Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2003, 14:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-12-2003 @ 03:27:
*joins collective wallowing in self-pity*
me too
Tja, het is wel jammer enzo en ik heb op zich wel zin in een relatie, maar dan moet het wel goed voelen. Ik ga nu niet zomaar wanhopig rondlopen om iemand te zoeken en dan iets te nemen om maar iets te hebben. Ik heb het onwijs naar m'n zin. Het is alleen vervelend als je verliefd bent, maar het niks wordt, maar dat is voor iedereen zo. Ook voor de mensen die wel al iets serieuzers achter de rug hebben.
Citaat:
* * *
je moet er idd lak aan hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je krijgt gelijk zulke vooroordelen als je na je 18e nog groener dan groen bent.
En ja, als je 20 bent en zelfs nog nooit gezoend hebt, dan is 't lastig om je zelfvertrouwen op peil te houden...
Je moet er gewoon niet bij stilstaan. Echte vrienden die gaan je echt niet veroordelen omdat je nog nooit iets hebt gehad. Ik heb dus zelf nog nooit iets serieus gehad en ook niet echt iets wat onserieus was. Niemand veroordeeld me daarom en toen ik laatst met een meisje zoende vond iedereen het hartstikke leuk voor me. (beetje jammer dat het ook daarbij is gebleven)
Oud 31-12-2003, 14:08
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Al heb je op je 30-ste nog nooit iets met iemand gehad. Dat is nog niet echt een reden om je druk te maken. Je moet je niet druk maken om het feit dat je nog nooit iets hebt gehad. Want je voelt je daardoor alleen maar slechter en dat straal je ook uit en daardoor wordt je niet bepaald aantrekkelijker.
Zorg gewoon dat je lol heb in je leven, ga gezellige dingen doen met vrienden en zorg ervoor dat je gewoon lekker bezig bent.
Oud 31-12-2003, 15:21
*** is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 31-12-2003 @ 15:04:
Je moet er gewoon niet bij stilstaan.
Echte vrienden die gaan je echt niet veroordelen omdat je nog nooit iets hebt gehad. Ik heb dus zelf nog nooit iets serieus gehad en ook niet echt iets wat onserieus was. Niemand veroordeeld me daarom en toen ik laatst met een meisje zoende vond iedereen het hartstikke leuk voor me. (beetje jammer dat het ook daarbij is gebleven)
dat is idd zonde van de energie en bereik je niks mee. Maar dat word je knap lastig gemaakt als er telkens geiformeerd wordt of je al een vriend hebt en zo nee, waarom niet. Om maar eens een voorbeeldje te noemen.
Echte vrienden als 't goed is niet nee. Maar mensen die je nog niet zo lang kent gaan je toch met andere ogen aankijken. Ik zou er iig niet mee te koop lopen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tolchok schreef op 31-12-2003 @ 13:47:
geez.. zeg topicstarter, laten we zeggen dat je vanaf je 16e pas iets kan beginnen met iemand wat wat serieuzer word he.
Dat je dus vanaf je 16e in 'the game' zit.
Daar ben ik het al niet mee eens. Een goede vriendin van mij kreeg op haar 14e een relatie met 'n jongen van 15. Nu zijn we 2 jaar verder en het is nog steeds aan en ze zijn naar eigen zeggen nog steeds even verliefd als toen ze iets kregen.
Het kán dus wel.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben het helemaal met *** eens, die precies verwoord wat ik wil zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 31-12-2003 @ 16:21:
Maar mensen die je nog niet zo lang kent gaan je toch met andere ogen aankijken. Ik zou er iig niet mee te koop lopen.
Je kunt beter hiermee te koop lopen dan dat je al 50 vriendjes hebt versleten. Persoonlijk ga ik die mensen een stuk eerder met andere ogen bekijken.

