Oud 01-05-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Wat naar Phoebe. Je moet niet snel overenthousiaste mensen geloven die zijn meestal niet te vertrouwen.
Waar slaat dit nu weer op? Ik ben zo vaak super enthousiast over iets, ben ik dan meteen onbetrouwbaar?
Advertentie
Oud 01-05-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Waar slaat dit nu weer op? Ik ben zo vaak super enthousiast over iets, ben ik dan meteen onbetrouwbaar?
Uiteraard!

En Quis <3 ik had geen zin om nog boodschappen te gaan doen, en was aan t bedenken wat ik kon koken met wat er nog in huis was. En door jouw idee ga ik gekruide couscous met gedroogd fruit en een shitload aan kruiden eten <3
Oud 01-05-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard!

En Quis <3 ik had geen zin om nog boodschappen te gaan doen, en was aan t bedenken wat ik kon koken met wat er nog in huis was. En door jouw idee ga ik gekruide couscous met gedroogd fruit en een shitload aan kruiden eten <3
Oud 01-05-2013, 16:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat een doos! Die eerste dan. Dat hadden ze toch wel meteen kunnen zeggen
Ja, deze zei ook dat ze dat ging terugkoppelen. Maar daar heb ik verder niet zoveel meer aan.
Citaat:
Klote, had dat eerste meisje gewoon niet goed je cv gecheckt?
Ik denk het, geen idee wat daar mis is gegaan. Ik heb in ieder geval geen moeite gedaan mijn teleurstelling te verbergen.
Oud 01-05-2013, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze kan me niet verder helpen met deze functie, omdat ze echt een diploma nodig heeft. Dat eerste meisje dat me van de week belde heeft daar helemaal niks over gezegd en ze was enorm enthousiast, dus dit is wel echt een enorme dode mus.
Het gesprek was ook binnen een minuut over.
Oud 01-05-2013, 16:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, wat een vergaderingen heb ik steeds Zondag vergaderd voor organisatie ludieke acties en promotie, nu net voor de volgende pubquiz, morgenochtend voor de aankleding van de live-avond aanstaande vrijdag, direct daarna voor de Nacht van Kunst en Wetenschap en dan vrijdag de aankleding fixen en 's avonds achter de kassa staan bij de live-avond. Dat zijn heel wat uurtjes
Oud 01-05-2013, 16:55
Verwijderd
Whiiij. Ik was net bij de Appie en kocht wat biertjes. Vroeg de cassi`ere op mijn legitimatie (terwijl ze me wel met u aansprak). Dus ik zoek glimlachend naar mn pasje, maar geef haar per ongeluk mijn rijkspas, want die heeft dezelfde kleurtjes als mn ID. Daar zei ze dan weer niks van! En toen ik zei dat ik bijna 26 ben ging ze een heel verhaal ophangen dat ze iedereen controleert sinds de inspectie is langs geweest. Zo schattig en goedbedoeld, maar doe het dan wel goed duffie.
Oud 01-05-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het echt ontzettend kut. Dit is echt een nog grotere domper dan al mijn afwijzingen bij elkaar.

Als iemand enthousiast is over mij in een functie, waarom zou ik dat dan niet geloven? Was een heel leuk gesprek, het klikte heel goed.

Gefeliciteerd met je baan trouwens
Dankje!

Nou toen wij het huis verkochten waren er mensen overenthousiast over alles en lieten niets van zich horen daarna. O, laat maar dat was een ander geval.
Oud 01-05-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik haalde het door war met de kijkers van ons oude huis. Die wat dan overdreven reageerden lieten het minst van zich horen. Maar sinds dien geloof ik niet iedereen meer met bepaalde dingen.

Laatst gewijzigd op 01-05-2013 om 17:46.
Oud 01-05-2013, 17:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik herken dat wel hoor. Ik heb wel eens potentiële klanten gehad die roepen: 'als dit een succes wordt, dan deel je in de opbrengst hoor!' en 'we willen heel graag met je aan de slag!' en dan hoor je vervolgens niets meer van ze of dan wordt het project gecanceld.

