Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
snoodaard, sorry hoor maar ik deel de mening van MarkB dat jij zijn post niet goed begrepen had. Er staat vrij duidelijk dat hij voor het geheel gaat en niet verliefd wordt puur op iemand haar borsten.
Jij kan het best een open deur intrappen noemen, maar dan moet je dat richten op de topic starter want voor die persoon was dit kennelijk niet zo logisch. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok wiseguy, de topicstarter sloeg natuurlijk de plank als eerste compleet mis toen ze dit opende.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk vind ik niet de borsten het belangrijkste maar het buikje. Als een meisje een heeeeeeeeeeel mooie strakke buikje heeft dan mag ze ook best kleine borsten hebben, dat ziet er erg sexy uit. De twee hangende silicoonplantages vind ik dan afschuwelijk. Ik woon net in een studentenhuis en ik begin al een beetje op te merken : als een man ouder wordt begint tie meer van dikke tieten te houden. Raar maar waar. |
![]() |
||
Citaat:
echt, als ik mag kiezen tussen een mooi/knap/lief meisje met of zonder tieten weet ik het ook wel maar zoals iedereen al heeft gezegd, je valt op het totaal, niet alleen om de tieten hoewel "born2dance" het had over een strak buikje en dan maar minder borsten. het is en blijft natuurlijk heel erg persoonlijk, maar als ík zou moeten kiezen zou het buikje dan wel wat minder strak mogen zijn en haar borsten wat voller....... Maarja, zoals IEDEREEN zegt, het zijn écht niet alleen tieten een vrouw heeft veel meer te bieden |
![]() |
|
![]() |
Grote borsten mogen nog zo in de smaak vallen bij mannen, maar ik hoef zulke dingen niet. Ze hangen alleen maar in de weg.
Trouwens, ik prefereer toch de mannen die op mij vallen om mijn karakter. Ik ben immers een "interesting person to know; complex and artistic with a rich inner life". ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar goed...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De man die de wereld naast zijn ontbijtbord legde en dan rustig de krant las. Touché | 21 | 07-04-2005 11:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Seksualiteit |
Vraag van man voor vrouw (wil informatie) xivix | 27 | 30-12-2002 16:28 |