Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Goed, baanverbreding op komst Maar de prijs is al veel te hoog, eerst maar eens kwaliteit zien voor deze prijs, eer ze weer gaan verhogen.
|
![]() |
=sarahbressers
Juh, inflatie is normaal. De supermarken verhogen de prijzen op 1 januari, in veel gevallen gaat de huur omhoog, vliegtuigtickets worden duurder, verzekeringen worden duurder, lonen gaan ook omhoog, net zoals studiefinancieringen en kinderbijslagen. Waarom zou de NS hun prijs niet mogen aanpassen aan de inflatie?
|
Verwijderd
|
Natuurlijk mogen ze dat doen. Ik zie niet in waarom niet. NV Nederlandse Spoorwegen is gewoon een onderneming die kosten maakt en die kosten eruit moet halen. Openbaar vervoer is er wel voor iedereen en is er wel van overheidswege, maar het is geen liefdadigheidsinstelling. Als de prijs omhoog moet om het voortzetten van normale bedrijfsvoering nodig te maken, dan moet dat. Ik heb er geen problemen mee, ik heb toch (nog) een OV-studentenkaart.
Gezeur over vertragingen vind ik ook nogal slap. Dan ga je toch lekker niet met de trein? NS heeft geen enkele verplichting een vertragingsvrij produkt te leveren, tenminste niet jegens de reiziger. Als NS een produkt levert dat onder de maat is, dan is het aan de markt om dat af te straffen. Je bent niet verplicht om met de trein te gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als arm scholiertje kan ik het niet opbrengen om te veel geld te besteden aan de ns. En ja ik wil wel ergens anders komen dan het gehucht waar ik woon. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zijn niet bepaald steden ![]() Noordned rijdt vanaf Leeuwarden naar Groningen, Harlingen en Stavoren. Vanaf Groningen rijden ze naar Leeuwarden, Roodeschool, Delfzijl en Nieuweschans. Dat is dus puur een bedrijf dat tussen Friesland en Groningen rijdt en prima overstap mogelijkheden biedt in Leeuwarden en Groningen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het daarom belangrijk dat openbaar vervoer gestimuleerd wordt en ik vind de prijsverhoging geen goede zaak. En de NS heeft zeker wel de plicht om een goed product te leveren om een goed alternatief te vormen voor autoverkeer. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vind best dat ze de prijzen mogen verhogen, ik zou er niet blij mee zijn, maar ze zijn nou eenmaal geen staatsbedrijf meer..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kan je niet waarderen? #miljard+2 TopDrop | 500 | 22-07-2011 10:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Limburg houdt Veolia overeind Kitten | 27 | 12-09-2009 00:39 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Waarneer reductie tarief treinkaartjes EvilSmiley | 11 | 12-04-2004 20:33 | |
De Kantine |
enquete openbaar vervoer debotjuh | 59 | 04-02-2004 20:22 | |
Kwaliteit van NS-treinen Rabbi Daniel | 39 | 02-02-2002 17:11 |