Advertentie | |
|
![]() |
|
jaa vorig jaar net na 11 september en al dat poeder enzow..
moesten we na buiten etc want er was een "nep bommelding" staan we buiten krijgen we te horen..nou jullie zijn nu vrij ( was pas 2de school uur ![]() ![]()
|
nee, wel afgelopen jaar één of andere brandoefening die onaagekondigd was. zelfs de leraren wisten er voor het grootste deel nix van af
![]()
|
Gister nog een proef-brandalarm..
![]() Iedereen zijn tas gewoon meenemen natuurlijk.. ![]() Mijn klas mocht via de brandtrap en over het dak van de gymzaal, dat was zo ongeveer het enige leuke eraan. Toen we met een flinke groep leerlingen beneden stonden konden we nog geen kant op, want beide doorgangen die naar de voorkant van de school leidden waren afgesloten door hekken.. We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk maakten ze er toch maar eentje open. Voor de school kon niemand zijn leraar meer vinden, dus iedereen maar weer naar binnen. Weet niet of het nu echt wel zo geslaagd was :/
|
wij stonden vorig in de hal tijdens de pauze
horen we ineens een keiharde knal bleek dat iemand met een zelfgemaakte 'bom' een wc had opgeblazen er zat ook nog iemand naast de hele school in rep en roer politie erbij en al diegene is geschorst en gearresteerd de hele wc was ontzet ook de deur waar je normaal gesproken ingaat om naar de wc's te gaan
|
Mja, vorig jaar als examenstunt: stond zo'n meisje op het dak; 'help help! gvd ik kom er niet meer af' En 1 leraar die had helemaal niet gedacht aan een examenstunt dus hij helemaal uitleggen hoe ze weer van dat dak afkon komen. En met die smurfjes was het meer zo van 'kom van dat dahaaak af'
![]() ![]()
|||
Citaat:
er was wel een keer een bommeldig! zie maar: Citaat:
Ziekenoppasser had toen voor de eerste CKV-lichting (waar jij dus bij zat) een of andere presentatie van een ontwerper/architect/ander kunstzinnig figuurtje geregeld. Dat ging toen niet door omdat er een bommeldig was. |
![]() |
|
![]() |
Ja wij hadden ook eens een bommelding, een jaar geleden ofzo... iedereen deed heel rusitg aan want we dachten dat het de brandoefening was, maar toen buiten stond er overal politie... was wel grappig een keertje mee gemaakt te hebben, en het was toch een valse bommelding...
|
GÁÁV!
wij hebben zelfs nooooit een brandoefening.. en ik zit daar nou al 6 jaar ![]() maarja we zijn afgelopen zomer verhuisd, ik denk dat iedereen gwoon verbrand zou zijn als er brand was geweest in het oude gebouw ![]() ![]()
||
Citaat:
ik kwam iig midden tijdens die oefening op school omdat ik de 1e 2 uur vrij was ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja in de eerste, tijdens gym. Was echt grappig, sommige meisjes kleedden zich hysterisch om en renden zowat de school uit.
![]() Ik was blij, want gym was niet bepaald mn lievelingsvak. ![]() Rest v/d dag vrij, t was gewoon een grap van een of andere leerling.
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |