Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor je tip, maar het mensen toelaten in je muur is al afbreken en dat is het nou net, hoe laat je iemand binnen. Tuurlijk er zijn wel eens vriendinnen geweest die ik dichtbij heb laten komen, maar als ze je vervolgens lozen doet het je weinig goeds... dus daarom laat ik ook niet snel meer mensen binnen
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat er 1 manier is om die muur af te breken.. Sowieso moet je het stukje voor stukje doen.. al is het maar 1 minuutje dat er 1 steentje minder op die muur ligt, het is weer een stapje vooruit..
Of misschien kun de muur verdunnen of terugdringen tot een glazen wand of in ieder geval een deur erin maken, als je berijpt wat ik bedoel.. Wanneer jij mensen nooit binnen laat, kunnen zij je niet laten zien dat zij wel te vertrouwen zijn.. Ik ben zelf iemand tegengekomen die over die muur heen is gaan klimmen, en anderen volgden.. Ik hoop dat jij ook zo iemand tegenkomt, die die moeite voor jou wil doen sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Levensverhaal kan btw nog nie eens zoveel kwaad. Dr was n hele lieve (maar wel idd verlegen) jongen. Naja, hij was nie egt verlegen maar idd wat jij beschrijft Psyco, (wat n naam trouwens) maar hij voelde zich blijkbaar errug thuis bij mij want binnen 2 dagen had hij z'n levensverhaal verteld aan een meisje (ja, say moi, ikke dus) en wist ik meer dan z'n ouders en z'n beste vrienden ![]() ![]() ![]()
|
ken het verschijnsel.
bij mij hielp het om eerst 1 iemand te vinden die ik steeds meer kon vertrouwen en dus alles kon vertellen. dan word je vanzelf meer open voor anderen. vaak hoef je voor zo iemand niet ver te zoeken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
praat een beetje met je ouders, die hebben trouwens meestal wel meer door dan ze laten merken. btw ze hoeven niet alles te weten, een beetje vertellen hoe het gaat of hoe je je voelt kan wel schelen misschien en met vrienden enzo, beetje risico nemen, niet dat je ze moet vertrouwen direct, maar gewoon wel dingen durven zeggen. (ookal boeid het jouw misschien niet eens) -=ikke=vaag=-
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Je muurtje basenernie | 7 | 09-01-2006 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De Muur (Kort verhaal) WolterB | 3 | 14-01-2005 16:24 | |
Psychologie |
Over velden, muren, deuren en machinegeweren. DarkCat | 9 | 18-09-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
de muur die steeds hoger werd Snoopytje_8787 | 5 | 17-09-2002 08:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Muren klootzak2001 | 1 | 26-06-2002 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Het monster achter de muur.. (voor miss quasy) Dying Bride | 13 | 07-10-2001 17:58 |