Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nondeju, wat een vergaderingen heb ik steeds
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Whiiij. Ik was net bij de Appie en kocht wat biertjes. Vroeg de cassi`ere op mijn legitimatie (terwijl ze me wel met u aansprak). Dus ik zoek glimlachend naar mn pasje, maar geef haar per ongeluk mijn rijkspas, want die heeft dezelfde kleurtjes als mn ID. Daar zei ze dan weer niks van! En toen ik zei dat ik bijna 26 ben ging ze een heel verhaal ophangen dat ze iedereen controleert sinds de inspectie is langs geweest. Zo schattig en goedbedoeld, maar doe het dan wel goed duffie.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou toen wij het huis verkochten waren er mensen overenthousiast over alles en lieten niets van zich horen daarna. O, laat maar dat was een ander geval. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2013 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
Tegenwoordig denk ik dan alleen nog maar: jaja, eerst zien en dan geloven voordat je zo hoog van de toren blaast.
||
Citaat:
En de pasta met spinazie en Boursin was superlekker ![]() En nu gaan mijn zus en ik uitwaaien op le beach.
|
Verwijderd
|
Er was vorig jaar een programma dat daar op lijkt, hoe heet dat ook alweer? Het ging om een stuk of vijf stellen die een afspiegeling van de Nederlandse gezinnen zouden moeten vormen, dus een wat alternatiever stel, een stel juppen, etc. Ook zij werden gevolgd voor en na de zwnagerschap, maar het zou ongeveer nu weer op tv moeten komen omdat ze na een jaar weer zouden kijken hoe het er met de kindjes voor stond.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam hier per toeval bij uit op uitzending gemist. Wel leuk, maar ook wel.... Vreemd. Ik vind het heel gek dat er mensen zijn die zo iets intiems en persoonlijks op tv willen delen. Deze aflevering ging over een ex-drugsverslaafde en zijn vriendin met endiometrose (geloof dat dat het was), en ze wilden een iui-poging ondergaan, maar dat mocht niet omdat hij geblowd had. Ze waren al drie jaar bezig met kinderen krijgen en zou drie maanden duren voordat ze weer geholpen zouden worden omdat het heel lang duurde voordat het jointje uit zijn lijf was want hij had chronische alvleesklier ontsteking. Zij reageerde met: "ja, kan gebeuren."
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij krijgt nu dus morgen:
- een suikerspinmachine - een satijnen dekbedovertrek, omdat we er daar 1 van hebben en hij vindt het altijd heel jammer als die in de was gaat en de gewone ruwe er weer op komt. Alleen overwegen we om een keer een groter bed te kopen, en het leek me dus zo stom om nu een dekbedovertrek van 1.80 bij 2 te kopen, want dan past het straks niet op dat grotere bed, dus heb ik een dekbedovertrek van 2.20 bij 2.40 gekocht, dus is zijn derde cadeau - een vierseizoenendekbed van 2.20 bij 2.40 Hij had gevraagd om pijlen en magickaartjes en cd's enzo, maar die krijgt hij wel van andere mensen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb in ieder geval nog een tientje korting weten te fixen met kortingscodes, is 'ie in ieder geval nog goedkoper dan in de winkel en geen verzendkosten. Ik wil die jurk verdorie MORGEN
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pijlen als in darten of als in boogschieten? Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat je er verder wat aan hebt of mee kan, maar je kan niet álles hebben in het leven. De omaeske kneep in den wang moet je er maar bij verzinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En boogschieten! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wel nog steeds lief en schattig natuurlijk ![]()
||
Ik overweeg een offerte aan te vragen voor zadelhoesje bij een bepaalde site, scroll even door de voorwaarden, staat daar dit tussen:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...in_bedding.jpg en volgens mij glibber je dan echt je bed uit ![]() En boogschieten <3 dat stond ook op de planning om te leren, maar is even uitgesteld. |
![]() |
|
|