Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2013, 12:16
Neko*
Neko* is offline
Ik heb de ventilator ook al aan. En ik moet er wel aan geloven, ik moet om 3 uur al met de trein.
Oud 23-07-2013, 12:23
Verwijderd
HET IS 29 GRADEN IN MIJN HUIS
Oud 23-07-2013, 12:24
Verwijderd
Schei eens uit met dat gemiep Jillian does not approve
Oud 23-07-2013, 12:27
Verwijderd
Om Sanns eigen woordkeuze er nog maar eens in te gooien:

Stelletje weekdieren
Oud 23-07-2013, 12:31
Verwijderd
DAT ZIJN CARNS WOORDEN En ik ga heus wel. Straks.
Oud 23-07-2013, 12:40
Verwijderd
Jij hebt mij weekdier genoemd op de whatsapp, dan kun je het krijgen ook Daar heeft Carn niks mee te maken!

Ik loop anders dadelijk wel mooi twee dagen op jou voor
Oud 23-07-2013, 12:44
Verwijderd
Hahahahaha je weet me uitstekend te motiveren
Oud 23-07-2013, 12:49
Verwijderd
ik ga vanavond laat wel bodyrevo'en. mijn wekker ging wel braaf af om 7 uur vanochtend, maar de kinderen werden er ook van wakker, dus kon ik alsnog niet an die arbeit én was ik voor niks zo vroeg op :')
en nu is het 30 graden en ik ben gekke henkie niet.
Oud 23-07-2013, 12:58
Neko*
Neko* is offline
Het is hier ook 29 graden in huis. MAAR IK DEED HET TOCH. Ik heb jillian dit keer wel hartgrondig vervloekt en uitgescholden.
Oud 23-07-2013, 13:08
Verwijderd
Wh00p m'n kekke hardlooparmband is er, met fluorescerend geel voor in het donker en sleutelvakje En touchscreen reageert prima. Ik wilde een hippe foto voor jullie maken met het ding om, maarreh, dat is lastig met je telefoon om je arm, want waar maak je dan een foto mee
Oud 23-07-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Hahahahaha je weet me uitstekend te motiveren
Mooi

Citaat:
ik ga vanavond laat wel bodyrevo'en. mijn wekker ging wel braaf af om 7 uur vanochtend, maar de kinderen werden er ook van wakker, dus kon ik alsnog niet an die arbeit én was ik voor niks zo vroeg op :')
en nu is het 30 graden en ik ben gekke henkie niet.
Wat irritant dat je kinderen er ook wakker van werden Wel stoer hoor, die wekker vroeg zetten

Citaat:
Het is hier ook 29 graden in huis. MAAR IK DEED HET TOCH. Ik heb jillian dit keer wel hartgrondig vervloekt en uitgescholden.
GOEDZO Jillian zal blij zijn!

Citaat:
Wh00p m'n kekke hardlooparmband is er, met fluorescerend geel voor in het donker en sleutelvakje En touchscreen reageert prima. Ik wilde een hippe foto voor jullie maken met het ding om, maarreh, dat is lastig met je telefoon om je arm, want waar maak je dan een foto mee
Daar heb je huisgenoten voor!
Oud 23-07-2013, 14:11
Neko*
Neko* is offline
Ik verbaas me er trouwens elke keer weer over hoeveel energie ik krijg van dat shredden. Of nouja, energie. Misschien vooral motivatie/zin om dingen te doen en bezig te zijn.
Oud 23-07-2013, 14:23
Carn
Carn is offline
ja, even wat actiefs doen helpt als je in de 'bleh' modus zit.
Oud 23-07-2013, 14:52
Verwijderd
Ja ha-ha boodschappen doen was al topsport dus als compromis heb ik geen wijn ingeslagen en ga vanavond laat wel. 34 graden. DOEI.
Oud 23-07-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ja ha-ha boodschappen doen was al topsport dus als compromis heb ik geen wijn ingeslagen en ga vanavond laat wel. 34 graden. DOEI.
Oud 23-07-2013, 18:25
Verwijderd
bambambam! 4/30

Wel uhm... lekker warm. Ik denk dat ik nooit meer van die rode wangen af kom
Oud 23-07-2013, 20:16
Verwijderd
workout 2, easypeasy 2/90
Oud 23-07-2013, 20:21
Verwijderd
90!?
Oud 23-07-2013, 20:48
Verwijderd
yeah ik kan het schemaatje even niet vinden, maar het zijn 13 weken, verdeeld in 3 of 4 fasen, en je doet elke dag wat anders. elke week 4 x workout, 2 x cardio en 1 rustdag.
Oud 23-07-2013, 20:49
Verwijderd
Poeh, dan ben je wel even onder de pannen!

Goed bezig hoor
Oud 23-07-2013, 21:58
Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Goooo Pancakes

Ik viel trouwens ook steeds om bij alle oefeningen waarbij je neus naar je knie moet
Oh ja alles waarbij je moest balanceren met 'hip with the part' stond gelijk aan omkukelen

Citaat:
Oke wel iets meer dan de helft, want heel veel zat ook in ripped en shred. Maar die combimoves enzo, dan was ik vooral heel verbouwereerd aan het kijken van "wat wil je dat ik doe?!"
Jaaa dat, soms word ik een beetje boos op Jillian en dan ga ik stug iets doen wat er op lijkt maar wat ik wel al weet

Ben nu maar doorgegaan met Killer Buns, ik wilde het om de dag gaan doen en tussendoor Killer Abs, maar dat gaat met mn knieen echt niet :/ jammer dat ik niet tegelijk kan Lieveheersbees en sann maar jullie redden het ook zonder mij

Killer Buns iig 5/30!
Oud 23-07-2013, 22:33
Verwijderd
DOOD. WARM. HOLY FUCK. 3/30.
Oud 23-07-2013, 22:34
Verwijderd
Ah wat jammer pancakes Maar goed, zolang je trouw aan Jillian blijft vergeef ik je alles

28,6 graden binnen en morgen moet ik weer door de hitte hardlopen. Waar is het in hemelsnaam mis gegaan met me
Oud 23-07-2013, 22:35
Verwijderd
Maar wh00p ik ga helemaal de blits maken met m'n nieuwe hardlooparmband bij m'n JOGMATTIES UIT HET PARK. BAM.
Oud 24-07-2013, 08:33
Verwijderd
GOEDZO SANN!! Ik was even bang dat je af zou haken En vandaag is het al minder warm, dus dan kun je zeker de blits gaan maken
Oud 24-07-2013, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Ben nu maar doorgegaan met Killer Buns, ik wilde het om de dag gaan doen en tussendoor Killer Abs, maar dat gaat met mn knieen echt niet :/ jammer dat ik niet tegelijk kan Lieveheersbees en sann maar jullie redden het ook zonder mij

Killer Buns iig 5/30!
Jammer, maar zo kun je ons wel inspireren voor Killer Buns als vervolg op Killer Abs!
Oud 24-07-2013, 08:35
Verwijderd
Ik vind het trouwens uiterst vermakelijk dat mijn ouders nu op een heet, warm, zonnig Grieks eiland zijn, en gewoon braaf doorgaan met Jilliannen Mijn moeder heeft shred afgerond en heeft nu het eerste level van ripped klaar, mijn vader begint vandaag met ripped en had gisteren de laatste dag shred Zoals mijn vader zegt: 'Het is heet, maar gaat best als je het voor het ontbijt doet en daarna even doucht en het zwembad inspringt.'
Oud 24-07-2013, 09:26
Verwijderd
Zoooo en Evy les 20 4x8 minuten. Ik kwam buiten en dacht WHOEHOOEEE KOELTE, maar dat viel vies tegen toen ik aan het lopen was, plakkerig blegh Maar ik vind Evy zo leuk he Volgende x 10-12-10 geloof ik, wh00p En die armband OMG Hij blijft supergoed zitten en nu is m'n gps ook een heel stuk beter (nog niet perfect though ) en kan ik op de tussentijdse updates vertrouwen (de laatste keer had ik volgens runkeeper in de eerste 5 minuten namelijk 4 km gelopen )

Laatst gewijzigd op 24-07-2013 om 09:31.
Oud 24-07-2013, 09:30
Verwijderd
Die smileys van mij (vooral het aantal) na m'n workouts zijn echt te walgelijk voor woorden trouwens
Oud 24-07-2013, 09:36
Verwijderd
Dit topic en Jillian doet mij inderdaad ook iets raars losmaken waardoor ik achterlijk veel smileys ga gebruiken.
Oud 24-07-2013, 09:38
Verwijderd
Lekker bezig met Evy Sann! Nog maar een paar lessen te gaan en je loopt fluitend 5km in een half uur

Je weet dat er ook een 5-10 km Evy-lessenpakket is he?
Oud 24-07-2013, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Dit topic en Jillian doet mij inderdaad ook iets raars losmaken waardoor ik achterlijk veel smileys ga gebruiken.
herkenbaar ;o
Oud 24-07-2013, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Lekker bezig met Evy Sann! Nog maar een paar lessen te gaan en je loopt fluitend 5km in een half uur

Je weet dat er ook een 5-10 km Evy-lessenpakket is he?
Ja die volgt hierna want in november loop ik de 10 km
Oud 24-07-2013, 09:43
Verwijderd
Goed bezig
Oud 24-07-2013, 09:48
Verwijderd
Min of meer gedwongen hoor We waren net in week 3 van Evy (een paar collega's lopen ook) en toen kreeg de opperbaas van m'n werk er lucht van dat we dat deden. Toen was de inschrijving van de zevenheuvelenloop die dit jaar ook een 5 en 10 km heeft vanwege jubileum. Toen heeft ie ons (Evylopers) overtuigd dat we de 10 km moesten gaan doen. Wel tof, met collega's en ook mensen van andere vestigingen enzo. De ervaren hardlopers doen de 15, de rest 10 En nu ben ik erg blij dat ik een extra motivatie heb om straks door te gaan

Oh ja en het wordt een gratis weekendje weg, wij lopen de zaterdag en worden aangemoedigd door collega's, dan slapen we 's avonds daar in de buurt en de 15 km is zondag dus dan gaan we de rest aanmoedigen
Oud 24-07-2013, 09:58
Verwijderd
Oh en Lieveheersbeest, ik heb gister ook de krabbendans pro gedaan, ik doe alleen die sumomove nog een beetje sjoemelen soms en m'n enkel aanraken ipv de grond
Oud 24-07-2013, 10:10
Neko*
Neko* is offline
Jullie zijn allemaal echt keigoed bezig. Ik voel me een beetje een faalaap daarmee vergeleken.
Oud 24-07-2013, 10:14
Verwijderd
Doe niet zo raar! Voor ik aan shred begon heb ik jaren amper gesport (of eigenlijk gewoon niet, behalve wat wintersporten en zeilen), na shred wilde ik gewoon blijven bewegen en ben toen aan Evy begonnen en ripped (en nu killer abs) voor de dagen dat ik niet loop Je bent supergoed bezig en JILLIAN LOVEEEES YOU
Oud 24-07-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Min of meer gedwongen hoor We waren net in week 3 van Evy (een paar collega's lopen ook) en toen kreeg de opperbaas van m'n werk er lucht van dat we dat deden. Toen was de inschrijving van de zevenheuvelenloop die dit jaar ook een 5 en 10 km heeft vanwege jubileum. Toen heeft ie ons (Evylopers) overtuigd dat we de 10 km moesten gaan doen. Wel tof, met collega's en ook mensen van andere vestigingen enzo. De ervaren hardlopers doen de 15, de rest 10 En nu ben ik erg blij dat ik een extra motivatie heb om straks door te gaan

Oh ja en het wordt een gratis weekendje weg, wij lopen de zaterdag en worden aangemoedigd door collega's, dan slapen we 's avonds daar in de buurt en de 15 km is zondag dus dan gaan we de rest aanmoedigen
Super tof! Wel zwaar hoor, 10km en dan ook nog berg op en af Maar moet goedkomen met al dat getrain

Citaat:
Oh en Lieveheersbeest, ik heb gister ook de krabbendans pro gedaan, ik doe alleen die sumomove nog een beetje sjoemelen soms en m'n enkel aanraken ipv de grond

