Citaat:
Oh te gek! Ik ben fan van Erwin Wurm. Post je nog even hoe het was?
|
Het was vooral erg rotweer en heel rustig, beetje jammer. Maar een paar bijzonder toffe werken hebben ze weten te bemachtigen

en ze staan erg mooi in de Gouveneurstuin (een openbaar klein park in het centrum).
Citaat:
Oh en voor je het denkt: ik snoep wel hoor, chocola e.d., maar gewoon niet net na het eten.
Flexanist zijn is helemaal hip en verantwoord.  Maar nee serieus, ik denk dat dat een heel goede manier is om er mee om te gaan. Ik raak er ook steeds meer van overtuigd dat dogmatisch zijn, welke kant dan ook, niks goeds aanricht, en ik ben nog steeds blij dat ik tegenwoordig soms vlees eet. Het is wel ingewikkeld soms want ik heb wel allerlei regels waar ik me eigenlijk aan wil houden, maar dat lukt dan ook weer niet altijd, en dan is het weer de uitdaging me daar niet slecht bij te voelen, etc etc. Nog los van aan de buitenwereld uitleggen hoe je wil eten en waarom dan (dat is makkelijker als je ''strikt'' in iets bent/een labeltje hebt).
|
Goeie

ik hou me nu nog vrij stevig vast aan het idee vegetariër te zijn (nou ja, pesco-vegetariër, voor ik daar weer een discussie over ontketen), maar ik zou me kunnen voorstellen dat ik daar ooit ook wat flexibeler in kom te staan. Het is wel een fijne manier om de boel te benaderen

hoewel je dan inderdaad te maken krijgt met mensen die dat niet begrijpen.
Citaat:
Toen mijn oma studeerde, woonde ze op een kamer met een meisje met een gans. Die gans poepte op een krant in de hoek van de kamer.
|
Mijn opa vertelde dat hij een jaar of 35 geleden, nadat mijn vader uit huis was en zijn vrouw overleden, eens een gansje redde die niet kon zwemmen. Ik geloof dat er iets was met de vetlaag op zijn veren, in ieder geval zonk 'ie als een baksteen. Opa redde het beest en liet het bij hem in huis wonen. Die gans liep de hele dag achter hem aan en zat op zijn schouder als hij tv keek