Ik denk ook dat je voor een deel zelf een beeld van mensen heb gevormd, dat je dus denkt dat iedereen zal denken 'ohoh, die heeft nog nooit een relatie gehad', terwijl het het merendeel van de mensen waarschijnlijk een worst zal wezen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:47
*** is offline
Citaat:
MarkB schreef op 31-12-2003 @ 16:38:
Daar ben ik het al niet mee eens. Een goede vriendin van mij kreeg op haar 14e een relatie met 'n jongen van 15. Nu zijn we 2 jaar verder en het is nog steeds aan en ze zijn naar eigen zeggen nog steeds even verliefd als toen ze iets kregen.
Het kán dus wel.
tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Maar dat is z'n punt niet, want als je je daar al mee gaat vergelijken... Dan zou mijn langste relatie 4 jaar geduurd hebben (op de basisschool dus...)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 31-12-2003 @ 16:38:
Het kán dus wel.
Hoe serieus het is, dat weet je ook niet...daar zegt de lengte van een relatie bij lange na niet altijd wat over.

En idd, er zijn altijd en overal uitzonderingen op.

(ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat je pas vanaf je 15e of 16e aan een serieuze relatie kunt beginnen, ik vind alleen dat jou reden/argument om te zeggen dat het niet klopt, niet klopt. )
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 15:57
*** is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 16:43:
Je kunt beter hiermee te koop lopen dan dat je al 50 vriendjes hebt versleten. Persoonlijk ga ik die mensen een stuk eerder met andere ogen bekijken.

Ik denk ook dat je voor een deel zelf een beeld van mensen heb gevormd, dat je dus denkt dat iedereen zal denken 'ohoh, die heeft nog nooit een relatie gehad', terwijl het het merendeel van de mensen waarschijnlijk een worst zal wezen.
Daar ben ik 't wel mee eens. 't Is niet iets waar je je voor zou moeten schamen nee.

Tuurlijk liggen zij daar niet van wakker. Maar 't werkt wel in de hand dat ze je eerder saai, vreemd en een scheiterd vinden om maar wat te noemen. En ik denk dat men minder snel een gesprek met jou begint over bepaalde onderwerpen omdat je er nog geen kaas van hebt gegeten of omdat het degene misschien zou kwetsen of...
En dat baseer ik wel degelijk enigzins op de praktijk. Pas zei een vriendin me dat ze iemand nu met andere ogen bekijkt of ze nou wil of niet, sinds ze meer van zijn achtergrond weet.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:00
Briseďs
Briseďs is offline
*steekt vinger op*

Ik dacht altijd dat niemand mij ooit leuk zou kunnen gaan vinden omdat mn vriendinnen veel leuker waren (was ook een paar keer gebeurd) maar twee maanden geleden ofzo ontmoette ik een jongen die mij leuk vond (kende m maar een avond maarja) dus er is nog hoop. En laatst kwam ik erachter dat een jongen die ik een half jaar geleden ofzo leuk vond, mij toen ook leuk vond. Vond ik wel heel erg jammer. Nu is die verliefdheid al ee tijdje over, en ik zie m ook nooit meer.

Ik kan er af en toe echt heel erg mee zitten, maar wel steeds minder vaak. Ik heb een vriendin die in t zelfde schuitje zit ( ), maar die zit er wel een stuk minder mee dan ik.
Oud 31-12-2003, 16:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 16:52:
Hoe serieus het is, dat weet je ook niet...daar zegt de lengte van een relatie bij lange na niet altijd wat over.
Nou, die twee hebben al alles gedaan wat er gedaan kan worden, volgens mij (dat had ik ook niet hoeven weten, maar één van de 2 is nogal een flapuit).

Citaat:
(ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat je pas vanaf je 15e of 16e aan een serieuze relatie kunt beginnen, ik vind alleen dat jou reden/argument om te zeggen dat het niet klopt, niet klopt. )
Ik snap je helemaal.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 31-12-2003 @ 16:57:
Tuurlijk liggen zij daar niet van wakker. Maar 't werkt wel in de hand dat ze je eerder saai, vreemd en een scheiterd vinden om maar wat te noemen. En ik denk dat men minder snel een gesprek met jou begint over bepaalde onderwerpen omdat je er nog geen kaas van hebt gegeten of omdat het degene misschien zou kwetsen of...
En dat baseer ik wel degelijk enigzins op de praktijk. Pas zei een vriendin me dat ze iemand nu met andere ogen bekijkt of ze nou wil of niet, sinds ze meer van zijn achtergrond weet.
Ik denk dat dat meer aan die vriendin ligt, dan aan 'de mens' in het algemeen. Ik weet ook niet wat je met 'achtergrond' bedoeld of dat alleen maar is dat je nog nooit een relatie hebt gehad of wat anders. Dat lijkt me ook belangrijk.

Wat ik al zei, ik was 18 toen ik mijn eerste relatie kreeg tuurlijk maakten mensen daar ook wel eens opmerkingen over, maar er waren er ook zat die dat niet deden. En vriendinnen bespraken ook gewoon hun liefdesleven met mijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een ander bang was mij daarme te kwetsen (waarmee ik niet bedoel dat het niet kan, maar wel dat het niet per se zo hoeft te zijn).

En dat je nog geen relaties hebt gehad, hoeft ook niet te beteken dat je er geen kaas van hebt gegeten. Er bestaan ook ander soort relaties. En je kunt op dingen ook juist een heel verhelderende kijk hebben. Er zitten ook pluspunten aan.

Ik baseer het dus ook enigszins op de praktijk.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:30
*** is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 17:02:
Ik denk dat dat meer aan die vriendin ligt, dan aan 'de mens' in het algemeen. Ik weet ook niet wat je met 'achtergrond' bedoeld of dat alleen maar is dat je nog nooit een relatie hebt gehad of wat anders. Dat lijkt me ook belangrijk.

Wat ik al zei, ik was 18 toen ik mijn eerste relatie kreeg tuurlijk maakten mensen daar ook wel eens opmerkingen over, maar er waren er ook zat die dat niet deden. En vriendinnen bespraken ook gewoon hun liefdesleven met mijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een ander bang was mij daarme te kwetsen (waarmee ik niet bedoel dat het niet kan, maar wel dat het niet per se zo hoeft te zijn).

En dat je nog geen relaties hebt gehad, hoeft ook niet te beteken dat je er geen kaas van hebt gegeten. Er bestaan ook ander soort relaties. En je kunt op dingen ook juist een heel verhelderende kijk hebben. Er zitten ook pluspunten aan.

Ik baseer het dus ook enigszins op de praktijk.
argh, heel verhaal getypt, heeft ie me inmiddels uitgelogd

Dat weet ik zo net nog niet... Mijn collega's kijken me al raar aan omdat ik al vrijgezel ben sinds ik ze ken en dan weten ze nog niet eens dat dat 'nooit' anders geweest is... Zelfs klanten informeren inmiddels hoe 't er mee zit
Die achtergrond sloeg niet eens op mij btw, maar op iemand die vroeger heel verlegen was en nu behoorlijk omgeslagen.

Dat was ook meer op speculatie berust dan ervaring, aangezien m'n studiegenoten van niks weten. Maar mensen die wel weten dat ik nog groener dan groen ben informeren bijv. niet naar mijn liefdesleven, terwijl dat volgens mij toch vrij gangbaar is.

Mwah, toch lastig meepraten of advies geven als je 't zelf nog nooit ervaren hebt. Krijg je zo'n reactie van jij hebt makkelijk praten.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 31-12-2003 @ 17:30:
Dat was ook meer op speculatie berust dan ervaring, aangezien m'n studiegenoten van niks weten. Maar mensen die wel weten dat ik nog groener dan groen ben informeren bijv. niet naar mijn liefdesleven, terwijl dat volgens mij toch vrij gangbaar is.
Zie je wat je zegt? Jij vindt of denkt iig dat dat informeren gangbaar is. Ik denk dat dat lang niet altijd en overal zo gangbaar is, in mijn omgeving niet iig. En als er eens iets gevraagd wordt over het liefdesleven ed, dan wordt dat aan iedereen gevraagd, dus ook aan de mensen zonder relatie, daar doet niemand echt moeilijk over. En 'vroeger' was het eerder zo dat mensen juist informeerden naar mijn liefdesleven, veel meer dan nu het geval is.

