Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga je binnenkort allemaal onbeleefde PM's sturen, beste Osmoos ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb heel vaak 'meningsverschillen' met mijn lief over kleur. Dan vindt hij dat dingen bij elkaar staan ''want het is allemaal blauw'', terwijl ik paarstinten zie die vloeken. En wat hij paars noemt noem ik dan weer roze, het is een gekkenhuis.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
en ik vind dingen wel eens een kleur, terwijl Theodoor vindt dat ze grijs zijn
![]() |
![]() |
|
Hoe kan ik in godsnaam 4200 mg aan Natrium binnen hebben gekregen op 1 dag
![]() Edit: oh, bruinbrood zit al duizend+ natrium in. Vervloekt brood. En denk ik goed te doen aan tonijn, maar nee hoorrrr.
|
Ik vind het wel een beetje storend dat je bij de eetmeter geen dingen toe kan voegen die er nog niet in staan. Ik heb vanavond gnocchi gegeten, maar ja, die kent 'ie niet. Is er iets dat misschien een beetje lijkt op gnocchi?
|
Verwijderd
|
Ik ken de huidige eetmeter van het voedingscentrum niet maar misschien gaat hij er ook stomweg van uit dat je zout op je groenten doet enzo? Bij de oude eetmeter van het voedingscentrum was het zo dat hij standaard 10 ml olie rekende per opscheplepel roerbakgroente die je aanklikte, terwijl ik echt geen 10 ml olie per 50 gram groente gebruiki.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vertrouw die eetmeter voor geen meter (huhuhuhu) en om alles los op te zoeken en bij elkaar te tellen vind ik echt te veel gedoe. Ik weet vaak heel prima wat ik wel en niet goed doe met eten, het probleem zit m vooral in het naleven van al dat weten.
|
![]() |
|
|