Dat gelul over die Eastpacks. Ik had er in t begin van t jaar ook een, ramp was t

: schouderbanden die scheurden,gaten en al die ongein, plus ik vind die dingen echt kut zitten op me rug.

Heb daarna een DC tas gekocht,zit veel beter en er zit geen gat/scheur of iets en,en hij zit zo lekker

Kijk vooral of ie lekker zit,das mijn tip, anders ben je zo tas in no time schijtbeu.
Koop ook genoeg schriften in t begin,want je hebt ze zoiezo veel nodig, en als jee een saai vak hebt (bijna alle vakken dus) ga je er waarschijnlijk ook in tekenen (mezelf kennende).
Huiswerk als je dat niet af hebt of niet gemaakt heb in de eerste weken letten ze er niet zo nauw op

, alleen doe het niet te vaak van:''ow laat maar ze letten er toch nie op''. Dan leer je je jezelf aan van dat ze er toch niet opletten, en daarna doen ze dat echt heel streng(bij mij iig).
En die woordenboeken,heb ze nog geen 1x nodig gehad t hele jaar nie.
Als je vrienden wilt maken, praat een beetje tegen ze maar laat ze ook vooral terug praten,als ze dat niet doen dan zijn ze of verlegen of ze mogen jou niet denken ze. Voorderest be cool,let it happen, zit er niet al te veel over in.