Citaat:
Jullie zijn allemaal echt keigoed bezig. Ik voel me een beetje een faalaap daarmee vergeleken.
Waarom? Jij bent toch ook lekker op weg met shredden?
Oud 24-07-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Super tof! Wel zwaar hoor, 10km en dan ook nog berg op en af Maar moet goedkomen met al dat getrain

Ja dat de zevenheuvelenloop vrij zwaar is hoorde ik pas toen ik al ja had gezegd
Oud 24-07-2013, 10:17
Verwijderd
Ah maar het is wel altijd echt een gave loop, leuke sfeer! Komt helemaal goed
Oud 24-07-2013, 10:17
Verwijderd

Oud 24-07-2013, 10:18
Verwijderd
Ik moest hardop lachen En nu kijken mijn twee collega's licht verstoord op
Oud 24-07-2013, 10:27
Verwijderd
Wii fit van vandaag:
Training plus 2 minuten
Yoga 4 minuten
Muscle exercises 14 minuten
Aerobics 20 minuten
Oud 24-07-2013, 10:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Doe niet zo raar! Voor ik aan shred begon heb ik jaren amper gesport (of eigenlijk gewoon niet, behalve wat wintersporten en zeilen), na shred wilde ik gewoon blijven bewegen en ben toen aan Evy begonnen en ripped (en nu killer abs) voor de dagen dat ik niet loop Je bent supergoed bezig en JILLIAN LOVEEEES YOU
Citaat:
Ik denk dat het er een beetje mee te maken heeft dat ik mijn sportprestaties waardeer naar mate er resultaat komt. En dat zie ik nog niet echt, aangezien ik elke keer nog steeds net zo dood ga en nog niet eens alle oefeningen hard core doe. Ja, ik weet dat het er uiteindelijk om gaat dat je fitter wordt en dat het fijn is om gesport te hebben en zo, en dat is ook wel. Maar het is zo verdomde moeilijk om het te doen, en dan wil ik meer resultaten merken dan dat ik nu veilig op 1 been kan staan zonder om te donderen. Ook omdat ik me naar mate ik meer beweeg/sport ook meer ga ergeren aan mijn vieze vetkwabbels.

Ok, ik heb een dipje en een rotdag (en ik ben pas net wakker ) dus dat maakt dingen nu ook niet echt beter.
Oud 24-07-2013, 10:34
Verwijderd
Citaat:

ohja dat had je het eerder over gehad. stoer dat je het ook eht gaat doen
Oud 24-07-2013, 10:34
Verwijderd
Om op 1 been te staan zonder ooit om te vallen, terwijl je met je andere been bezig bent met dingen, heb je best sterke benen nodig
Oud 24-07-2013, 10:37
Carn
Carn is offline
Gewoon dit soort dingen oefenen
Oud 24-07-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het er een beetje mee te maken heeft dat ik mijn sportprestaties waardeer naar mate er resultaat komt. En dat zie ik nog niet echt, aangezien ik elke keer nog steeds net zo dood ga en nog niet eens alle oefeningen hard core doe. Ja, ik weet dat het er uiteindelijk om gaat dat je fitter wordt en dat het fijn is om gesport te hebben en zo, en dat is ook wel. Maar het is zo verdomde moeilijk om het te doen, en dan wil ik meer resultaten merken dan dat ik nu veilig op 1 been kan staan zonder om te donderen. Ook omdat ik me naar mate ik meer beweeg/sport ook meer ga ergeren aan mijn vieze vetkwabbels.

Ok, ik heb een dipje en een rotdag (en ik ben pas net wakker ) dus dat maakt dingen nu ook niet echt beter.
Heb je foto's gemaakt toen je begon? Dan zie je straks echt wel verschil En ik ging ook kapot joh Ik heb hier niet gemeld dat ik het ging proberen de eerste keer omdat ik bang was dat het me niet zou lukken. En ik ben nog steeds echt geen topsporter hoor Maar op een gegeven moment werken je spieren gewoon steeds beter mee en kun je bizarre moves Gewoon doorzetten, komt echt goed!

En bij op-één-been-moves een bepaald gezichtspunt vasthouden, dan wordt het iets makkelijker, maar ik viel ook vaak genoeg om
Oud 24-07-2013, 10:46
Verwijderd
Oh wacht je kunt al op één been dingen doen, hallo dat is fucking awesome
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten