Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ruikt 't lekker daarboven?? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
En ja hoor schat, het ruikt hier echt heerlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind dansen in 't geheel wel leuk,maakt niet uit welke stijl,al verkies ik natuurlijk wel wave/industrial-aanverwanten omdat in die plaatsen waar die muziek wordt gedraaid weinig of geen commentaar wordt gegeven op de manier waarop je danst:je kan veel dramatiek in je dans steken,gewoon springen,rondzwalpen,sexy dansen het kan allemaal en dat doe ik dus
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik kan er ook niks aan doen dat jou IQ te laag is om te begrijpen wat ik met a-ritmisch en ritmisch bedoel, maar goed! Laten we verder geen ruzie maken want we blijven allebei hockeykutjes!
|
![]() |
aaaaahhh... wat zielig een jongetje van 12 die naar 3 colaatjes al moet kotsen en die geen eens normaal Nederlands kan praten.
Ik leef met mee...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Chillen ,kom je toevalig uit het oosten ?? ![]() Ik sta altijd met me vriendin op de boxen te dansen ,en dan op zo'n manier om jongens hun aandacht te trekken ,goed voor je ego ![]() Nee hoor ,al denken ze dat vaak wel ,maar ja op de boxen kan je goed zien waar alle lekkere mannen te vinden zijn!! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik dans alleen als er een beetje normale trance en techno gedraaid word en er een beetje normale mensen op de dansvloer staan. Dat is dus niet vaak. Je moet ook altijd oppassen of er niet met één of andere ordinaire hoge hak op je Van Bommels getrapt word, vrij annoying vind ik dat.
Ik heb ook echt een hekel aan als er van die opgefokte Suri-bubbling gedraaid word, sta je net relax met je Hertog Jan in de hand, krijg je zo'n dikke reet in een strak leren rokje tegen je dure Gant pantalon aangeduwd. Nee, da's fijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en jij nijmegen las ik.... Latah... |
![]() |
||
Citaat:
idd, zet de red bull maar koud, de frituur maar aan, en dmx in de stereo, en het volume op 11, waar ie maar op 10 kan !
|
![]() |
dat berichtje hierboven was aan esmee, ff vergeten erbij te zetten! maar goed, ik wil verder geen discussie met je, maar ik vraag me gewoon af waarom je zo blij bent met jezelf en je geweldige Ralph blousje, ik bedoel t is fijn dat je t kan betalen maar je hoeft er toch niet zo mee te pronken??
||
Citaat:
latah... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha check die meisjes haha ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je ritmisch bent aangelegt dans je standaard op de maat van de muziek en is het lastig dat niet te doen, maar mensen die a-ritmisch zijn aangelegt merken niet dat ze uit de maat dansen. Zonde want - niet beledigend bedoeld - het is geen porum!! ![]() Hoe ik dans... op de maat van de muziek dus ![]() Én ik dans bij voorkeur op bubbling, trance, R&B, hip hop of van die feestmuziek.
||
![]() |
Citaat:
Btw hij is (volgens de xtra info) nú 16. ![]() [Dit bericht is aangepast door eden6 (12-06-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tjooow he, onse geheimpjes een beetje verklappen he? |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Einde van de Wereld; Hoe denk jij er over! Rikje18 | 145 | 05-11-2012 14:14 | |
Psychologie |
Hoe voel jij je nu? Toast | 407 | 11-01-2010 22:02 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 | |
Seksualiteit |
Hoe ga jij om met je partner in bed? White Dragon | 34 | 25-10-2002 11:18 |