Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik ook ooit eens gevraagd aan meneer maypole. Zei hij: vanwege hun dansje. Oftewel: meneer kan het niet uitleggen, is oer en oerdom, denkt dat hardcore om het uiterlijk en het rammen gaat, erbij horen, andere meningen niet respecteren, haten om het haten. Oftewel: deze man kan net zo goed een nazi zijn, als een grote groep dat is, loopt hij daar ook mee, waarom weet ie niet, maar het is stoer. Deze man is over 2 jaar alweer uit de hc, of slaat met zijn lompe kop iemand neer met een helm. Het is triest maar waar.
||
Citaat:
hardcore staat voor 2 muziekstijlen. Ik kan er mee leven hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik dank u voor deze verhelderende uitleg, maar wacht nog wel op een reactie van mr. Maypole himself.... |
![]() |
||
Citaat:
het valt me op dat jij een beetje populair probeert te doen . Je doet net of je van alles weet en van iedereen, als ik zeg dat ik een beatdown will geven ..heb die gene het ook verdient . En wat voooor bulllshit is dat over dat ik net zo goed een nazi kan zijn en dat ik met groepen mee loop ? Het is toch mijn eigen keuzen geweest dat ik hardcore luister.. dus jij weet geen hol van mij en andere af ook al denk je dat ...oh ja ..en als ik je tegen kom ..wees maar niet bang dat ik je een beatdown geef maar ik kom wel verhaal halen oh ja en ik luister al heel wat jaren hardcore dus ik zal er zeker niet mee stoppen. en respect voor andere meningen heb ik wel man ...omdat ik te toevallig MIJN meing uit ...ben ik gelijk een klootzak ...man jij moet nog een hoop leren Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 10:41. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb niks tegen hem ...dus aan hem de keuze of hij mee door gaat, |
![]() |
|
Maypole:
Kijk, dat is nou eens iets helderder wat je zegt. Ik hoef echt niet meer te leren, maar je komt te vaak mensen tegen die ergens bij horen zonder een reden en mensen haten zonder een reden. Dat deden Nazi's ook. Vandaar de vergelijking met eenkwalijke groep (tip voor vergaderingen ![]() Het is je eigen keuze geweest dat je naar hardcore luisterd, en je eigen keuze om mensen te haten. Maar waarom, daar gaat het om. Ik probeer helemaal niet populair te doen of te denken dat ik van iedereen iets weet. Ik geef gewoon mijn mening, en als die fel is, dan is dat zo, maar das mijn keuze ![]() Maar mensen haten zonder reden en soms probeer je gewoon te tough guy uit de hoek te komen. Vandaar.
||
Citaat:
Kijk dat ik een hekel heb aan emo kids ..betekend het nog niet aan ik ze dood wil hebben ...iedereen z,n muziek soort ..maak mij niet uit ...Maar ik vind emo geen hol aan ...en dat is mijn mening ![]() |
![]() |
|
Pff je hebt Hardcore als in hardrock, je hebt Hardcore als in gabber, je hebt Hardcore als in hiphop, enz enz. Het is een verzamelnaam voor de hardere stijlen van een bepaald genre.
En laat die fokking discussie nu maar rusten. Crisis zeg.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 16:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nog effe terug:
" gepost op 31-10-2002 @ 00:36 ------------------------------------------------------------------------ quote: ------------------------------------------------------------------------ Buitengewoon schreef: Hardcorekids natuurlijk cool en stoer? Hoe toch stil als je dr blijkbaar nix van weet. Nooit van Youth Crew/Old School kids gehoord? De oorsprong van de hardcore is toch echt niet die Tough- guy hardcore waar jij het over hebt(waar overigens ook nix mis mee is) ------------------------------------------------------------------------ leer toch eens sarcasme herkennen! ik meen het toch ook niet dat emokids watjes zijn? het waren maar voorbeelden van de vooroordelen die er zijn over de 2 groepen" O vertel met ALSJEBLIEFT wat sarcasme is!!! (jah dit is sarcastisch) JEZUS alsjeblieft zeg. Flikker toch een eind op. Jij schreef het sarcastisch met het oog op hardcorekids die zichzelf tough vinden, en nu verdraai je de zaak gewoon. Mij best, voel je beter met je reactie. Geen probleem. Ik heb verder nix nuttigs te melden, alleen dat ik van hardcore hou en over het algemeen niet zeik op mensen met een andere mening, maar als ze mij of mijn muzieksmaak aanvallen zal ik dus wel reageren. |
![]() |
|
don't fight eachother but the real enemy gebruik ik die weer eens
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wat is er mis met een beetje zelfspot/genrespot? anyway, jij mag je wat mij betreft aangevallen voelen, ik zit er verder niet mee dat jij het verkeerd opvatte, kwestie van logisch nadenken en ergens de humor wel van inzien. |
![]() |
|
![]() |
Okee het lijkt misschien of ik me erg aangevallen voelde (maar ik voelde me niet persoonlijk aangevallen verder) maar dat valt op zich wel mee. Tuurlijk snap ik dat je het niet serieus bedoelt, wat niet wegneemt dat ik het er niet mee eens ben hoe je het al dan niet serieus bedoelt. En ik prijs hardcore echt niet zo de hemel in en neem al dat gedoe er omheen zeker niet serieus en zelfspot vind ik al helemaal geen probleem. Ik heb het niet verkeerd begrepen voor zover ik kan zien, maar misschien ietsie te fel/serieus gereageerd, oa dank zij die smileys eronder die toch doen geloven of je er wel degelijk commentaar op hebt maar boeie. Ik vind het wel best allemaal.
|
![]() |
||
Citaat:
Het 'Emo Kids Suck' moet je niet te serieus nemen, dat is gewoon een quote uit een superfat nummer van One Life Crew (en nee ik ben het niet met de meeste van hun teksten eens!). Ik heb gewoon een hekel aan van die lui die roepen dat ze hardcore of voor mijn part 'emocore' maken terwijl hun fucking muziek niet eens op hardcore lijkt! EN FUCK WAT NEMEN VEEL MENSEN DIT TOPIC SERIEUS! WAHAHA ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
HardCore ressurection? Prea|K | 129 | 26-09-2003 10:54 |