Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 11:46
Krugdinho
Krugdinho is offline
afgelopen dinsdg klopt een leraar van me aan we moesten allemaal wegwezen en niet blijven hangen.politie kwam brandweer,omdat er een bommelding was er wasgeeen bom te vinden het was dus 1 of andere grappenmaker. is er bij jullie ook welleens zoiets gebeurd???
Oud 19-09-2002, 12:29
Paulaah
Paulaah is offline
Nope.,. wel een keer het brandalarm.. De lerares zei heel droog dat er niets aan de hand was en dat we moesten blijven zitten..
Best stom eigenlijk.. want je weet maar nooit wat er aan de hand is toch? en zelfs al zou er nix aan de hand zijn en het zou een oefening zijn.. Dan nog zouden we naar buiten moeten gaan vind ik..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 12:33
Joshua
Joshua is offline
Ja eergister nog een brandalarm... was vals alarm omdat iemand zo'n ruitje in had geslagen
Oud 19-09-2002, 12:37
R
R is offline
haha, Lijkt me dikke fun.
Op mijn oude school ging ongeveer elke week wel 3 x het brandalarm af, nooit gebeurde er echt wat.
Waren altijd 2 meisjes die, die ding in gingen drukken.

Was éen keer wel lachen.
Toen ging het brandalarm dus af, en toen na een paar minuutjes werd omgeroepen dat het vals-alarm was, hoorde je de hele aula in koor; "Duuuuuuuuuuh"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 12:47
fruitmand
fruitmand is offline
talloze keren

we zitten op een amerikaanse school, dus vooral na 11 september kregen we echt 20 bommeldingen in een maand ofzo.
en elke keer de schooluitgaan op het grasveldje
wat geen zin heeft omdat ALS de bom ontploft, je toch gewoon dood bent, zit te vlakbij

whaha, eentje was tijdens een concert, en in het midden van een stuk dat de orkest aan't spelen was, loopt iemand het podium op en roept "BOMMELDING!!!". En iedereen gaat hysterisch
was wel lachen...

en tijdens gym, dat was best klote. Was februari en echt vriesweer...daar sta je dan voor een half uur lang in de ijskoude wind

ik heb zometeen om half drie een "brand-alarm-oefening"
is wel want dan mis ik een groot stuk geschiedenis.
Oud 19-09-2002, 18:53
simple creed
simple creed is offline
jupz... 2 jaar geleden hadden wij ook bommelding.... moesten we gelijk naar huis enzo. Maar er was niets aan de hand achteraf. Ze konden geen bom vinden.

Ik was mooi wel om 1 uur uit ipv half 4
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:49
Goezz
Goezz is offline
ik geef toe...
Oud 19-09-2002, 20:17
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
simple creed schreef:
jupz... 2 jaar geleden hadden wij ook bommelding.... moesten we gelijk naar huis enzo. Maar er was niets aan de hand achteraf. Ze konden geen bom vinden.

Ik was mooi wel om 1 uur uit ipv half 4

bij was het 10 voor half 3 ipv half 3
Oud 20-09-2002, 02:44
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Goezz schreef:
ik geef toe...
wat geef je toe
Oud 20-09-2002, 08:12
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
bij ons gaat regelmatig het brandalarm voor niets af, dus iedereen blijft gewoon zitten...

best gevaarlijk dus voor als er een keer echt brand is....
Oud 20-09-2002, 12:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
neuh, nog nooit gebeurt

Alleen proefbrandalarmen
Oud 20-09-2002, 12:41
Gwenniej
Gwenniej is offline
jaa vorig jaar net na 11 september en al dat poeder enzow..

moesten we na buiten etc want er was een "nep bommelding"

staan we buiten krijgen we te horen..nou jullie zijn nu vrij ( was pas 2de school uur ) en ging politie alles onderzoeken ma er was nix...
Oud 20-09-2002, 13:19
WolterB
WolterB is offline
nee, wel afgelopen jaar één of andere brandoefening die onaagekondigd was. zelfs de leraren wisten er voor het grootste deel nix van af
Oud 20-09-2002, 13:21
Monica
Monica is offline
Gister nog een proef-brandalarm..

Iedereen zijn tas gewoon meenemen natuurlijk..
Mijn klas mocht via de brandtrap en over het dak van de gymzaal, dat was zo ongeveer het enige leuke eraan. Toen we met een flinke groep leerlingen beneden stonden konden we nog geen kant op, want beide doorgangen die naar de voorkant van de school leidden waren afgesloten door hekken.. We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk maakten ze er toch maar eentje open. Voor de school kon niemand zijn leraar meer vinden, dus iedereen maar weer naar binnen. Weet niet of het nu echt wel zo geslaagd was :/
Oud 20-09-2002, 18:54
sas
sas is offline
wij stonden vorig in de hal tijdens de pauze
horen we ineens een keiharde knal
bleek dat iemand met een zelfgemaakte 'bom' een wc had opgeblazen
er zat ook nog iemand naast
de hele school in rep en roer politie erbij en al
diegene is geschorst en gearresteerd
de hele wc was ontzet ook de deur waar je normaal gesproken ingaat om naar de wc's te gaan
Oud 20-09-2002, 19:23
SuuS
SuuS is offline
Mja, vorig jaar als examenstunt: stond zo'n meisje op het dak; 'help help! gvd ik kom er niet meer af' En 1 leraar die had helemaal niet gedacht aan een examenstunt dus hij helemaal uitleggen hoe ze weer van dat dak afkon komen. En met die smurfjes was het meer zo van 'kom van dat dahaaak af'
Oud 20-09-2002, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Neu bij ons lopen nie van zo'n gekken rond
Oud 21-09-2002, 06:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Neu bij ons lopen nie van zo'n gekken rond
je vergeet jezelf
Oud 21-09-2002, 09:42
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
WolterB schreef:
nee, wel afgelopen jaar één of andere brandoefening die onaagekondigd was. zelfs de leraren wisten er voor het grootste deel nix van af

er was wel een keer een bommeldig!

zie maar:
Citaat:
simple creed schreef:
Ik zat toen, geloof ik, in de 3e, dus jij in de 4e.
Ziekenoppasser had toen voor de eerste CKV-lichting (waar jij dus bij zat) een of andere presentatie van een ontwerper/architect/ander kunstzinnig figuurtje geregeld.
Dat ging toen niet door omdat er een bommeldig was.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:02
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja wij hadden ook eens een bommelding, een jaar geleden ofzo... iedereen deed heel rusitg aan want we dachten dat het de brandoefening was, maar toen buiten stond er overal politie... was wel grappig een keertje mee gemaakt te hebben, en het was toch een valse bommelding...
Oud 21-09-2002, 10:16
hobbuz
hobbuz is offline
GÁÁV!
wij hebben zelfs nooooit een brandoefening.. en ik zit daar nou al 6 jaar
maarja we zijn afgelopen zomer verhuisd, ik denk dat iedereen gwoon verbrand zou zijn als er brand was geweest in het oude gebouw daar kon je écht niet uit ofsow
Oud 21-09-2002, 11:44
Yohst
Yohst is offline
brandoefeningen zijn gaav

maar die technische meneeren zijn nu bezig met de omroepinstallatie dus elk uur gaat er wel een test-brandalarm af
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:15
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
WolterB schreef:
die was toen het tweede uur ofzo....

ik kwam iig midden tijdens die oefening op school omdat ik de 1e 2 uur vrij was ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:33
Verwijderd
Vorig jaar ging het brandalarm af terwijl ik met een meisje naar de supermarkt was. Als dan de hele school in de lucht was gevlogen...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
je vergeet jezelf
Hmz als er iemand hier NIET gek is ben ik het wel
Oud 21-09-2002, 17:05
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Amidala schreef:

zie maar:

Ziekenoppasser had toen voor de eerste CKV-lichting (waar jij dus bij zat) een of andere presentatie van een ontwerper/architect/ander kunstzinnig figuurtje geregeld.
klopt. Maar dat er werd toen gedaan alsof het een brandoefening was. Daar heeft de LLR toen nog over geklaagd. (en excuses gekregen van de schoolleiding )
Oud 21-09-2002, 22:04
Signy
Signy is offline
Ja in de eerste, tijdens gym. Was echt grappig, sommige meisjes kleedden zich hysterisch om en renden zowat de school uit.
Ik was blij, want gym was niet bepaald mn lievelingsvak.
Rest v/d dag vrij, t was gewoon een grap van een of andere leerling.
Oud 23-09-2002, 13:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Amidala schreef:

zie maar:

die middag had ik dusvrij omdat ik niet anar die architct ging, heb t ook niet meegemaakt dus, en was het ook alweer vergeten
Oud 23-09-2002, 18:56
Boogie
Boogie is offline
Ik was een keer in Hongarije en daar hadden we een feest op een school en toen was er ook een bommelding.
Oud 26-09-2002, 15:53
Verwijderd
bij ons op school hadden we twee keer een bommelding. Iedereen wist dat er heus geen bom in school lag, maar we moesten allemaal naar buiten, belachelijk
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:57
Verwijderd
coolness
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:58
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
bertbart schreef:
bij ons op school hebben we twee keer een bommelding gehad. Iedereen wist dat er heus geen bom in school lag, maar we moesten allemaal naar buiten, belachelijk
indd, iedereen weet het maar je moet toch naar buiten. Maar dan nog moet je bij dit soort situaties niet al te naief denken, vind je niet?
Oud 26-09-2002, 20:11
Mara
Mara is offline
Bij ons alleen van die oefeningen, alleen ze zijn dan zo aardig om het aan het begin van de les te zeggen dat er een oefening is.

Op 1x na, bij nederlands, wist onze lerares het zelf niet eens. Stond ze daar in het lokaal om zich heen te kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten