Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey peoplezzz gezellig forum hiero!!!
Ik wil ffies kwijt: HoLLyWoOD Rotterdam RUlezzzzz!!!!! toppie tent! Ik had er dus laatst gesolliciteerd maar helaaaas ik ben te jong....nog 3kwart jaar wachten en dan mag ik het weer proberen. ONdertussen oefenen op de speakerzz, daar welteverstaan!! Over dat a-ritmisch dansen, U have a point ik dans ook standaard op de maat maar er zijn inderdaad mensen die dat niet echt aanvoelen....what shall I say lekker boeie laat iedereen gewoon in z'n waarde jatog. Ik zelf sta ook meestal op de speakers mensen denken dan altijd dat je aandacht wilt....is bij mij ook wel beetje zooo ;-) hahahaha maar ik en m'n vriendinnetje zoeken gewoon altijd de ruimte op...das lachuh vooral als je weet dat er een hoop mensen zijn die zich kapot ergeren aan jou. Alsof het hun wat boeit waar ik dans...laat ze maar lekker denken dat ik mezelf horny vind, ik doe het gewoon omdat ik uit m'n plaat wil gaan en omdat ik er binnenkort geld mee ga verdienen, k bennie arro! En ik dans dus van allez door elkaar ik spring ik dans serieus en ik improviseer.... Zijn er nog meer mensen die regelmatig naar de Holly gaan/wel eens zijn geweest???? Ben benieuwd....reacties op mijn verhaal ook welkom. kizzes from ME
||
![]() |
Citaat:
zo kan het ook ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ken ik er ook nog een dan.. zwaai je piemel in het rond, stop hem lekker in een kont.. ga dan lekker heen en weer ook al doet het heel erg zeer.. en verder hebben me schonsister en ik nog niet gedaan ![]() ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Einde van de Wereld; Hoe denk jij er over! Rikje18 | 145 | 05-11-2012 14:14 | |
Psychologie |
Hoe voel jij je nu? Toast | 407 | 11-01-2010 22:02 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 | |
Seksualiteit |
Hoe ga jij om met je partner in bed? White Dragon | 34 | 25-10-2002 11:18 |