Tegenwoordig denk ik dan alleen nog maar: jaja, eerst zien en dan geloven voordat je zo hoog van de toren blaast.
Oud 01-05-2013, 17:21
Verwijderd
Omg schapenkaas
Oud 01-05-2013, 17:31
Verwijderd
Dat heb ik nog nooit gehad.

Morgen chili maken met stokbrood en extra pittig <3
Oud 01-05-2013, 17:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg schapenkaas
Ja, lekker hè?

En de pasta met spinazie en Boursin was superlekker We hadden er cherrytomaatjes en cashewnoten bij, en een vlatwisttoetje toe <3 En ik vergat de wijn, maar nu heb ik lekker wijn voor vanavond <3

En nu gaan mijn zus en ik uitwaaien op le beach.
Oud 01-05-2013, 17:50
Verwijderd
Ik kijk babyboomers en een meisje zegt: "ja, als ik weer last heb van hormonen of ik heb weer een van m'n buien, dan heeft mijn vriend dat ook maar te pikken." Eeh...
Oud 01-05-2013, 18:03
Verwijderd
Er was vorig jaar een programma dat daar op lijkt, hoe heet dat ook alweer? Het ging om een stuk of vijf stellen die een afspiegeling van de Nederlandse gezinnen zouden moeten vormen, dus een wat alternatiever stel, een stel juppen, etc. Ook zij werden gevolgd voor en na de zwnagerschap, maar het zou ongeveer nu weer op tv moeten komen omdat ze na een jaar weer zouden kijken hoe het er met de kindjes voor stond.
Oud 01-05-2013, 18:08
Verwijderd
Woei, morgenavond glasvezel
Oud 01-05-2013, 18:12
Verwijderd
Ik kwam hier per toeval bij uit op uitzending gemist. Wel leuk, maar ook wel.... Vreemd. Ik vind het heel gek dat er mensen zijn die zo iets intiems en persoonlijks op tv willen delen. Deze aflevering ging over een ex-drugsverslaafde en zijn vriendin met endiometrose (geloof dat dat het was), en ze wilden een iui-poging ondergaan, maar dat mocht niet omdat hij geblowd had. Ze waren al drie jaar bezig met kinderen krijgen en zou drie maanden duren voordat ze weer geholpen zouden worden omdat het heel lang duurde voordat het jointje uit zijn lijf was want hij had chronische alvleesklier ontsteking. Zij reageerde met: "ja, kan gebeuren."
Oud 01-05-2013, 18:57
Verwijderd
Tjongejonge, wie dacht dat Sim City een beroerde launch had, probeer Neverwinter eens En dat allemaal voor probably yammorpg -- afgezien van community content
Oud 01-05-2013, 19:12
Verwijderd
Een jongen (man?) met wie ik op school zat plaatst zijn runkeeper statistic op facebook: 3.2 km in 25 minuten. Eh, dat zou ik geheim houden

Of hij is ziek geweest natuurlijk. Maar dan verwacht ik daar ook over gehoord te hebben
Oud 01-05-2013, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zelfs ik kan dat
Oud 01-05-2013, 19:20
Verwijderd
Misschien weegt-ie wel 220 kilogrammetjes schoon aan de haak. Of nou ja, 'spektakel' in dat geval.
Oud 01-05-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Misschien weegt-ie wel 220 kilogrammetjes schoon aan de haak. Of nou ja, 'spektakel' in dat geval.

of hij moet 130-140 kg zijn aangekomen sinds januari.
Oud 01-05-2013, 19:26
Verwijderd
Dan is hardlopen niet één van zijn kwaliteiten Dat doe zelfs ik beter, met m'n maandagmorgen-knieën.
Oud 01-05-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat zou ik geheim houden
Oud 01-05-2013, 19:29
Verwijderd
Laten we hopen dat dit zijn allereerste keer hardlopen was en dat hij nog op een 1 minuut hardlopen - 2 minuten wandelen schema zat!
Oud 01-05-2013, 19:33
Verwijderd
Neuh, ik hoop niet zoveel over het algemeen.
Oud 01-05-2013, 19:33
Verwijderd
Ik heb vandaag trouwens KEIHARD kleren gewinkeld nadat ik een van Theodoors cadeaus had gekocht en het is een vierseizoenendekbed en ik moest het dus de hele tijd optillen want mijn handen zijn te dicht bij de grond om het gewoon aan de hengsels te hebben hangen.
Oud 01-05-2013, 19:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is de webshop van de h&m toch ontzettend kut. Ik ga nu dat jurkje bestellen en de verwachte bezorgdatum is 10-14 JUNI :'''')
Oud 01-05-2013, 19:36
Verwijderd
Hij krijgt nu dus morgen:
- een suikerspinmachine
- een satijnen dekbedovertrek, omdat we er daar 1 van hebben en hij vindt het altijd heel jammer als die in de was gaat en de gewone ruwe er weer op komt. Alleen overwegen we om een keer een groter bed te kopen, en het leek me dus zo stom om nu een dekbedovertrek van 1.80 bij 2 te kopen, want dan past het straks niet op dat grotere bed, dus heb ik een dekbedovertrek van 2.20 bij 2.40 gekocht, dus is zijn derde cadeau
- een vierseizoenendekbed van 2.20 bij 2.40

Hij had gevraagd om pijlen en magickaartjes en cd's enzo, maar die krijgt hij wel van andere mensen
Oud 01-05-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, lekker hè?

En de pasta met spinazie en Boursin was superlekker We hadden er cherrytomaatjes en cashewnoten bij, en een vlatwisttoetje toe <3 En ik vergat de wijn, maar nu heb ik lekker wijn voor vanavond <3

En nu gaan mijn zus en ik uitwaaien op le beach.
ik las vlat-wis-toetje
Oud 01-05-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag trouwens KEIHARD kleren gewinkeld nadat ik een van Theodoors cadeaus had gekocht en het is een vierseizoenendekbed en ik moest het dus de hele tijd optillen want mijn handen zijn te dicht bij de grond om het gewoon aan de hengsels te hebben hangen.
Ik heb altijd het zomergedeelte op bed liggen. Met als gevolg dat 't wintergedeelte nooit op bed ligt en dus tamelijk over is
Oud 01-05-2013, 19:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb in ieder geval nog een tientje korting weten te fixen met kortingscodes, is 'ie in ieder geval nog goedkoper dan in de winkel en geen verzendkosten. Ik wil die jurk verdorie MORGEN
Oud 01-05-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in ieder geval nog een tientje korting weten te fixen met kortingscodes, is 'ie in ieder geval nog goedkoper dan in de winkel en geen verzendkosten. Ik wil die jurk verdorie MORGEN
Handjes in de zij en stampvoeten maar, terwijl er sliertjes rook uit je oren sijpelen alsof je hersenen een nieuwe interne paus verkozen hebben
Oud 01-05-2013, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Handjes in de zij en stampvoeten maar, terwijl er sliertjes rook uit je oren sijpelen alsof je hersenen een nieuwe interne paus verkozen hebben
Het valt mee hoor ik wil alleen zo graag leuke nieuwe kleren kopen en de lente/zomer vieren, maar daar heb ik geen geld voor. En nou mag ik eindelijk iets kopen van mezelf, komt 't pas over fucking anderhalve maand.
Oud 01-05-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
- een satijnen dekbedovertrek,
Hij had gevraagd om pijlen en magickaartjes en cd's enzo, maar die krijgt hij wel van andere mensen
Satijn, daar zou ik denk ik echt niet graag in/tussen/op/onder slapen. Ik hou van katoen of linnen en dat idee van glad satijn of zijde lijkt me echt helemaal niks Flanel moet ik overigens ook niet.

Pijlen als in darten of als in boogschieten?

Citaat:
ik las vlat-wis-toetje
Het duurde bij mij ook even.

Citaat:
Het valt mee hoor ik wil alleen zo graag leuke nieuwe kleren kopen en de lente/zomer vieren, maar daar heb ik geen geld voor. En nou mag ik eindelijk iets kopen van mezelf, komt 't pas over fucking anderhalve maand.
Had je in de winkel gevraagd of ze konden zien of het nog ergens anders in voorraad was?
Oud 01-05-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Zoals mijn lieve en te vroeg gestorven oma zou zeggen: 'Wat in het vat zit, kind, dat verzuurt niet!'

Niet dat je er verder wat aan hebt of mee kan, maar je kan niet álles hebben in het leven. De omaeske kneep in den wang moet je er maar bij verzinnen
Oud 01-05-2013, 19:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Had je in de winkel gevraagd of ze konden zien of het nog ergens anders in voorraad was?
Aan bestellen doen ze niet bij de h&m en ik kom binnenkort niet in een andere stad.
Oud 01-05-2013, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoals mijn lieve en te vroeg gestorven oma zou zeggen: 'Wat in het vat zit, kind, dat verzuurt niet!'

Niet dat je er verder wat aan hebt of mee kan, maar je kan niet álles hebben in het leven. De omaeske kneep in den wang moet je er maar bij verzinnen
Wat een vreselijk zuinige Nederlandse boodschap, bleeeeeeeeeeeeeeeh
Oud 01-05-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Satijn, daar zou ik denk ik echt niet graag in/tussen/op/onder slapen. Ik hou van katoen of linnen en dat idee van glad satijn of zijde lijkt me echt helemaal niks Flanel moet ik overigens ook niet.

Pijlen als in darten of als in boogschieten?
Het is katoen! Satijn is gewoon een manier van weven, geen materiaal dit is dus satijn gemaakt van katoen, niet dat enge glibberige van polyester.
En boogschieten!
Oud 01-05-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Wat een vreselijk zuinige Nederlandse boodschap, bleeeeeeeeeeeeeeeh
Ja, maar ja. Als je lieve omaatje het je zegt PIEP JE WEL ANDERS
Oud 01-05-2013, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar ja. Als je lieve omaatje het je zegt PIEP JE WEL ANDERS
Niet bepaald, dan vind ik haar ook een zuinige zeur

Maar wel nog steeds lief en schattig natuurlijk
Oud 01-05-2013, 20:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik overweeg een offerte aan te vragen voor zadelhoesje bij een bepaalde site, scroll even door de voorwaarden, staat daar dit tussen:

Citaat:
Bij diverse artikelen is het helaas niet mogelijk om de juiste aantallen te leveren. 10% meer- of minderlevering is hier toegestaan.
Eh
Oud 01-05-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Aan bestellen doen ze niet bij de h&m en ik kom binnenkort niet in een andere stad.
Maar iemand die je kent misschien wel Je had het toch al gepast of vergis ik me?

Citaat:
Het is katoen! Satijn is gewoon een manier van weven, geen materiaal dit is dus satijn gemaakt van katoen, niet dat enge glibberige van polyester.
En boogschieten!
Oh, dat wist ik niet, dan heb ik dat vandaag geleerd! Ik zie namelijk ook dit voor me:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...in_bedding.jpg
en volgens mij glibber je dan echt je bed uit Dan ben ik wel benieuwd hoe dat er uit ziet en voelt.

En boogschieten <3 dat stond ook op de planning om te leren, maar is even uitgesteld.
Oud 01-05-2013, 20:50
Verwijderd
Haha Bayern voor op Barça. Tjongejonge.
Oud 01-05-2013, 20:51
Verwijderd
Ik ga richting nest. Truste!
Oud 01-05-2013, 20:52
Verwijderd
Morgen van 12/1 naar 100/100mbit En digitaal c.q. HD-signaal
Oud 01-05-2013, 20:56
Verwijderd
Ik wil ook glasvezel
Oud 01-05-2013, 21:04
Verwijderd
Dan neem je dat, hippe stedeling!
Oud 01-05-2013, 21:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik mis mijn glasvezel internet en digitale tv Maar momenteel mis ik alles van thuis. Ik ben momenteel nogal emotioneel flexibel geloof ik
Oud 01-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Dan neem je dat, hippe stedeling!
Is hier nog niet aangelegd
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten