Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel een x een hele nacht wakker gelegen omdat m'n oma onder me lag (in een stapelbed) en die lag ongelooflijk te snurken en elke x als ik bijna weer sliep kwam er weer zo'n extreem harde
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik slaap echt overal doorheen, elke morgen als ik mijn wekker heb staan word iedereen wakker van dat ding behalve ik.....
dus door snurken slaap ik ook makkelijk heen, maar in slaap komen als iemand naast me ligt te snurken das een ander verhaal.....
|
Als het goed is snurk ik zelf niet.
Als ik slaap en iemand gaat snurken zeg maar blijf ik rustig doorpitten.. Maar als ik nog in slaap moet komen irri ik me er wel aan.. maar tenslotte val ik toch wel in slaap
||
Citaat:
afgelopen week op vakantie geweest met mijn ouders.. zij sliepen op dezelfde kamer, en mijn vader snurkt blijkbaar best veel.. moest elke avond een watje in mijn rechter oor stoppen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Irritante geluiden Verwijderd | 104 | 29-04-2004 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hij snurkt zo... (of: Ik slaap zo licht...) Verwijderd | 21 | 08-03-2004 16:25 | |
Muziek |
The innocence is gone... 86dagreed | 38 | 30-06-2003 23:22 | |
De Kantine |
kunnen jullie nog wel genieten van de gewone dingen? het dappere meisje | 53 | 28-04-2003 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) 1e zoen? Verwijderd | 71 | 04-03-2003 12:43 | |
Films, TV & Radio |
waar erger jij je het meest aan in bios/Filmhuis?? sublime | 54 | 03-10-2002 14:25 |