Citaat:
Mwah, toch lastig meepraten of advies geven als je 't zelf nog nooit ervaren hebt. Krijg je zo'n reactie van jij hebt makkelijk praten.
Soms krijg je die reactie misschien, maar ja, dat zou ik andere gevallen ook kunnen, niemand maakt precies hetzelfde mee als een ander.

In dit geval kan je ook tegen mij zeggen 'je hebt makkelijk praten', omdat ik een vriend heb. En de situaties die ik mee heb gemaakt ivm relaties, zijn ook niet zo meepraterig of adviesgeverig tov anderen. Dat je een relatie hebt, zegt dus ook lang niet alles wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:41
Verwijderd
ik ook ik ook
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:50
sublime
sublime is offline
"je hele leven vrijgezel" > jezus je bent 18...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 16:55
*** is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-12-2003 @ 17:39:
Zie je wat je zegt? Jij vindt of denkt iig dat dat informeren gangbaar is. Ik denk dat dat lang niet altijd en overal zo gangbaar is, in mijn omgeving niet iig. En als er eens iets gevraagd wordt over het liefdesleven ed, dan wordt dat aan iedereen gevraagd, dus ook aan de mensen zonder relatie, daar doet niemand echt moeilijk over. En 'vroeger' was het eerder zo dat mensen juist informeerden naar mijn liefdesleven, veel meer dan nu het geval is.

Soms krijg je die reactie misschien, maar ja, dat zou ik andere gevallen ook kunnen, niemand maakt precies hetzelfde mee als een ander.

In dit geval kan je ook tegen mij zeggen 'je hebt makkelijk praten', omdat ik een vriend heb. En de situaties die ik mee heb gemaakt ivm relaties, zijn ook niet zo meepraterig of adviesgeverig tov anderen. Dat je een relatie hebt, zegt dus ook lang niet alles wat dat betreft.
daar heb je idd wel gelijk in dat dat verschilt per vriendengroep, en soort zoekt immers soort
Bovendien denk ik eigenlijk ook dat 't misschien meer over mijzelf in 't algemeen zegt, men reageert sowieso wel vaker anders op mij dan op m'n vriendinnen.

een verloofde zelfs begreep ik
en iig bedankt voor 't reageren
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:06
tacidvs
tacidvs is offline
Heb je hier geen herstel-operaties voor? Ik voel me nu zo... 'niks'... :/
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 19:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sublime schreef op 31-12-2003 @ 17:50:
"je hele leven vrijgezel" > jezus je bent 18...
Als je mij (en anderen in dit topic) niet serieus neemt, flikker dan op!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 16:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
MarkB schreef op 31-12-2003 @ 20:48:
Als je zo tegen dames begint lukt het natuurlijk nooit
Oud 01-01-2004, 22:34
sublime
sublime is offline
Citaat:
MarkB schreef op 31-12-2003 @ 20:48:
ik neem je heel serieus hoor. maar volgens mij neem jij het hele gebeuren een beetje te serieus. ja natuurlijk is het niet leuk als je op je 18de nog nooit een relatie hebt gehad en het merendeel van de mensen om je heen wel(ik weet waar ik over praat), maar nogmaal, jezus je bent 18. je leeft als het goed is nogal wel een jaar of 60, 70. tijd zat dus. Je kunt het ook té belangrijk vinden hoor... waar je je druk om maakt..

*sigh*

@ Desecrator : ind ik ben zwaar gekwetst
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 23:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sublime schreef op 01-01-2004 @ 23:34:
maar nogmaal, jezus je bent 18. je leeft als het goed is nogal wel een jaar of 60, 70.
Dat valt nog te bezien.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 00:19
Thompie
Thompie is offline
ik ben ook al heel mijn leven vrijgezel en eigenlijk heb ik al die tijd nog helemaal geen spijt van gehad, bevalt me best zo; lekker doen wat jezelf wil enzo.
Anderzijds lijkt het ook best wel jammer dat je tot je 19de nog vrijgezel bent, want soms zul je best wel wat missen(rond kerstdagen enzow, niet dat ik daar zo'n last van heb, maar ik hoor dur andere wel es over)
Oud 02-01-2004, 11:02
sublime
sublime is offline
Citaat:
MarkB schreef op 02-01-2004 @ 00:02:
Dat valt nog te bezien.
misschien is het tijd voor een optimistischere kijk op het leven?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 11:16
Zahovic80
Zahovic80 is offline
Het is wel degelijk zo dat mensen je raar aankijken als je de 20 gepasseerd bent en nog nooit een relatie gehad hebt. Ze gaan dan toch al snel denken dat er iets mis is met je, en er zal ongetwijfeld over geroddeld worden. Er lopen zelfs mensen rond die denken dat je homoseksueel bent, maar niet uit de kast durft te komen.

Het is dan ook een rotgevoel, en vooral opmerkingen als "Ach het komt wel" zijn dodelijk! Ik ben dan ook ontzettend blij dat dit probleem voor mij sinds enige weken verholpen is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:15
Smartie
Smartie is offline
Ik moet ook toegeven dat ik nog nooit een relatie heb gehad. dat is soms wel jammer, en lastig en moeilijk enzo, maar over het algemeen treur ik er niet over en onderga ik het gelaten.

En het zal ook wel aan mij liggen, ik ga er ook niet echt achteraan om het te veranderen. denk dat ik daar te schijterig voor ben...

Laatst gewijzigd op 02-01-2004 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:22
Thomas
Thomas is offline
Wat een stelletje zeikerds hier. Komop, je bent 18, je bent nog jong en je wil wat, nietwaar? Ga hier dan niet zitten zeiken dat je nog nooit een vriendin gehad hebt, want dat komt vast allemaal nog wel. Een positieve uitstraling (iets wat jullie en vooral de TS niet heeft) is al een hele mooie start.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:24
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Wawl schreef op 02-01-2004 @ 13:22:
Wat een stelletje zeikerds hier. Komop, je bent 18, je bent nog jong en je wil wat, nietwaar? Ga hier dan niet zitten zeiken dat je nog nooit een vriendin gehad hebt, want dat komt vast allemaal nog wel. Een positieve uitstraling (iets wat jullie en vooral de TS niet heeft) is al een hele mooie start.
Het er toch ook niet om dat je t nooit zult krijgen, het gaat erom dat je het nu niet hebt en ook nooit gehad hebt.
Oud 02-01-2004, 12:27
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 02-01-2004 @ 13:24:
Het er toch ook niet om dat je t nooit zult krijgen, het gaat erom dat je het nu niet hebt en ook nooit gehad hebt.
Tuurlijk, maar om daar direct zo'n negatieve houding aan te koppelen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:39
sunflouwer
sunflouwer is offline
he people, get serieus.
wat heb je nou liever:
-wel allemaal zogenaamde relaties hebben maar niks speciaals voelen voor die ander, of
-nog even vrijgezel zijn en wachten tot mister/miss right langs komt en geen afgelikte boterham zijn.

ik heb wel makkelijk praten want ik heb nu een supergoeie relatie van meer dan 2 jaar en daarvoor heb ik ook wel vriendjes gehad en zoende voor het eerst toen ik 14 was
Oud 02-01-2004, 12:40
Madita
Madita is offline
Jullie moeten jullie niet zo druk maken, ik heb nu sinds 3 maanden een serieuze relatie... En ik ben 19...

Ik heb veel liever een vriend, die nog niet maagd is, en nog niet ontgroent is, dan een vriend die je altijd vergelijkt met zijn ex vriendinnetjes ...
Vind het veel romantischer..

