Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ben nu maar doorgegaan met Killer Buns, ik wilde het om de dag gaan doen en tussendoor Killer Abs, maar dat gaat met mn knieen echt niet :/ jammer dat ik niet tegelijk kan Lieveheersbees en sann maar jullie redden het ook zonder mij ![]() Killer Buns iig 5/30!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens uiterst vermakelijk dat mijn ouders nu op een heet, warm, zonnig Grieks eiland zijn, en gewoon braaf doorgaan met Jilliannen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoooo en Evy les 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2013 om 09:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Min of meer gedwongen hoor
![]() ![]() ![]() Oh ja en het wordt een gratis weekendje weg, wij lopen de zaterdag en worden aangemoedigd door collega's, dan slapen we 's avonds daar in de buurt en de 15 km is zondag dus dan gaan we de rest aanmoedigen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe niet zo raar! Voor ik aan shred begon heb ik jaren amper gesport (of eigenlijk gewoon niet, behalve wat wintersporten en zeilen), na shred wilde ik gewoon blijven bewegen en ben toen aan Evy begonnen en ripped (en nu killer abs) voor de dagen dat ik niet loop
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ok, ik heb een dipje en een rotdag (en ik ben pas net wakker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En bij op-één-been-moves een bepaald gezichtspunt vasthouden, dan wordt het iets makkelijker, maar ik viel ook vaak genoeg om ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|