| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ben nu maar doorgegaan met Killer Buns, ik wilde het om de dag gaan doen en tussendoor Killer Abs, maar dat gaat met mn knieen echt niet :/ jammer dat ik niet tegelijk kan Lieveheersbees en sann maar jullie redden het ook zonder mij Killer Buns iig 5/30!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens uiterst vermakelijk dat mijn ouders nu op een heet, warm, zonnig Grieks eiland zijn, en gewoon braaf doorgaan met Jilliannen
Mijn moeder heeft shred afgerond en heeft nu het eerste level van ripped klaar, mijn vader begint vandaag met ripped en had gisteren de laatste dag shred Zoals mijn vader zegt: 'Het is heet, maar gaat best als je het voor het ontbijt doet en daarna even doucht en het zwembad inspringt.'
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zoooo en Evy les 20
Maar ik vind Evy zo leuk he Volgende x 10-12-10 geloof ik, wh00p En die armband OMG Hij blijft supergoed zitten en nu is m'n gps ook een heel stuk beter (nog niet perfect though ) en kan ik op de tussentijdse updates vertrouwen (de laatste keer had ik volgens runkeeper in de eerste 5 minuten namelijk 4 km gelopen ) Laatst gewijzigd op 24-07-2013 om 10:31. |
|
|
|
Verwijderd
|
Min of meer gedwongen hoor
We waren net in week 3 van Evy (een paar collega's lopen ook) en toen kreeg de opperbaas van m'n werk er lucht van dat we dat deden. Toen was de inschrijving van de zevenheuvelenloop die dit jaar ook een 5 en 10 km heeft vanwege jubileum. Toen heeft ie ons (Evylopers) overtuigd dat we de 10 km moesten gaan doen. Wel tof, met collega's en ook mensen van andere vestigingen enzo. De ervaren hardlopers doen de 15, de rest 10 Oh ja en het wordt een gratis weekendje weg, wij lopen de zaterdag en worden aangemoedigd door collega's, dan slapen we 's avonds daar in de buurt en de 15 km is zondag dus dan gaan we de rest aanmoedigen |
|
|
|
Verwijderd
|
Doe niet zo raar! Voor ik aan shred begon heb ik jaren amper gesport (of eigenlijk gewoon niet, behalve wat wintersporten en zeilen), na shred wilde ik gewoon blijven bewegen en ben toen aan Evy begonnen en ripped (en nu killer abs) voor de dagen dat ik niet loop
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar moet goedkomen met al dat getrain ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ja, ik weet dat het er uiteindelijk om gaat dat je fitter wordt en dat het fijn is om gesport te hebben en zo, en dat is ook wel. Maar het is zo verdomde moeilijk om het te doen, en dan wil ik meer resultaten merken dan dat ik nu veilig op 1 been kan staan zonder om te donderen. Ook omdat ik me naar mate ik meer beweeg/sport ook meer ga ergeren aan mijn vieze vetkwabbels. ![]() Ok, ik heb een dipje en een rotdag (en ik ben pas net wakker
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hier niet gemeld dat ik het ging proberen de eerste keer omdat ik bang was dat het me niet zou lukken. En ik ben nog steeds echt geen topsporter hoor Maar op een gegeven moment werken je spieren gewoon steeds beter mee en kun je bizarre moves En bij op-één-been-moves een bepaald gezichtspunt vasthouden, dan wordt het iets makkelijker, maar ik viel ook vaak genoeg om
|
|
![]() |
|
|