Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga denk ik toch voor deze ![]() Ik moet ze alleen nog ff helemaal zien. en anders koop ik die dunks.
|
Die van jou ook trouwens, ik had de verkeerde voor me, die Gola's zij idd helemaal niet zo patserig goudachtig......misschien in de war met diesels ofzo.
Alleen maar een klein stukje op de enkel en gola in t goud, best mooi.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of toch maar andere? Of nog helemaal geen schoenen?
|
1BOOTSCHOENTJES NATUURLIJK!
wel de vrouwenuitvoering uiteraard! ![]() 2 mn all stars onder een niet opgerolde spijkerbroek en onder een spijkerrok met een zwart truitje (zie 4) 3 mn puntschoentjes met QUINIHAKJES ![]() onder een nette zwarte broek 4 mn gympies van RL die zijn namelijk donkerblauw en kan ik alleen aan als ik een niet zwart truitje aan heb of zoiets joh, ik lul ook maar wat! daaaaag!
||
Citaat:
Ken je de schoenen van Tiger? Het is een mix van Tigers, Quicks en Gola's. En dan met de Boss-elementen (vierkantje achterop). Vette kleuren (rood met blauw, zwart met wit en een felblauwe zool eronder). Ik vond ze best gaaf ![]() |
![]() |
|
mijn schoenen:
3 paar puma's ![]() - beche met zwarte streep zonder veterz - groene met witte streep zonder veterz - zwarte met witte streep met veterz 3 paar collichany... ( vet lekkere schoenen..) - zwarte laarsjes - bruine .. - zwarte lage 1 paar Mags. zwarte.. ( http://www.mag.nl/collection69.htm) het 1e paar maar in ut zwart. Prada's (http://www.raffaello-network.com/ite...43marronet.jpg)... zijn iets anders.. maar jah dat waren mijn schoenen ![]()
||
Citaat:
Hmm, interesting wat al die schoenen zijn t net net voor me zeg maar. Laag of hoog model?
||
Citaat:
Laat Gola trouwens maar weg. Zeg maar een mix van Tiger en Quick. En Boss daarboven op dan ![]() *zoekt nog steeds plaatje* |
![]() |
|
mn doc's bordeauxrood met mooi vrouwenshoofd erop... mn vroeger grijze en nu donkerzwarte DC's en mijn oude all stars van me moeder...
nu wil ik deze zomer knalrode lakpumps met ronde neus en dikke hak.. kan ze niet vinden.... (die puntneuzen overal!!! irritant....)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
schoenen... Dennizz | 26 | 24-01-2016 15:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Schoenen kapot en geen geld Verwijderd | 10 | 05-04-2013 21:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Veiligheids schoenen / pak voor in de kou zwoegen | 20 | 03-08-2010 07:10 | |
Lifestyle |
Koop je weleens keurmerk kleding of schoenen ofzo? analese | 15 | 28-02-2006 05:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Gestolen schoenen .Pure | 43 | 10-04-2005 21:26 | |
Lifestyle |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help **~yvie~** | 33 | 13-09-2003 14:18 |