Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 14:18
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
blahblahblah

gewoon hardcore
Oud 31-10-2002, 18:08
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ze het niet gewoon gabbercore hebben genoemd
pas in de loop vd hardcoretijd is 't woord 'gabber' "in gebruik genomen" ..... beetje raar om dan de muziekstyle opeens een andere naam te geven.

beetje dom topic overigens..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef:
beetje dom topic overigens..
na mijn uitspraak zijn dit de eerste wijze woorden in deze topic
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:13
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
ik heb tenminste respect voor degene die ik in elkaar mep
Oud 31-10-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
MOSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..Hardcore is vet ..kan niet wachten tot ehcp MOSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ja en ik heb een hekel aan emo kids ....maar dat was langzamerhand wel bekend hier
Leg eens uit waarom. Lijkt me interessant.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:00
Droyd
Droyd is offline
Hardcore blijft hardcore...en digital hardcore noem ik ook gewoon bij zijn naam, gabberhardcore noem je gewoon gabber,problem solved

Je hoeft niet zo op te gaan in dat loze misverstand, het is et niet waard
Oud 01-11-2002, 13:37
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Glow schreef:
Leg eens uit waarom. Lijkt me interessant.
dat

dat heb ik ook ooit eens gevraagd aan meneer maypole. Zei hij: vanwege hun dansje. Oftewel: meneer kan het niet uitleggen, is oer en oerdom, denkt dat hardcore om het uiterlijk en het rammen gaat, erbij horen, andere meningen niet respecteren, haten om het haten. Oftewel: deze man kan net zo goed een nazi zijn, als een grote groep dat is, loopt hij daar ook mee, waarom weet ie niet, maar het is stoer. Deze man is over 2 jaar alweer uit de hc, of slaat met zijn lompe kop iemand neer met een helm.
Het is triest maar waar.
Oud 01-11-2002, 13:40
Verwijderd
86 grade de gexte
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
....of slaat met zijn lompe kop iemand neer met een helm.
zie meetingtopic maar jij verwoordt mijn mening over dat heerschap wel ontzettend goed zeg..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:42
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Ufke schreef:
86 grade de gexte
geen graden, greed

Oud 01-11-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
geen graden, greed

boeit me niet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:55
]{ing
]{ing is offline
daar kan ik me dus ook zo kwaad om maken! iedere keer als je iemand vertelt dat je van hardcore houd denkt men dat je naar gabberhardcore luistert..

fuck die onwetende mensen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:57
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Het is toch allemaal een pot nat?
Voor jou wel ja..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:59
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
]{ing schreef:
daar kan ik me dus ook zo kwaad om maken! iedere keer als je iemand vertelt dat je van hardcore houd denkt men dat je naar gabberhardcore luistert..

fuck die onwetende mensen
Dat denken hun misschien ook wel.
hardcore staat voor 2 muziekstijlen. Ik kan er mee leven hoor.
Oud 01-11-2002, 23:22
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ga huilen zeg
Oud 02-11-2002, 00:43
STP
STP is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
ik heb tenminste respect voor degene die ik in elkaar mep
Echte gabbers hebben ook respect voor elkaar en anderen...
Oud 02-11-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
dat

dat heb ik ook ooit eens gevraagd aan meneer maypole. Zei hij: vanwege hun dansje. Oftewel: meneer kan het niet uitleggen, is oer en oerdom, denkt dat hardcore om het uiterlijk en het rammen gaat, erbij horen, andere meningen niet respecteren, haten om het haten. Oftewel: deze man kan net zo goed een nazi zijn, als een grote groep dat is, loopt hij daar ook mee, waarom weet ie niet, maar het is stoer. Deze man is over 2 jaar alweer uit de hc, of slaat met zijn lompe kop iemand neer met een helm.
Het is triest maar waar.

Ik dank u voor deze verhelderende uitleg, maar wacht nog wel op een reactie van mr. Maypole himself....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:12
cottoncandy
cottoncandy is offline
ik stoor me er niet echt aan dat mensen het verkeerd interpreteren als ik het over hardcore heb.. het is gewoon onwetendheid. dat is iets anders dan domheid.
Oud 02-11-2002, 10:33
Rioto
Citaat:
86dagreed schreef:
dat

Het is triest maar waar.
Jaja ...en waar maak jij dat uit dan ?
het valt me op dat jij een beetje populair probeert te doen .
Je doet net of je van alles weet en van iedereen,
als ik zeg dat ik een beatdown will geven ..heb die gene het ook verdient .
En wat voooor bulllshit is dat over dat ik net zo goed een nazi kan zijn en dat ik met groepen mee loop ? Het is toch mijn eigen keuzen geweest dat ik hardcore luister..
dus jij weet geen hol van mij en andere af ook al denk je dat ...oh ja ..en als ik je tegen kom ..wees maar niet bang dat ik je een beatdown geef maar ik kom wel verhaal halen

oh ja en ik luister al heel wat jaren hardcore dus ik zal er zeker niet mee stoppen.
en respect voor andere meningen heb ik wel man ...omdat ik te toevallig MIJN meing uit ...ben ik gelijk een klootzak ...man jij moet nog een hoop leren

Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 10:41.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 10:46
Rick FSB
Rick FSB is offline
Maypole en 86dagreed jullie doen nu precies waar hardcore helemaal geen behoefte aan heeft! Tweedracht saaien!
Doe je ding en zeik niet tegen en over elkaar!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 11:19
Rioto
Citaat:
Rick FSB schreef:
Maypole en 86dagreed jullie doen nu precies waar hardcore helemaal geen behoefte aan heeft! Tweedracht saaien!
weet ik ...maar als ik gewoon een hekel ergens aan heb ..wat niks met hem te maken heeft ..en hij begint populair te doen hier ..tja dan moet je de gevolgens ook aanzien ervan ..

Ik heb niks tegen hem ...dus aan hem de keuze of hij mee door gaat,
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 11:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend zegt dat ik niet true ben omdat ik sommige hardcore cool vind...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 12:02
86dagreed
86dagreed is offline
Maypole:

Kijk, dat is nou eens iets helderder wat je zegt. Ik hoef echt niet meer te leren, maar je komt te vaak mensen tegen die ergens bij horen zonder een reden en mensen haten zonder een reden. Dat deden Nazi's ook. Vandaar de vergelijking met eenkwalijke groep (tip voor vergaderingen ).

Het is je eigen keuze geweest dat je naar hardcore luisterd, en je eigen keuze om mensen te haten. Maar waarom, daar gaat het om.

Ik probeer helemaal niet populair te doen of te denken dat ik van iedereen iets weet. Ik geef gewoon mijn mening, en als die fel is, dan is dat zo, maar das mijn keuze

Maar mensen haten zonder reden en soms probeer je gewoon te tough guy uit de hoek te komen. Vandaar.
Oud 02-11-2002, 12:26
Rioto
Citaat:
86dagreed schreef:
Maypole:

Kijk, dat is nou eens iets helderder wat je zegt. Ik hoef echt niet meer te leren, maar je komt te vaak mensen tegen die ergens bij horen zonder een reden en mensen haten zonder een reden. Dat deden Nazi's ook. Vandaar de vergelijking met eenkwalijke groep (tip voor vergaderingen ).

Het is je eigen keuze geweest dat je naar hardcore luisterd, en je eigen keuze om mensen te haten. Maar waarom, daar gaat het om.

Ik probeer helemaal niet populair te doen of te denken dat ik van iedereen iets weet. Ik geef gewoon mijn mening, en als die fel is, dan is dat zo, maar das mijn keuze

Maar mensen haten zonder reden en soms probeer je gewoon te tough guy uit de hoek te komen. Vandaar.
Ik luister hardcore om dat de teskten me aanspreken en niet om stoer over te komen of zo .
Kijk dat ik een hekel heb aan emo kids ..betekend het nog niet aan ik ze dood wil hebben ...iedereen z,n muziek soort ..maak mij niet uit ...Maar ik vind emo geen hol aan ...en dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 12:27
strafcorner
strafcorner is offline
zucht
Oud 02-11-2002, 12:40
Rioto
Citaat:
strafcorner schreef:
zucht
Ik ben hier niet uit om ruzie te maken dus ik hoop dat ik nu duidelijk ben geweest tegen iedereen ..Peace !
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 14:02
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Pff je hebt Hardcore als in hardrock, je hebt Hardcore als in gabber, je hebt Hardcore als in hiphop, enz enz. Het is een verzamelnaam voor de hardere stijlen van een bepaald genre.

En laat die fokking discussie nu maar rusten. Crisis zeg.
Oud 02-11-2002, 15:57
JusticeofPain
JusticeofPain is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
Damn wat irritant dat iedere keer als je zegt dat je naar Hardcore luistert dat iedereen reageert zovan: 'goh je ziet er helemaal niet uit als een gabber!'
Het is gewoon f*ckin' irritant dat een stelletje simpele zielen met veelal kale koppen en weinig hersen inhoud geen originelere naam voor hun electronisch gestamp kan bedenken dan de naam van een al veel oudere muziek stijl namelijk HARDCORE.

Ik stel voor dat we een 'Crusade Against The Fucking With Hardcore' beginnen waar iedereen die zich ook aan het simpele zielen gedrag ergert kan aansluiten. We gaan net zo lang door met zeiken tot of ze zelf een naam bedenken, gabber niet meer bestaat of dat we erbij neervallen. Dat laatste lijkt me erg onwaarschijnlijk sinds de wereld Hardcore populatie vele malen groter is dan de gabber populatie!

Long Live Hardcore, Fuck The Name Stealers!
hey jij moet wat beter na denken voor dat je wat zegt want HARDCORE is niet bepaalt 1 muziek style zoals jij zegt, het woord HARDCORE betekend de harde kern van een bepaalt genre, het word overal in gebruikt denk maar aan hardcore rap, hardcore sex, hardcore techno (gabber) en hardcore als metal

Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:00
86dagreed
86dagreed is offline
nou

core betekent- een snellere vorm van

en het is verbonden aan een genre
Oud 02-11-2002, 16:15
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik luister hardcore om dat de teskten me aanspreken en niet om stoer over te komen of zo .
Kijk dat ik een hekel heb aan emo kids ..betekend het nog niet aan ik ze dood wil hebben ...iedereen z,n muziek soort ..maak mij niet uit ...Maar ik vind emo geen hol aan ...en dat is mijn mening
dan haat je emo, geen emo kids....
Oud 02-11-2002, 16:15
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
nou

core betekent- een snellere vorm van

en het is verbonden aan een genre
sneller hoeft ook weer niet... harder iig
Oud 02-11-2002, 16:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Voor jou wel ja..
Waar de fuck slaat dat nou weer op?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:46
Verwijderd
Laaaaaaaaaaaa...laadududada....I'm a gabber baby, so now you can hear me...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 16:58
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
a new noise schreef:
sneller hoeft ook weer niet... harder iig
Eet je wel eens tabaksaus?
Oud 02-11-2002, 17:17
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Eet je wel eens tabaksaus?
dagelijks he
Oud 02-11-2002, 18:09
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Waar de fuck slaat dat nou weer op?
effe logisch denken

fucker
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 23:41
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
nog effe terug:
" gepost op 31-10-2002 @ 00:36
------------------------------------------------------------------------

quote:
Buitengewoon schreef:

Hardcorekids natuurlijk cool en stoer? Hoe toch stil als je dr blijkbaar nix van weet. Nooit van Youth Crew/Old School kids gehoord? De oorsprong van de hardcore is toch echt niet die Tough- guy hardcore waar jij het over hebt(waar overigens ook nix mis mee is)

leer toch eens sarcasme herkennen!
ik meen het toch ook niet dat emokids watjes zijn? het waren maar voorbeelden van de vooroordelen die er zijn over de 2 groepen"

O vertel met ALSJEBLIEFT wat sarcasme is!!! (jah dit is sarcastisch)
JEZUS alsjeblieft zeg. Flikker toch een eind op. Jij schreef het sarcastisch met het oog op hardcorekids die zichzelf tough vinden, en nu verdraai je de zaak gewoon. Mij best, voel je beter met je reactie. Geen probleem.

Ik heb verder nix nuttigs te melden, alleen dat ik van hardcore hou en over het algemeen niet zeik op mensen met een andere mening, maar als ze mij of mijn muzieksmaak aanvallen zal ik dus wel reageren.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 23:49
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
don't fight eachother but the real enemy gebruik ik die weer eens Ja Oldschool hardcore ging helemaal niet om de toughguy te zijn dat kwam pas later met de toughguy hardcore
Oud 03-11-2002, 18:49
dr martens
dr martens is offline
Ik word er ook aardig gek van.. Dan heb je een trui of ene shirt met het woord hardcore erop word ik op school uit gemaakt voor gabber? ach jah ik vinnut wel kut maarjahnix aan te doen dus gewoon lekker negeren die handel. Eej gabber! Eej man hoe gaat ie
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Buitengewoon schreef:

O vertel met ALSJEBLIEFT wat sarcasme is!!! (jah dit is sarcastisch)
JEZUS alsjeblieft zeg. Flikker toch een eind op. Jij schreef het sarcastisch met het oog op hardcorekids die zichzelf tough vinden, en nu verdraai je de zaak gewoon. Mij best, voel je beter met je reactie. Geen probleem.
je snapt het gewoon niet, oke kan gebeuren. Betekent natuurlijk niet dat je je meteen zo verdedigend hoeft te gedragen, ik bedoelde er echt niks mee hoor. en ik verdraai niks, ik legde gewoon uit waar mijn (totaal onserieuze post) op sloeg, dat ik helemaal "hardcore" niet belachelijk maakte, want als ik dat deed in mijn post, dan maakte ik tegelijkertijd ook emo belachelijk, wat ik een erg mooi genre vind...
en wat is er mis met een beetje zelfspot/genrespot?
anyway, jij mag je wat mij betreft aangevallen voelen, ik zit er verder niet mee dat jij het verkeerd opvatte, kwestie van logisch nadenken en ergens de humor wel van inzien.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:21
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Okee het lijkt misschien of ik me erg aangevallen voelde (maar ik voelde me niet persoonlijk aangevallen verder) maar dat valt op zich wel mee. Tuurlijk snap ik dat je het niet serieus bedoelt, wat niet wegneemt dat ik het er niet mee eens ben hoe je het al dan niet serieus bedoelt. En ik prijs hardcore echt niet zo de hemel in en neem al dat gedoe er omheen zeker niet serieus en zelfspot vind ik al helemaal geen probleem. Ik heb het niet verkeerd begrepen voor zover ik kan zien, maar misschien ietsie te fel/serieus gereageerd, oa dank zij die smileys eronder die toch doen geloven of je er wel degelijk commentaar op hebt maar boeie. Ik vind het wel best allemaal.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:14
Verwijderd
oke oke, dan laten we het nu maar rusten, te onzinnig eigenlijk om daar over te discussieren
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 23:16
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Is waar. We'd better be positive!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:10
Verwijderd
pff.. wat een discussie zeg..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:12
Verwijderd
welke discussie?
oh die ene die we al afgesloten hadden maar waar jij zo nodig weer een onnodige opmerking over moest maken..aha
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:16
Verwijderd
ja, die ja.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:22
Upior
Upior is offline
*Zet nog eens Rotterdam Terrorcorpse, Euromasters en Dj Dano op*
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
*Zet nog eens Rotterdam Terrorcorpse, Euromasters en Dj Dano op*
*zet nog maar eens April Daville double anal penetration in swimming pool op*

-eh ..Raised Fist - Breaking me up :/
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:34
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Haha alsof er ooit een tijd komt waarin er geen tweedracht is binnen de hardcore scene. Daar hebben die emo lui een net zo groot aandeel in als alle andere 'genres' binnen de hardcore. Misschien zelfs een iets groter aandeel vanwege hun enorme afwijking in muziek en kledingstijl van de mainstream hardcore (als die al bestaat). Hell emo lijkt niet eens meer op hardcore maar gaat vaak veel verder richting punk!
Het 'Emo Kids Suck' moet je niet te serieus nemen, dat is gewoon een quote uit een superfat nummer van One Life Crew (en nee ik ben het niet met de meeste van hun teksten eens!). Ik heb gewoon een hekel aan van die lui die roepen dat ze hardcore of voor mijn part 'emocore' maken terwijl hun fucking muziek niet eens op hardcore lijkt!

EN FUCK WAT NEMEN VEEL MENSEN DIT TOPIC SERIEUS! WAHAHA
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten