Advertentie | |
|
![]() |
|
Al heb je op je 30-ste nog nooit iets met iemand gehad. Dat is nog niet echt een reden om je druk te maken. Je moet je niet druk maken om het feit dat je nog nooit iets hebt gehad. Want je voelt je daardoor alleen maar slechter en dat straal je ook uit en daardoor wordt je niet bepaald aantrekkelijker.
Zorg gewoon dat je lol heb in je leven, ga gezellige dingen doen met vrienden en zorg ervoor dat je gewoon lekker bezig bent.
||
![]() |
Citaat:
Echte vrienden als 't goed is niet nee. Maar mensen die je nog niet zo lang kent gaan je toch met andere ogen aankijken. Ik zou er iig niet mee te koop lopen. |
![]() |
||
Citaat:
Het kán dus wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk ook dat je voor een deel zelf een beeld van mensen heb gevormd, dat je dus denkt dat iedereen zal denken 'ohoh, die heeft nog nooit een relatie gehad', terwijl het het merendeel van de mensen waarschijnlijk een worst zal wezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat is z'n punt niet, want als je je daar al mee gaat vergelijken... Dan zou mijn langste relatie 4 jaar geduurd hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd, er zijn altijd en overal uitzonderingen op. (ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat je pas vanaf je 15e of 16e aan een serieuze relatie kunt beginnen, ik vind alleen dat jou reden/argument om te zeggen dat het niet klopt, niet klopt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk liggen zij daar niet van wakker. Maar 't werkt wel in de hand dat ze je eerder saai, vreemd en een scheiterd vinden om maar wat te noemen. En ik denk dat men minder snel een gesprek met jou begint over bepaalde onderwerpen omdat je er nog geen kaas van hebt gegeten of omdat het degene misschien zou kwetsen of... En dat baseer ik wel degelijk enigzins op de praktijk. Pas zei een vriendin me dat ze iemand nu met andere ogen bekijkt of ze nou wil of niet, sinds ze meer van zijn achtergrond weet. |
![]() |
|
*steekt vinger op*
Ik dacht altijd dat niemand mij ooit leuk zou kunnen gaan vinden omdat mn vriendinnen veel leuker waren (was ook een paar keer gebeurd) maar twee maanden geleden ofzo ontmoette ik een jongen die mij leuk vond (kende m maar een avond maarja) dus er is nog hoop. En laatst kwam ik erachter dat een jongen die ik een half jaar geleden ofzo leuk vond, mij toen ook leuk vond. Vond ik wel heel erg jammer. Nu is die verliefdheid al ee tijdje over, en ik zie m ook nooit meer. Ik kan er af en toe echt heel erg mee zitten, maar wel steeds minder vaak. Ik heb een vriendin die in t zelfde schuitje zit ( ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik al zei, ik was 18 toen ik mijn eerste relatie kreeg tuurlijk maakten mensen daar ook wel eens opmerkingen over, maar er waren er ook zat die dat niet deden. En vriendinnen bespraken ook gewoon hun liefdesleven met mijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een ander bang was mij daarme te kwetsen (waarmee ik niet bedoel dat het niet kan, maar wel dat het niet per se zo hoeft te zijn). En dat je nog geen relaties hebt gehad, hoeft ook niet te beteken dat je er geen kaas van hebt gegeten. Er bestaan ook ander soort relaties. En je kunt op dingen ook juist een heel verhelderende kijk hebben. Er zitten ook pluspunten aan. Ik baseer het dus ook enigszins op de praktijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat weet ik zo net nog niet... Mijn collega's kijken me al raar aan omdat ik al vrijgezel ben sinds ik ze ken en dan weten ze nog niet eens dat dat 'nooit' anders geweest is... Zelfs klanten informeren inmiddels hoe 't er mee zit ![]() Die achtergrond sloeg niet eens op mij btw, maar op iemand die vroeger heel verlegen was en nu behoorlijk omgeslagen. Dat was ook meer op speculatie berust dan ervaring, aangezien m'n studiegenoten van niks weten. Maar mensen die wel weten dat ik nog groener dan groen ben informeren bijv. niet naar mijn liefdesleven, terwijl dat volgens mij toch vrij gangbaar is. Mwah, toch lastig meepraten of advies geven als je 't zelf nog nooit ervaren hebt. Krijg je zo'n reactie van jij hebt makkelijk praten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
In dit geval kan je ook tegen mij zeggen 'je hebt makkelijk praten', omdat ik een vriend heb. En de situaties die ik mee heb gemaakt ivm relaties, zijn ook niet zo meepraterig of adviesgeverig tov anderen. Dat je een relatie hebt, zegt dus ook lang niet alles wat dat betreft. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bovendien denk ik eigenlijk ook dat 't misschien meer over mijzelf in 't algemeen zegt, men reageert sowieso wel vaker anders op mij dan op m'n vriendinnen. een verloofde zelfs begreep ik ![]() en iig bedankt voor 't reageren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*sigh* @ Desecrator : ind ik ben zwaar gekwetst ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben ook al heel mijn leven vrijgezel en eigenlijk heb ik al die tijd nog helemaal geen spijt van gehad, bevalt me best zo; lekker doen wat jezelf wil enzo.
Anderzijds lijkt het ook best wel jammer dat je tot je 19de nog vrijgezel bent, want soms zul je best wel wat missen(rond kerstdagen enzow, niet dat ik daar zo'n last van heb, maar ik hoor dur andere wel es over)
|
![]() |
Het is wel degelijk zo dat mensen je raar aankijken als je de 20 gepasseerd bent en nog nooit een relatie gehad hebt. Ze gaan dan toch al snel denken dat er iets mis is met je, en er zal ongetwijfeld over geroddeld worden. Er lopen zelfs mensen rond die denken dat je homoseksueel bent, maar niet uit de kast durft te komen.
Het is dan ook een rotgevoel, en vooral opmerkingen als "Ach het komt wel" zijn dodelijk! Ik ben dan ook ontzettend blij dat dit probleem voor mij sinds enige weken verholpen is. |
![]() |
|
Ik moet ook toegeven dat ik nog nooit een relatie heb gehad. dat is soms wel jammer, en lastig en moeilijk enzo, maar over het algemeen treur ik er niet over en onderga ik het gelaten.
En het zal ook wel aan mij liggen, ik ga er ook niet echt achteraan om het te veranderen. denk dat ik daar te schijterig voor ben... Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 12:17. |
![]() |
|
![]() |
Wat een stelletje zeikerds hier. Komop, je bent 18, je bent nog jong en je wil wat, nietwaar? Ga hier dan niet zitten zeiken dat je nog nooit een vriendin gehad hebt, want dat komt vast allemaal nog wel. Een positieve uitstraling (iets wat jullie en vooral de TS niet heeft) is al een hele mooie start.
|
![]() |
||
Citaat:
|
he people, get serieus.
wat heb je nou liever: -wel allemaal zogenaamde relaties hebben maar niks speciaals voelen voor die ander, of -nog even vrijgezel zijn en wachten tot mister/miss right langs komt en geen afgelikte boterham zijn. ik heb wel makkelijk praten want ik heb nu een supergoeie relatie van meer dan 2 jaar en daarvoor heb ik ook wel vriendjes gehad en zoende voor het eerst toen ik 14 was
|
![]() |
Jullie moeten jullie niet zo druk maken, ik heb nu sinds 3 maanden een serieuze relatie... En ik ben 19...
Ik heb veel liever een vriend, die nog niet maagd is, en nog niet ontgroent is, dan een vriend die je altijd vergelijkt met zijn ex vriendinnetjes ... Vind het veel romantischer.. Het lijkt of iedereen een ontzettend actieve liefdesleven ius, maar dat valt heel erg mee, ken genoeg mensen die nog geen ervaring hebben.. En genoeg mensen van het tegenovergestelde, het heeft ook veel te maken, met wat voor soort jongen ( of meisjes) je leuk vind, of je snel verliefd word of niet, zijn veel factores... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zeur alleen niet, dacht ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zeik ik zo trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe eens niet zo wanhopig? Je leven begint net... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wanhopig.......... LaGoon | 39 | 20-04-2004 01:51 | |
Liefde & Relatie |
vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?! elledc | 30 | 03-01-2004 15:46 | |
Liefde & Relatie |
levenslang vrijgezel! pessimistje | 88 | 19-09-2003 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Alles verkloot tot nu toe pessimistje | 70 | 02-09-2003 14:35 | |
Liefde & Relatie |
wat verwachetn meisjes van hun vriend en wat verwachten jongens van hun miesje Aksarayli68 | 44 | 23-06-2003 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Dit is voor de mensen met een vriend/vriendin.. Verwijderd | 25 | 08-04-2002 16:36 |