Dat is trouwens zo'n 800 meter van je vandaan geloof ik!
Oud 09-04-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Shalom
Hallo!!!!! Hoe is het met jou dan? Ik dacht laatst nog aan je.
Verwijderd
Citaat:
Ja stukken beter

ik woon eh, in. Als je de windrichtingen heb, dan de linker windrichting. En dan einde er aan vastplakken! /anti-google.
ik snap er niks van
richting de hoertjes of richting de stad?
Verwijderd
Ik ga ook in Den Haag wonen, volgend jaar!
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook in Den Haag wonen, volgend jaar!
Echt? Dat vind ik echt heel erg leuk!
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens zo'n 800 meter van je vandaan geloof ik!
omg dan kan ik je aanraken met m'n go go gadget arms
Oud 09-04-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
ik snap er niks van
richting de hoertjes of richting de stad?
sorry! Cryptische beschrijving ook. Ik woon bij de grote kerk. Dus richting de stad
Oud 09-04-2013, 20:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu fijn GoT kijken Wat is Bran ineens groot geworden!
Ja, eigenlijk hadden ze ene hoop scenes met hem al moeten opnemen, voordat hij ineens 3 jaar ouder gaat ogen terwijl het verhaal slechts één maand bestrijkt
Oud 09-04-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
omg dan kan ik je aanraken met m'n go go gadget arms
Kunnen we zo'n blik-aan-een-touwtje-telefoon maken
Oud 09-04-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
sorry! Cryptische beschrijving ook. Ik woon bij de grote kerk. Dus richting de stad
wow goede plek!
Oud 09-04-2013, 20:41
Verwijderd
Ja of even een kopje suiker haken natuurlijk
Oud 09-04-2013, 20:42
Verwijderd
Of met een zaklamp in morse communiceren.
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor! Ik was het daar gewoon beu, het huis was natuurlijk geweldig en de mensen ook maar gewoon, het steeds in dezelfde stad ronddwalen, dezelfde gezichten, ergernissen met betrekking tot mensen die zich steeds vergissen qua naam. Steeds die pijnlijke momenten van met oud klasgenoten van de middelbare school in de bus staan. Getverpillepap! Ik ben blij dat ik hier gewoon rondloop en geen enkel gezicht herken, een verademing. En het is ook goed voor me om ergens opnieuw te beginnen, anti-autisme.
Ah, wat logisch allemaal. Klinkt als verfrissende vrijheid na een lichtelijk verstikkende woonomgeving. Fijn

Ik ga je binnenkort allemaal onbeleefde PM's sturen, beste Osmoos Maar niet nu, want ja, nouja, al die correspondentie ook altijd. Dus tot die tijd is hier een grote hond, want die wilde ik al een paar dagen posten maar ik had er telkens de gelegenheid niet voor.

Verwijderd
Citaat:
Ja of even een kopje suiker haken natuurlijk
haken
Oud 09-04-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Echt? Dat vind ik echt heel erg leuk!
Net zo leuk als dat ik het vind dat jij weer met je Machine bent begonnen?
Oud 09-04-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Of met een zaklamp in morse communiceren.
ik heb dit een keer echt gedaan. Of nou ja geen morse natuurlijk want dat kan ik niet, maar mijn buurman was vanuit zijn huis met een laserlampje aan het schijnen en ik was in het Strijkijzer (een gebouw van 42 verdiepingen en ik was op de 27e) en toen kon ik hem zien en dat is een kilometer.
Citaat:
Ah, wat logisch allemaal. Klinkt als verfrissende vrijheid na een lichtelijk verstikkende woonomgeving. Fijn

Ik ga je binnenkort allemaal onbeleefde PM's sturen, beste Osmoos Maar niet nu, want ja, nouja, al die correspondentie ook altijd. Dus tot die tijd is hier een grote hond, want die wilde ik al een paar dagen posten maar ik had er telkens de gelegenheid niet voor.

[afbeelding]
die kop
Oud 09-04-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
haken
Mijn telefoon is nogal huiselijk aangelegd
Oud 09-04-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-04-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
die kop
Check ook hoe dik dat touw is.
Oud 09-04-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-04-2013, 20:55
Verwijderd
Ik heb heel vaak 'meningsverschillen' met mijn lief over kleur. Dan vindt hij dat dingen bij elkaar staan ''want het is allemaal blauw'', terwijl ik paarstinten zie die vloeken. En wat hij paars noemt noem ik dan weer roze, het is een gekkenhuis.
Citaat:
Honderddertig mensen inzetten en dertien panden overhoop halen... en drie mannen aanhouden. Wat een GOEDE manier om met je geld om te gaan in tijden van crisis.
Aah dit is een beetje naïef van je Etmakas, of ben je niet serieus?
Oud 09-04-2013, 20:57
Verwijderd
ik vind dingen wel eens blauwig paars waarvan de meeste mensen vinden dat ze blauw zijn of hooguit paarsig blauw
Oud 09-04-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heel vaak 'meningsverschillen' met mijn lief over kleur. Dan vindt hij dat dingen bij elkaar staan ''want het is allemaal blauw'', terwijl ik paarstinten zie die vloeken. En wat hij paars noemt noem ik dan weer roze, het is een gekkenhuis. Aah dit is een beetje naïef van je Etmakas, of ben je niet serieus?
herkenbaar. Ik doe niet zo erg aan kleurnuances. Kleuren als turquoise komen er bij mij echt niet in!
Verwijderd
en ik vind dingen wel eens een kleur, terwijl Theodoor vindt dat ze grijs zijn eerst leek het alleen te gebeuren met verwassen sokken, waarbij ik dan de kleur zag die ze ooit hadden en Theodoor meer de kleur die ze hadden aangenomen, maar het gebeurt ook bij dingen die niet verwassen zijn.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn moeder en ik verschillen vaak van mening als het gaat om groenig blauw en blauwig groen.
Oud 09-04-2013, 20:59
Verwijderd
Ja zie je, een gekkenhuis is het, een gekkenhuis!
Oud 09-04-2013, 21:00
Verwijderd
Zo vind ik lavendelblauw een raar woord, want lavendel is paars.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom zijn die afleveringen toch altijd zo kort Ik wil meer, MEER ZEG IK JE.
Verwijderd
In de DWDD over het Rijks zag hij ook heel de tijd blauwtinten op de muren, terwijl ik er niet veel meer dan grijstinten en ''iets dat richting zwart ging'' van kon maken. Nu ben ik wel benieuwd naar die muren.
Oud 09-04-2013, 21:01
Verwijderd
Oh gut, wat er nu toch op Eurosport is.
Oud 09-04-2013, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan zeg je dus paarsblauw, zo gek is dat toch niet?
Oud 09-04-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Nog bizarder vind ik rode kool, dat in het Duits Blaukraut heet.
Oud 09-04-2013, 21:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe kan ik in godsnaam 4200 mg aan Natrium binnen hebben gekregen op 1 dag Ik heb gewoon gezond gegeten.

Edit: oh, bruinbrood zit al duizend+ natrium in. Vervloekt brood. En denk ik goed te doen aan tonijn, maar nee hoorrrr.
Oud 09-04-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
en ik vind dingen wel eens een kleur, terwijl Theodoor vindt dat ze grijs zijn
Oud 09-04-2013, 21:05
Verwijderd

Oud 09-04-2013, 21:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh ik vat dat altijd op als 'zo blauw als lavendel' en lavendel is inderdaad niet blauw.
Oud 09-04-2013, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het wel een beetje storend dat je bij de eetmeter geen dingen toe kan voegen die er nog niet in staan. Ik heb vanavond gnocchi gegeten, maar ja, die kent 'ie niet. Is er iets dat misschien een beetje lijkt op gnocchi?
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hoe kan ik in godsnaam 4200 mg aan Natrium binnen hebben gekregen op 1 dag Ik heb gewoon gezond gegeten.
Veel brood op?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ik vat dat altijd op als 'zo blauw als lavendel' en lavendel is inderdaad niet blauw.
Goed punt, misschien betekent het toch dat wel.
Oud 09-04-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de kleur die lavendelblauw heet (en die inderdaad wel blauwer is dan lavendel) ook paars
Oud 09-04-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder en ik verschillen vaak van mening als het gaat om groenig blauw en blauwig groen.
Appelblauwzeegroen! <3
Oud 09-04-2013, 21:09
Verwijderd
Ik ken de huidige eetmeter van het voedingscentrum niet maar misschien gaat hij er ook stomweg van uit dat je zout op je groenten doet enzo? Bij de oude eetmeter van het voedingscentrum was het zo dat hij standaard 10 ml olie rekende per opscheplepel roerbakgroente die je aanklikte, terwijl ik echt geen 10 ml olie per 50 gram groente gebruiki.
Oud 09-04-2013, 21:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De pijn in mijn oor is weg, maar nu zit mn oor ineens dicht En ik heb ook alleen maar last van mijn oor, niet aan het snotteren of hoesten. Rare wereld.
Oud 09-04-2013, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind de kleur die lavendelblauw heet (en die inderdaad wel blauwer is dan lavendel) ook paars
Ik googelde het en ik denk dat het voor mij zou liggen aan het licht en welke kleuren ik ernaast zie. In een omgeving met veel (echt) blauw zou ik het paars vinden en andersom.
Verwijderd
Ik heb erg mijn best gedaan maar ik kom niet boven de 2600 calorieën uit voor vandaag.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ken de huidige eetmeter van het voedingscentrum niet maar misschien gaat hij er ook stomweg van uit dat je zout op je groenten doet enzo? Bij de oude eetmeter van het voedingscentrum was het zo dat hij standaard 10 ml olie rekende per opscheplepel roerbakgroente die je aanklikte, terwijl ik echt geen 10 ml olie per 50 gram groente gebruiki.
Volgens mij moet je dat los invullen nu.
Oud 09-04-2013, 21:11
Verwijderd
Ja, volgens zo'n testje waarbij je steeds allemaal blokjes op volgorde van kleur moest zetten ben ik ook gewoon echt niet zo goed in het verschil tussen blauw en paars. Andere kleuren deed ik allemaal prima. Was dat niet Paranoide die daar toen naar linkte?
Oud 09-04-2013, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pasta zal wel een heel andere samenstelling hebben dan gnocchi..?
Oud 09-04-2013, 21:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik vertrouw die eetmeter voor geen meter (huhuhuhu) en om alles los op te zoeken en bij elkaar te tellen vind ik echt te veel gedoe. Ik weet vaak heel prima wat ik wel en niet goed doe met eten, het probleem zit m vooral in het naleven van al dat weten.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten