Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Flexanist zijn is helemaal hip en verantwoord. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() No problem ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ja dat ook, maar bij mij is het meer dat ik me aangevallen voel als iemand een beetje kritiek op me geeft. Zeg maar. Niet dat jij kritiek gaf, maar ik weet het even niet anders te omschrijven. ![]() Citaat:
I know. ik kan het wel handelen. ik heb me sinds mijn tiende aangeleerd er niet meer naar te luisteren. Waardoor ze wel constant boos is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Spoiler
||
Verwijderd
|
Zoals ik laatst al postte:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel ik eigenlijk toch wel zou willen dat ik volledig vegetariër zou kunnen zijn. Want ik kan wel leuk doen van 'elk klein beetje is al goed', maar ik ga door soms vlees te eten wel tegen m'n principes in, alleen maar omdat ik te laks ben om er altijd rekening mee te (willen) houden.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Biologisch eten begrijp ik niet. Het is slechter voor het milieu en duurder. Qua dierenwelzijn is het verschil marginaal, en als je dierenwelzijn belangrijk vindt eet je toch gewoon geen vlees? (hoewel er natuurlijk zat vleeseters zijn die - indirect en direct - minder dieren doden dan sommige vegetariërs)
|
![]() |
|
Ik zeg dat ik vegetariër ben, omdat ik vrijwel geen vlees lust. Maar als ik dat zeg, gaan mensen 'JA MAAR ZOALS IK HET MAAK LUST JE HET WEL' en dat is vaak onzin. 'Waarom eet je dan wel kip en vis?' Omdat ik dat lekker vind, oke
![]()
|
Verwijderd
|
Voor alle 'vegetariërs' (niet sarcastisch bedoeld, maar als 'ik kan het het beste zo omschrijven'
![]() Ik hou mezelf vooral bezig met zo min mogelijk voedsel verspillen. Gaat niet altijd goed, maar ik probeer er wel bewust mee bezig te zijn en alles op te maken voor het niet meer bruikbaar is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|