Advertentie | |
|
![]() |
|
Laat ik je eerst even uit de droom helpen, bij in principe alle ADSL-providers zit je er eerst een jaar aan vast.
Waarom Tiscali? Ze gebruiken het netwerk van KPN wat niet echt een kwalitatief hoogstandje is. Bovendien betaal je nu tijdelijk bij Tiscali een lagere prijs, maar na een X aantal maanden moet je ineens flink meer betalen. En de prijs/snelheidsverhouding vind ik ook niet echt geweldig. Al gedacht aan Demon? Misschien is dit ook nog wel interessant. |
![]() |
|
Publishnet! (www.pn.nl).
Je zit er wel twee jaar aan vast, maar het is errug snel (vooral de snelste), wordt 'slechts' 72 euro per maand voor de snelste en 1 mbit up (not bad). maarja, er zijn er wel meer die dit bieden, alleen ik weet niet of het voor dezelfde prijs is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
relaxed, best goedkoop ![]() is demon overal beschikbaar? min of meer? of loopt dat ook via bbned?
|
demon 2048/1024 zou ik dan nemen, die is 'maar' 55 euro, van BBned, fair use policy, pingtijd kan niet hoog zijn bijna, lekker hoge upstream (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoger dan die van chello, namelijk 8x hoger), ook snellere downstream dan chello (scheelt niet zo veel, maar toch wel wat).
ik zou voor die gaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html
het duurste abo vind ik niet echt duur. Daarbij zou ik persoonlijk voor Zonnet via Versatel gaan. dat scheelt de helft van een compleet KPN abo. Let daarbij wel op, dat het overdragen van de telefoonlijn echt K*T gaat over het algemeen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm. het zou beter zijn voor de users als de providers de eerste twee maanden als "surfgedrag-onderzoek" zouden aanmerken en daarna een vaste prijs pGB/pmaand af zou spreken. 30-50GB=zoveel, etc.
Het systeem zoals het er nu is is nog verwarrender als het abonnementen systeem bij de mobiele telefonie aanbieders |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
adsl Ilona1 | 32 | 01-11-2006 17:49 | |
Software & Hardware |
[Alg] Providers, wat bepaalt jouw keuze? Martin | 48 | 26-04-2005 20:05 | |
Software & Hardware |
[Internet] Chello AUP datalimiet petitie vampiro | 40 | 02-03-2005 09:58 | |
Software & Hardware |
[chello] data verzonden/ontvangen. Psychopath | 7 | 23-03-2004 15:36 | |
Software & Hardware |
Chello instellingen verloren bij opnieuw installeren van de computer?? Maartenpaarten | 18 | 09-05-2003 13:39 | |
Software & Hardware |
chello ftp en die van mijn quicknet? Rembo | 0 | 08-02-2002 11:46 |