Het lijkt of iedereen een ontzettend actieve liefdesleven ius, maar dat valt heel erg mee, ken genoeg mensen die nog geen ervaring hebben.. En genoeg mensen van het tegenovergestelde, het heeft ook veel te maken, met wat voor soort jongen ( of meisjes) je leuk vind, of je snel verliefd word of niet, zijn veel factores...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:50
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
lala, ik voel me aangesproken

ik zeur alleen niet, dacht ik
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:54
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Smartie schreef op 02-01-2004 @ 13:50:
lala, ik voel me aangesproken

ik zeur alleen niet, dacht ik
Nee, je hoeft je niet aangesproken te voelen.

Jij zegt alleen dat je vrijgezel bent meer niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 12:55
Smartie
Smartie is offline
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zahovic80 schreef op 02-01-2004 @ 12:16:
Het is dan ook een rotgevoel, en vooral opmerkingen als "Ach het komt wel" zijn dodelijk!
Dát bedoel ik!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Zo hard zeuren de meeste mensen hier toch niet En met een positieve uitstraling bereik je vast veel, maar echt niet alles

Zeik ik zo trouwens
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 15:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 02-01-2004 @ 15:40:
Zo hard zeuren de meeste mensen hier toch niet En met een positieve uitstraling bereik je vast veel, maar echt niet alles

Zeik ik zo trouwens
Nee, wees gerust, wij zeiken niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 15:53
fractuur
fractuur is offline
Niet zo wanhopig! Zolnag je je best doet om er verzorgd uit te zien zal je vast iemand vinden. (Tis mij ook gelukt )
Oud 02-01-2004, 17:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
een serieuze relatie is stiekem veel erger
Oud 02-01-2004, 17:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Madita schreef op 02-01-2004 @ 13:40:
Jullie moeten jullie niet zo druk maken, ik heb nu sinds 3 maanden een serieuze relatie... En ik ben 19...

Ik heb veel liever een vriend, die nog niet maagd is,

Oud 02-01-2004, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 02-01-2004 @ 18:25:
een serieuze relatie is stiekem veel erger
Voor liegen zult gij branden in de hel!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:30
Kraafie
Kraafie is offline
Als je vrijgezel ben terwijl je niet wilt dan moet je een alternatief verzinnen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 02-01-2004 @ 22:30:
En dat alternatief is?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:24
Maarten
Maarten is offline
Misschien moet je net zoals Kraafie een mooie koe vinden om van te houden. Of een schaap of een geit als dat toegankelijker is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 07:56
Brutus
Brutus is offline
Koop een gsus shirt en een replay jas en ga hier in arnhem uit
Oud 03-01-2004, 18:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kraafie schreef op 02-01-2004 @ 22:30:
Góh! Dat ik daar zélf niet op ben gekomen, zeg!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 20:32
snoopygirl
snoopygirl is offline
Citaat:
Brutus schreef op 03-01-2004 @ 08:56:
Koop een gsus shirt en een replay jas en ga hier in arnhem uit
moet het persee merken zijn?
kan je niet gewoon je zelf zijn??/

liefs, snoop
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 22:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
snoopygirl schreef op 04-01-2004 @ 21:32:
moet het persee merken zijn?
kan je niet gewoon je zelf zijn??/

liefs, snoop
doh

ik leg niet graag een grap uit...dus dat doe ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 07:54
Megadeth
Megadeth is offline
Neu, niet echt een relatie.. zij wou wel, ik niet.. voor mij was het gewoon lol.
Oud 05-01-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 20:53:
Zijn er op dit forum nog meer die al hun hele leven lang ongewild vrijgezel zijn? Zo ja, willen die personen zich hier kenbaar maken? Misschien krijg ik dan tóch een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben (kans lijkt me klein, maar goed...).
wow, je hele leven al, al 18 jaar, lang hoor...

doe eens niet zo wanhopig? Je leven begint net...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten