Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2001, 14:23
Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
ik tsjek meestal met een biertje in de hand en dan met me kletz een beetje bewegen op de beat van de muziek en af en toe roep ik "tsjek die wijf"

en dan weer door tsjekken met me handen ook nog op de maat van de beat stompen op een onzichtbare boksbal, tenminste als ik geen wijf aan het tsjekken ben want daar ben ik ook meestal de hele avond mee bezig...

en als ik sjikken ben moet ik meestal nekken dus dan dans ik ook niet, maar over het algemeen kan ik wel 2 cola op...

soms 3... zonder te nekken, maar 3 is link hoor
Oud 28-04-2001, 22:50
Br@inpower
Br@inpower is offline
Tjek die wijf!!! hahahahahahahaha wat een woordspelling!!!

Slotjuhhhhh!!!!!!
Oud 29-04-2001, 02:45
Havoc
Havoc is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
ik tsjek meestal met een biertje in de hand en dan met me kletz een beetje bewegen op de beat van de muziek en af en toe roep ik "tsjek die wijf"

en dan weer door tsjekken met me handen ook nog op de maat van de beat stompen op een onzichtbare boksbal, tenminste als ik geen wijf aan het tsjekken ben want daar ben ik ook meestal de hele avond mee bezig...

en als ik sjikken ben moet ik meestal nekken dus dan dans ik ook niet, maar over het algemeen kan ik wel 2 cola op...

Lijkt me eerder dat je een aanvraag doet op de mannen in witte jassen, kom me halen en voer me af naar een instituut, waar ik kan genieten van zachte muren en veel pillen
Oud 29-04-2001, 15:31
PYRO_Froghunter
PYRO_Froghunter is offline
tjek die duts!
Oud 30-04-2001, 16:49
stylo girl
stylo girl is offline
Ik dans meestal met een jongen(duh) beetje op hiphop en r&B muziek, lekker chill. Beetje ritmisch dansen probeer ik wel, anders ziet t er een beetje dom uit!
Oud 30-04-2001, 18:43
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Beetje ritmisch dansen probeer ik wel, anders ziet t er een beetje dom uit!
Kun jij ook a-ritmisch dansen dan

Oud 01-05-2001, 14:29
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Ja domme vraag, als iemand niet kan dansen, en bijvoorbeeld zwaar uit de maat danst: dans je a-ritmisch!! Ga jij nou maar lekker je kraag omhoog doen, en nog één vraag:
ruikt 't lekker daarboven??
Oud 01-05-2001, 15:01
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Ja domme vraag, als iemand niet kan dansen, en bijvoorbeeld zwaar uit de maat danst: dans je a-ritmisch!!
Tjeez sorry hoor, het was een serieuze vraag...ik kan me gewoon serieus niet voorstellen dat iemand niet in de maat kan dansen, zoiets voel je toch lijkt mij...maar goed jij moet er blijkbaar moeite voor doen.

Citaat:
Ga jij nou maar lekker je kraag omhoog doen, en nog één vraag:
ruikt 't lekker daarboven??
M'n kraag zit prima omhoog thank you very much.
En ja hoor schat, het ruikt hier echt heerlijk . Maar dat zul jij wel nooit te weten komen...
Oud 02-05-2001, 11:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Vaag genoeg gezien. Van die meissies die op ELKE muzieksoort een beetje halfgaar gabberen, en dat ook nog eens kompleet uit de beeat doen. Staat nogal sneu

Oud 02-05-2001, 14:54
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
Citaat:

*LOL* wat een mafkeez, tjek jij ook altijd de plee als je 2 cola op hebt?
Oud 02-05-2001, 14:55
Christiaan's Soul
ooohw ik zie het al..die gast komt uit hengelo, hier in ut oosten zijn ze allemaal maf
Oud 02-05-2001, 19:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind dansen in 't geheel wel leuk,maakt niet uit welke stijl,al verkies ik natuurlijk wel wave/industrial-aanverwanten omdat in die plaatsen waar die muziek wordt gedraaid weinig of geen commentaar wordt gegeven op de manier waarop je danst:je kan veel dramatiek in je dans steken,gewoon springen,rondzwalpen,sexy dansen het kan allemaal en dat doe ik dus
Oud 02-05-2001, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Christiaan's Soul schreef:
ooohw ik zie het al..die gast komt uit hengelo, hier in ut oosten zijn ze allemaal maf

Problemen met mensen uit t oosten ofsow...?

Oud 02-05-2001, 22:07
JaZzYjEfF
JaZzYjEfF is offline
Ik doe meestal de tijgerdans ....die werkt goed bij het verleiden van de dames
Oud 03-05-2001, 12:52
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
samen met nog zo'n gozer hebben we een hele royale dans gemaakt: de regendans...
deze spreiden we altijd ten toon als er trance wordt gedraaid.
deze dans is ontwikkeld op impulz 2001

tjek die wijf
Oud 04-05-2001, 09:21
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Vaag genoeg gezien. Van die meissies die op ELKE muzieksoort een beetje halfgaar gabberen, en dat ook nog eens kompleet uit de beeat doen. Staat nogal sneu

Kijk esmee, chimera begrijpt wat ik bedoel!

Oud 04-05-2001, 09:26
stylo girl
stylo girl is offline
Citaat:
Esmée schreef:
M'n kraag zit prima omhoog thank you very much.
En ja hoor schat, het ruikt hier echt heerlijk . Maar dat zul jij wel nooit te weten komen...

Zo miss arrogant, wat fijn dat je kraag goed zit, heeft je moeder hem goed omhoog gestreken?? En ook heel prettig voor je dat het zo fijn ruikt daarboven!! Beter dat ik daar nooit achter kom dan, fuck die arrogante mensen zoals jij!!
En ik kan er ook niks aan doen dat jou IQ te laag is om te begrijpen wat ik met a-ritmisch en ritmisch bedoel, maar goed! Laten we verder geen ruzie maken want we blijven allebei hockeykutjes!
Oud 04-05-2001, 10:38
G-sus girl
G-sus girl is offline
aaaaahhh... wat zielig een jongetje van 12 die naar 3 colaatjes al moet kotsen en die geen eens normaal Nederlands kan praten.
Ik leef met mee...
Oud 04-05-2001, 11:17
Christiaan's Soul
Citaat:
KoNiJnEnGiF schreef:
Problemen met mensen uit t oosten ofsow...?

kijk maar in mn info, zie je dak bijna je buurman kan zijn

Oud 04-05-2001, 11:19
Christiaan's Soul
Citaat:
G-sus girl schreef:
aaaaahhh... wat zielig een jongetje van 12 die naar 3 colaatjes al moet kotsen en die geen eens normaal Nederlands kan praten.
Ik leef met mee...
hijs minimaal 16 hoor hij veranderd zn leeftijd altijd hij was eergisteren nog 18 dacht ik
Oud 04-05-2001, 11:29
G-sus girl
G-sus girl is offline
Citaat:
Christiaan's Soul schreef:
hijs minimaal 16 hoor hij veranderd zn leeftijd altijd hij was eergisteren nog 18 dacht ik

ow ja wat vaag...

Oud 04-05-2001, 12:23
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
stylo girl schreef:

kijk esmee, chimera begrijpt wat ik bedoel!
Ja, Chimera legt het tenminste ook gewoon fatsoenlijk uit in plaats van meteen in de aanval te gaan zoals jij. En ik snap niet waarom je mij steeds loopt uit te schelden voor hockeykutje, terwijl je nu zegt dat je het zelf ook bent. Je scheldt mij dus uit voor jezelf

Oud 04-05-2001, 12:36
Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
kben een sukkel van de onderste plank
Oud 04-05-2001, 13:48
Christiaan's Soul
Citaat:
kben een sukkel van de onderste plank
nee joh, jij hebt tenminste humor

Oud 04-05-2001, 16:50
basje
basje is offline
Tukker Humor ???
Oud 04-05-2001, 17:47
The Untouchable
The Untouchable is offline
ik dans als snoop dogg of ik dans niet gewoon chillen... en wijven tsjekken...
Oud 07-05-2001, 18:20
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
ik dans als snoop dogg of ik dans niet gewoon chillen... en wijven tsjekken...

Chillen ,kom je toevalig uit het oosten ??

Ik sta altijd met me vriendin op de boxen te dansen ,en dan op zo'n manier om jongens hun aandacht te trekken ,goed voor je ego
Nee hoor ,al denken ze dat vaak wel ,maar ja op de boxen kan je goed zien waar alle lekkere mannen te vinden zijn!!
Oud 07-05-2001, 18:42
Verwijderd
Ik dans alleen als er een beetje normale trance en techno gedraaid word en er een beetje normale mensen op de dansvloer staan. Dat is dus niet vaak. Je moet ook altijd oppassen of er niet met één of andere ordinaire hoge hak op je Van Bommels getrapt word, vrij annoying vind ik dat.

Ik heb ook echt een hekel aan als er van die opgefokte Suri-bubbling gedraaid word, sta je net relax met je Hertog Jan in de hand, krijg je zo'n dikke reet in een strak leren rokje tegen je dure Gant pantalon aangeduwd. Nee, da's fijn.

Oud 07-05-2001, 18:54
femme
femme is offline
kom jij met je 12 jaar al een disco binnen dan?
Oud 07-05-2001, 19:09
IndoBabe
IndoBabe is offline
Ik dans altijd met mijn schoonzusje net als een paaldanseres...haha...

zo:

oke..niet steeds deze beweging..
veeeeeeel leuker...

[Dit bericht is aangepast door IndoBabe (07-05-2001).]
Oud 07-05-2001, 19:15
Sconsistars
Sconsistars is offline
jahaaaaaaaaa... he schoonzusje
hihihi.... de HANZIE-DANS doen wij altijd..
haha
Oud 08-05-2001, 02:23
Verwijderd
ik wordt betaalt om te dansen :-) dus chatten jullie maar verder
Oud 08-05-2001, 11:18
De Ideale Schoonzoon
ken je de dancehall queen ?!
well... me is da dancehall king !
Oud 08-05-2001, 12:16
The Untouchable
Citaat:
Blue Eyes schreef:

Chillen ,kom je toevalig uit het oosten ??

Ik sta altijd met me vriendin op de boxen te dansen ,en dan op zo'n manier om jongens hun aandacht te trekken ,goed voor je ego
Nee hoor ,al denken ze dat vaak wel ,maar ja op de boxen kan je goed zien waar alle lekkere mannen te vinden zijn!!
zeker chillen en ondertussen kijken: Were The Ladies At... hehehehe en ja ik kom uit het oosten (Zutphen om precies te zijn...)

en jij nijmegen las ik....

Latah...

Oud 08-05-2001, 12:23
De Ideale Schoonzoon
Untouchable...
volgens mij moeten we toch maar een keer naar Nijmegen gaan, wat jij !?
Oud 08-05-2001, 12:28
The Untouchable
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:
Untouchable...
volgens mij moeten we toch maar een keer naar Nijmegen gaan, wat jij !?

Dat is mijn idd ook hehehe nijmegen here we come en zet de redbull maar koud,....

Latah...
Oud 08-05-2001, 12:31
De Ideale Schoonzoon
Citaat:
The Untouchable schreef:
Dat is mijn idd ook hehehe nijmegen here we come en zet de redbull maar koud,....

Latah...

idd, zet de red bull maar koud, de frituur maar aan, en dmx in de stereo, en het volume op 11, waar ie maar op 10 kan !
Oud 09-05-2001, 10:49
stylo girl
stylo girl is offline
jA maar als ik jouw sign lees dan krijg ik echt kotsneigingen, ik ben tenminste niet zo arrogant, en dat is t verschil!
Oud 09-05-2001, 10:51
stylo girl
stylo girl is offline
dat berichtje hierboven was aan esmee, ff vergeten erbij te zetten! maar goed, ik wil verder geen discussie met je, maar ik vraag me gewoon af waarom je zo blij bent met jezelf en je geweldige Ralph blousje, ik bedoel t is fijn dat je t kan betalen maar je hoeft er toch niet zo mee te pronken??
Oud 09-05-2001, 12:47
The Untouchable
Citaat:
stylo girl schreef:
dat berichtje hierboven was aan esmee, ff vergeten erbij te zetten! maar goed, ik wil verder geen discussie met je, maar ik vraag me gewoon af waarom je zo blij bent met jezelf en je geweldige Ralph blousje, ik bedoel t is fijn dat je t kan betalen maar je hoeft er toch niet zo mee te pronken??
Ben ik helemaal met je eens eigenlijk maar Ralph blousjes zijn boven al wel erg mooi en van Xcellente kwaliteit... maar je moet ze niet dragen om te laten zien van zie je mij... maar ik weet niet of esmee dat doet en daarom zeg ik het in het algemeen...

latah...

Oud 05-06-2001, 16:31
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:

wel es van Nederlands gehoord?
Oud 05-06-2001, 16:38
Christiaan's Soul
Citaat:
Dutchy15 schreef:
wel es van Nederlands gehoord?
Dat is Twents

Oud 05-06-2001, 22:10
The Offender
The Offender is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik dans alleen als er een beetje normale trance en techno gedraaid word en er een beetje normale mensen op de dansvloer staan. Dat is dus niet vaak. Je moet ook altijd oppassen of er niet met één of andere ordinaire hoge hak op je Van Bommels getrapt word, vrij annoying vind ik dat.

Ik heb ook echt een hekel aan als er van die opgefokte Suri-bubbling gedraaid word, sta je net relax met je Hertog Jan in de hand, krijg je zo'n dikke reet in een strak leren rokje tegen je dure Gant pantalon aangeduwd. Nee, da's fijn.

sissy....ja sorry hoor

Oud 06-06-2001, 12:23
Verwijderd
Ever heard of irony..?

Oud 10-06-2001, 23:54
Verwijderd
Citaat:

hahahaha kerel echt toffe taal man
haha
check die meisjes haha

Oud 10-06-2001, 23:56
Verwijderd
ik dans eerst 1 stap naar voren en dan weer terug en dan net je andere voet naar voren en beide naar links dan springen en achteruitlopen als een kievit en zo maar door

hoe dans jij.....haha
de foxtrot op trance!
damn wat een vraag
sorry
Oud 11-06-2001, 18:03
Verwijderd
Met de piemel in de hand dansen wij door t hele land
Oud 11-06-2001, 23:35
eden6
eden6 is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik niet!! Maar sommige mensen...

Als je ritmisch bent aangelegt dans je standaard op de maat van de muziek en is het lastig dat niet te doen, maar mensen die a-ritmisch zijn aangelegt merken niet dat ze uit de maat dansen. Zonde want - niet beledigend bedoeld - het is geen porum!!

Hoe ik dans... op de maat van de muziek dus . En op mn gevoel. Geen vaste pasjes o.i.d. Eigenlijk doe ik maar wat in de hoop dat er 'toonbaar' uitziet. "Schuren" gaat me trouwens wel aardig af mits die jongen lekker danst.

Én ik dans bij voorkeur op bubbling, trance, R&B, hip hop of van die feestmuziek.
Oud 11-06-2001, 23:41
eden6
eden6 is offline
Citaat:
femme schreef:
kom jij met je 12 jaar al een disco binnen dan?
Misschien moet je de voorafgaande posts wat beter lezen, dan had je namelijk geweten dat hij zijn leeftijd steeds veranderd.

Btw hij is (volgens de xtra info) nú 16.

[Dit bericht is aangepast door eden6 (12-06-2001).]
Oud 12-06-2001, 12:10
Verwijderd
Citaat:
eden6 schreef:
Misschien moet je de voorafgaande posts wat beter lezen, dan had je namelijk geweten dat hij zijn leeftijd steeds veranderd.

Btw hij is (volgens de xtra info) nú 16.

[Dit bericht is aangepast door eden6 (12-06-2001).]

Tjooow he, onse geheimpjes een beetje verklappen he?
Advertentie

Regels voor berichten