Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Toen moest ik me inhouden om niet enorm op te scheppen over m'n seksuele activiteit (ik was er voor een afspraak over een andere pil proberen) Toen moest ik lachen om de dingen in m'n hoofd en vroeg hij wat er was en toen deed ik

Bij erg knappe dokters doe ik van NEUH ALLES PRIMA MET JOU OOK WIL JE EEN KOPJE KOFFIE DRINKEN MET ME?
Advertentie
Oud 03-09-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Toen moest ik me inhouden om niet enorm op te scheppen over m'n seksuele activiteit (ik was er voor een afspraak over een andere pil proberen) Toen moest ik lachen om de dingen in m'n hoofd en vroeg hij wat er was en toen deed ik
Ik had gisteren bedacht dat het zo vet geweest zou zijn als jij medicijnen zou gaan studeren en dan op hele random moment in lachen uitbarsten als je mensen erge dingen moet vertellen
Oud 03-09-2013, 10:42
Verwijderd
Ja of je dat anders nog even wil doen.
Oud 03-09-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisteren bedacht dat het zo vet geweest zou zijn als jij medicijnen zou gaan studeren en dan op hele random moment in lachen uitbarsten als je mensen erge dingen moet vertellen
Oud 03-09-2013, 10:48
Verwijderd
Als advocaat, zeker in gezondheidsrecht, komen er vast ook wel wat mooie anekdotes schatje
Oud 03-09-2013, 11:51
Neko*
Neko* is offline
Miekje, Paranoïde, Mutant en andere creativelingen, jullie weten dit vast. Ik heb een blauwe stoffen tas waar ik graag mijn creativiteit op uit wil leven. Kan dat met gewone acrylverf of moet ik daarvoor speciale textielverf halen?
Oud 03-09-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Jeetje mineetje, wat doe ik mezelf aan. Ik heb volgende week een date!

Citaat:
Miekje, Paranoïde, Mutant en andere creativelingen, jullie weten dit vast. Ik heb een blauwe stoffen tas waar ik graag mijn creativiteit op uit wil leven. Kan dat met gewone acrylverf of moet ik daarvoor speciale textielverf halen?
Van Wikipedia betreffende acrylverf:
Door de extreem goede hechting kan een groot aantal dragers gebruikt worden, vaak zonder enige preparatie van een ondergrond; het acrylaat wordt daardoor immers niet geabsorbeerd. De ondergrond mag echter niet vettig zijn daar dit de waterige acrylverf afstoot en doet parelen. Ook een grondverf is meestal overbodig, behalve als glad metaal beschilderd moet worden. Acrylverf kan goed gebruikt worden op een textiele drager, zoals linnen of katoen en bijvoorbeeld ook op T-shirts. Het hecht zich goed aan de stof, waarna het al dan niet gefixeerd kan worden. Bij het werken met deze verfsoort moet men er rekening mee houden dat de verf snel droogt en dan niet makkelijk te verwijderen is; het is daarom aanbevelenswaardig oude kleding aan te trekken of een schort voor te doen. Soms lukt het om katoen of wol mechanisch (afkrabben) schoon te maken na inweken met heet water en zeep of chemisch met aceton dat eveneens gebruikt kan worden om ingedroogde kwasten te behandelen.
Oud 03-09-2013, 12:00
Verwijderd
Internet weet alles
Oud 03-09-2013, 12:10
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Sowieso, Japan. Dit is de agenda van een doorsnee striptekenaar daar:

[afbeelding]
Dat doet me denken aan mijn vorige baan

Citaat:
Mwah. Het ziet eruit alsof het alleen te doen is met kleine maten en er anders niet uit ziet.
Dit ja, maar de schoenen die ze hebben zijn wel awesome

Citaat:
Volgens mij is maat 40 gemiddeld in Nederland. 38 is o.h.a. gewoon netjes slank.
Netjes slank as opposed to slordig slank?

Citaat:

Bij erg knappe dokters doe ik van NEUH ALLES PRIMA MET JOU OOK WIL JE EEN KOPJE KOFFIE DRINKEN MET ME?
Oud 03-09-2013, 12:36
Verwijderd
Nee, ik weet eigenlijk ook niet wat ik met netjes slank bedoel
Oud 03-09-2013, 12:44
Verwijderd

Oud 03-09-2013, 12:49
Turk February
Turk February is offline
Some people don't like my crotch.
Oud 03-09-2013, 14:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind allebei hun crotches vies.
Oud 03-09-2013, 14:46
Hazel
Hazel is offline
Ik ben gisteren gevallen op een terras en nu heb ik een grote schaafwond op mijn knie
Oud 03-09-2013, 14:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Schaafwonden en blauwe plekken op je poten zijn vet stoer.
Oud 03-09-2013, 14:51
Hazel
Hazel is offline
Denk ik anders over.
Oud 03-09-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind allebei hun crotches vies.
Iggy is tof en een unstoppable force
Oud 03-09-2013, 16:03
Verwijderd
Citaat:
2 jaar louter nachtdiensten zijn me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik probeer een ritme te kweken maar ik heb een heel zwaar lefe.
Merk je niet dat opstaan en in slaap vallen makkelijker gaat sinds je gestopt bent met roken? Al is opeens moeten omschakelen altijd lastig, ja.
Oud 03-09-2013, 17:25
Verwijderd
Poe hee, ik had verwacht dat na mijn vakantie het gros aan lopende kinderziektes wel verholpen zou zijn, maar niets blijkt minder waar
Oud 03-09-2013, 17:32
Verwijderd
Ik vind infobalie draaien in 't museum zo leuk
Oud 03-09-2013, 17:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, ik weet eigenlijk ook niet wat ik met netjes slank bedoel
In dat geval ben ik vunzig slank.
Oud 03-09-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik doe nooit iets met textiel verven, dus ik heb geen idee!
Oud 03-09-2013, 17:52
Verwijderd
Hallo ik programmeer mijn rekenmachine, maar hij blijft maar 'done' geven na het uitvoeren van iets. Ik heb geprobeerd de output te veranderen, maar dat pakt hij niet ofzo? En aanhalingstekens toevoegen ook niet. Niets helpt. Zelfs als ik maar een programma heb met één string dan krijg ik hem niet aangepast. Wat doe ik fout? Ik programmeer hem in Tl-basic.
Oud 03-09-2013, 17:58
Verwijderd
Wacht zo doet hij het wel. BLIJFFJJFJFJT de vraag waarom het me niet lukt om mijn output aan te passen.
Oud 03-09-2013, 18:03
Verwijderd
Grafische rekenmachine zeker.

Gewoon slaan.
Geweld lost de rekenmachine op.
Oud 03-09-2013, 18:04
Verwijderd
Dat is zo... contraproductief.
Oud 03-09-2013, 18:06
Verwijderd
Bij de mijne werkt het wel, en mijn fiets ook
Oud 03-09-2013, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kunt wel gewoon acrylverf gebruiken, daarvoor, ja Textielverf is meer voor als je een kledingstuk in een heel andere kleur wilt verven, ofzo. Of ermee wilt batikken. Is het grof geweven stof, of fijn geweven?
Je zou ook textielstiften kunnen gebruiken, maar dat geeft vaak een beetje een kinderkleurtekeningeffect, vind ik.
Je kunt er ook met grove wol en een dikke naald of stopnaald figuren op borduren, vooral bij grove stoffen zoals canvas staat dat vaak leuk. Succes!
Oud 03-09-2013, 19:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik doe nooit iets met textiel verven, dus ik heb geen idee!
Ik had al zo'n vermoeden, maar jij weet dingen gewoon dus vond ik dat je er ook tussen moest.

Citaat:
Je kunt wel gewoon acrylverf gebruiken, daarvoor, ja Textielverf is meer voor als je een kledingstuk in een heel andere kleur wilt verven, ofzo. Of ermee wilt batikken. Is het grof geweven stof, of fijn geweven?
Je zou ook textielstiften kunnen gebruiken, maar dat geeft vaak een beetje een kinderkleurtekeningeffect, vind ik.
Je kunt er ook met grove wol en een dikke naald of stopnaald figuren op borduren, vooral bij grove stoffen zoals canvas staat dat vaak leuk. Succes!
Aaaah, fijn, dankjewel. En dan gaat het er niet in de regen weer af of vlekken en zo? Het gaat om deze trouwens. Alleen is hij niet meer die kleur, maar een kleur die meer richting vaal lichtblauw/grijs gaat. Omdat hij al tigmiljoenjaar oud is, en compleet verkleurd en vlekkerig. Vandaar het idee om te verven. En het borduren is wel een idee dat ik mee ga nemen in mijn pimpdetas-project.
Oud 03-09-2013, 19:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bij de mijne werkt het wel, en mijn fiets ook
Jij hebt een electrische fiets?
Oud 03-09-2013, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had al zo'n vermoeden, maar jij weet dingen gewoon dus vond ik dat je er ook tussen moest.

Aaaah, fijn, dankjewel. En dan gaat het er niet in de regen weer af of vlekken en zo? Het gaat om deze trouwens. Alleen is hij niet meer die kleur, maar een kleur die meer richting vaal lichtblauw/grijs gaat. Omdat hij al tigmiljoenjaar oud is, en compleet verkleurd en vlekkerig. Vandaar het idee om te verven. En het borduren is wel een idee dat ik mee ga nemen in mijn pimpdetas-project.
Borduren met felgekleurd garen en er dan grote knopen op naaien Mijn fantasie gaat echt op hol als ik dit soort dingen lees. Hoeft niet hoor, gewoon je ding doen .

Als je hem helemaal opnieuw knalblauw wilt hebben, kun je hem wassen met textielverf. Ik weet niet hoe dat gaat, aangezien ik het zelf nog nooit gedaan heb, dus ik weet niet of het echt goed werkt en of het ook pakt op (vaak waterdicht gecoate) tassen.

Acrylverf zou er niet af mogen 'spoelen' door regen, aangezien acrylverf net rubber is als het opdroogt. Dat is makkelijk, want als de klep van je tas dan buigt, buigt de verf mee en krijg je (als het goed is!) geen barsten. Maar dat zal ik nog even voor je nazoeken.
Oud 03-09-2013, 19:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga frituren
Oud 03-09-2013, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Neko*! Overigens bestaan er 'textielmediums' die je door acrylverf mengt, en waardoor de verf dan rekbaarder wordt in opgedroogde toestand en ook beter op textiel blijft zitten! Ik weet alleen even niet meer hoe dat spul heet. Dat zou je nog kunnen gebruiken, voor de zekerheid.
Oud 03-09-2013, 19:30
Turk February
Turk February is offline
Gordon moeten ze echt 'ns afschieten.

Oud 03-09-2013, 19:32
Verwijderd
Ja, Gordon begrijpt er helemaal niets van.
Oud 03-09-2013, 19:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje]
Ik zag dit toen het vorige week op TV was en ik vind Gordon's reactie echt overdreven. Misschien moet 'ie zelf es een keer geen kutopmerkingen maken of door iemand heen lullen. Aars.
Oud 03-09-2013, 19:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zag dit toen het vorige week op TV was en ik vind Gordon's reactie echt overdreven. Misschien moet 'ie zelf es een keer geen kutopmerkingen maken of door iemand heen lullen. Aars.
Ik vind het ook zo storend dat de meeste berichten hierover er vooral over gaan dat Ancilla die opmerking maakte, terwijl wat Gordon zegt als het uit de mond van een imam zou komen genoeg zou zijn voor een paniekaanval voor al die Telegraafkutten die nu vinden dat zij het was die 'te ver ging.' Ugh. Als ze hem een waterballon vol HIV-bloed in het gezicht had gegooid, was ze nog niet te ver gegaan.
Oud 03-09-2013, 19:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

[filmpje]
Oud 03-09-2013, 19:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Als ze hem een waterballon vol HIV-bloed in het gezicht had gegooid, was ze nog niet te ver gegaan.
Oud 03-09-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Ja, zodra iemand anders gemeen wordt is het opeens heel erg allemaal Alsof 'ja als je je als slet gaat gedragen moet je je basale veiligheid inleveren ja' qua lading te vergelijken is met een snedigheidje over coke.

Verder ken ik Ancilla een beetje en ik vind haar leuk en slim. Terecht dat ze bij 't onderwerp blijft. Ze doet trouwens ook allemaal goeie dingen voor netneutraliteit bij o.a. Bits of Freedom
Oud 03-09-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, zodra iemand anders gemeen wordt is het opeens heel erg allemaal Alsof 'ja als je je als slet gaat gedragen moet je je basale veiligheid inleveren ja' qua lading te vergelijken is met een snedigheidje over coke.

Verder ken ik Ancilla een beetje en ik vind haar leuk en slim. Terecht dat ze bij 't onderwerp blijft. Ze doet trouwens ook allemaal goeie dingen voor netneutraliteit bij o.a. Bits of Freedom
Plenty lui die dat dus totaal niet weten en denken dat Ancilla één of ander dom blond poppetje is, zoals Gordon. Met z'n plofkop.
Oud 03-09-2013, 20:12
Verwijderd
Alweer een leukerd die mij ook nog eens heel goorgeile foto's stuurt maar die een vriendin heeft en een secret leventje leeft onbetrouwbare zakken hooi
Oud 03-09-2013, 20:13
Hazel
Hazel is offline
Waar Pip?
Oud 03-09-2013, 20:14
Verwijderd
@para: ik slaap veel beter/vaster sinds ik ben gestopt met roken ja, dat wel. Maar het is gewoon lastig om te gaan slapen op tijden dat ik normaal naar m'n werk ging en op te staan als ik normaal gesproken ging slapen
Oud 03-09-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Waar Pip?
CM!
Oud 03-09-2013, 20:15
Verwijderd
en ik ga nu op jouw pm reageren!
Oud 03-09-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alweer een leukerd die mij ook nog eens heel goorgeile foto's stuurt maar die een vriendin heeft en een secret leventje leeft onbetrouwbare zakken hooi
Gelukkig zijn er mensen zoals jij, die gewoon open zijn en daarmee de drempel voor anderen lager maken om er ook open over te zijn, waardoor het taboe rondom gekke interesses langzaam minder wordt, mensen minder snel in crappy schijnhuwelijken stappen en je uiteindelijk misschien wel je ~(L)(f) soulmate (f)(L)~ treft!

Wel jammer dat je daarmee net die oudere generatie die al lang en breed getrouwd is minder snel raakt.
Oud 03-09-2013, 20:17
Verwijderd
Het lastige is dat hij gewoon overkomt als iemand die specifiek iets zoekt wat ik hem kan bieden (en daarbij ook nog eens zeer intelligent) ipv alleen maar geiligheid. Ik snap gewoon niet waarom mensen niet opzoek gaan naar een vriendin die bij hen/hun behoeftes past of gewoon geen verkering nemen als hun verlangen zo sterk is. Nee, ga lekker een dubbel leven leiden en je vriendin belazeren
Oud 03-09-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zijn er mensen zoals jij, die gewoon open zijn en daarmee de drempel voor anderen lager maken om er ook open over te zijn, waardoor het taboe rondom gekke interesses langzaam minder wordt, mensen minder snel in crappy schijnhuwelijken stappen en je uiteindelijk misschien wel je ~(L)(f) soulmate (f)(L)~ treft!

Wel jammer dat je daarmee net die oudere generatie die al lang en breed getrouwd is minder snel raakt.

ja, ik vraag het dus al vrij snel en ik kap het daarna direct af als ze zeggen een vriendin/vrouw te hebben die er niets vanaf weet.

En laat ik nou net op die oudere generatie vallen
Oud 03-09-2013, 20:21
Verwijderd
maar ik mag niet klagen hoor, aan aandacht geen gebrek, vanmiddag werden mijn teennagels gelakt door een aanbidder terwijl ik aan het smsen was met een andere aanbidder
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten