Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Door de extreem goede hechting kan een groot aantal dragers gebruikt worden, vaak zonder enige preparatie van een ondergrond; het acrylaat wordt daardoor immers niet geabsorbeerd. De ondergrond mag echter niet vettig zijn daar dit de waterige acrylverf afstoot en doet parelen. Ook een grondverf is meestal overbodig, behalve als glad metaal beschilderd moet worden. Acrylverf kan goed gebruikt worden op een textiele drager, zoals linnen of katoen en bijvoorbeeld ook op T-shirts. Het hecht zich goed aan de stof, waarna het al dan niet gefixeerd kan worden. Bij het werken met deze verfsoort moet men er rekening mee houden dat de verf snel droogt en dan niet makkelijk te verwijderen is; het is daarom aanbevelenswaardig oude kleding aan te trekken of een schort voor te doen. Soms lukt het om katoen of wol mechanisch (afkrabben) schoon te maken na inweken met heet water en zeep of chemisch met aceton dat eveneens gebruikt kan worden om ingedroogde kwasten te behandelen. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo ik programmeer mijn rekenmachine, maar hij blijft maar 'done' geven na het uitvoeren van iets. Ik heb geprobeerd de output te veranderen, maar dat pakt hij niet ofzo? En aanhalingstekens toevoegen ook niet. Niets helpt. Zelfs als ik maar een programma heb met één string dan krijg ik hem niet aangepast.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zou ook textielstiften kunnen gebruiken, maar dat geeft vaak een beetje een kinderkleurtekeningeffect, vind ik. Je kunt er ook met grove wol en een dikke naald of stopnaald figuren op borduren, vooral bij grove stoffen zoals canvas staat dat vaak leuk. Succes!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Als je hem helemaal opnieuw knalblauw wilt hebben, kun je hem wassen met textielverf. Ik weet niet hoe dat gaat, aangezien ik het zelf nog nooit gedaan heb, dus ik weet niet of het echt goed werkt en of het ook pakt op (vaak waterdicht gecoate) tassen. Acrylverf zou er niet af mogen 'spoelen' door regen, aangezien acrylverf net rubber is als het opdroogt. Dat is makkelijk, want als de klep van je tas dan buigt, buigt de verf mee en krijg je (als het goed is!) geen barsten. Maar dat zal ik nog even voor je nazoeken.
|
Neko*! Overigens bestaan er 'textielmediums' die je door acrylverf mengt, en waardoor de verf dan rekbaarder wordt in opgedroogde toestand en ook beter op textiel blijft zitten! Ik weet alleen even niet meer hoe dat spul heet. Dat zou je nog kunnen gebruiken, voor de zekerheid.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder ken ik Ancilla een beetje en ik vind haar leuk en slim. Terecht dat ze bij 't onderwerp blijft. Ze doet trouwens ook allemaal goeie dingen voor netneutraliteit bij o.a. Bits of Freedom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel jammer dat je daarmee net die oudere generatie die al lang en breed getrouwd is minder snel raakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lastige is dat hij gewoon overkomt als iemand die specifiek iets zoekt wat ik hem kan bieden (en daarbij ook nog eens zeer intelligent) ipv alleen maar geiligheid. Ik snap gewoon niet waarom mensen niet opzoek gaan naar een vriendin die bij hen/hun behoeftes past of gewoon geen verkering nemen als hun verlangen zo sterk is. Nee, ga lekker een dubbel leven leiden en je vriendin belazeren
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja, ik vraag het dus al vrij snel en ik kap het daarna direct af als ze zeggen een vriendin/vrouw te hebben die er niets vanaf weet. En laat ik nou net op die oudere generatie vallen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|