Oud 03-06-2003, 15:38
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
black angel schreef op 03-06-2003 @ 16:34:
geen dure coffeeshop... maar ik vind als je pijp rookt moet je ook kunnen genieten, dan hijs ik €5 wel weg hoor
Er verbrandt ook een hoop hasj (of wiet) zonder dat je hijst. Daarom vul ik 'm altijd maar voor een kwart o.i.d. en vul ik naderhand weer bij. Werkt veel effectiever en je krijgt een zuinigere high.
Oud 03-06-2003, 16:13
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
knights schreef op 31-05-2003 @ 20:24:
Wat een onzin...
er zitten ook mensen die niet blowen, zijn er wel weinig.
Wat was ook alweer t id van een rookvrije werkplek?

Maar ok..

Citaat:
xxlalalaxx schreef op 31-05-2003 @ 16:46:
Okey... hier een argument:

In coffeeshops zijn mensen hun leven aan het vertieften!
Ok, ik stel voor om de wereld te sluiten.. Of naja, misschien een beetje rigoreus (zo kunnen we namelijk nie eens meer leven)
Iig dan alle gebouwen enzo waar zelfdestructie plaatsvind (laten we beginnen bij snackbarren, cafés, winkels, bedrijfsgebouwen, bioscopen etc..)

Citaat:
xxlalalaxx schreef op 03-06-2003 @ 16:14:
Jij bent misschien wel AAN het leven... maar MET Verdovende ROTZOOI!

Ik ben tenminste ECHT aan het leven, zonder rotzooi! Ik heb er niks voor nodig!
Is een middel verdovend als je gevoelens zo intens worden dat je denkt dat je op knappen staat? De helse beleving van iemand tot je doordringt alleen maar door zn stem te horen? Pijn van een snee zover tot je doordringt dat je denkt dat je hand er af valt?

Is een middel rotzooi als je leert van mensen te houden? Om ze te geven? Om de aarde te geven? Je inspiratie, motivatie krijgt om dingen in de wereld te brengen die deze daadwerkelijk verbeteren?

Wat jij als verdovende rotzooi bestempelt, geld slechts voor enkele drugs, en er is echt zó veel meer rotzooi in de wereld naast deze drugs...

Vertel eens, hoe leef jij "ECHT"?

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 03-06-2003 @ 17:13:
Ok, ik stel voor om de wereld te sluiten.. Of naja, misschien een beetje rigoreus (zo kunnen we namelijk nie eens meer leven)
Iig dan alle gebouwen enzo waar zelfdestructie plaatsvind (laten we beginnen bij snackbarren, cafés, winkels, bedrijfsgebouwen, bioscopen etc..)
Geef toe: in cafés en coffeeshops zitten mensen die ontzettend hard hun gezondheid aan het vernietigen zijn. Dan praat ik niet over de weekendgebruikers, maar de echte junks. En jezelf volstouwen met friet is vele malen minder schadelijk dan jezelf bewusteloos blowen/drinken. Je kan nooit mensen tegen zichzelf beschermen. Maar je kan het ze wel een stuk lastiger maken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:39
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
snees schreef op 03-06-2003 @ 17:18:
Geef toe: in cafés en coffeeshops zitten mensen die ontzettend hard hun gezondheid aan het vernietigen zijn. Dan praat ik niet over de weekendgebruikers, maar de echte junks. En jezelf volstouwen met friet is vele malen minder schadelijk dan jezelf bewusteloos blowen/drinken.
t Gaat zoveel verder dan dat...
De mensheid vernietigd zichzelf ook nog ns collectief, en in veel ernstigere vormen dan die paar drugsgebruikers die zichzelf naar de klote werken..
Oud 04-06-2003, 11:11
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 03-06-2003 @ 17:13:
Wat was ook alweer t id van een rookvrije werkplek?

Maar ok..

Is een middel verdovend als je gevoelens zo intens worden dat je denkt dat je op knappen staat? De helse beleving van iemand tot je doordringt alleen maar door zn stem te horen? Pijn van een snee zover tot je doordringt dat je denkt dat je hand er af valt?

Is een middel rotzooi als je leert van mensen te houden? Om ze te geven? Om de aarde te geven? Je inspiratie, motivatie krijgt om dingen in de wereld te brengen die deze daadwerkelijk verbeteren?

Wat jij als verdovende rotzooi bestempelt, geld slechts voor enkele drugs, en er is echt zó veel meer rotzooi in de wereld naast deze drugs...

Vertel eens, hoe leef jij "ECHT"?

Ik leef ECHT omdat ik geen rotzooi gebruik, ik heb het trouwens ook helemaal niet nodig om dan echt te leven zoals jullie.
Ik heb er niks op tegen dat jullie het doen, alleen het is gewoon zonde echt zonde dat je je gezondheid ermee kapot maakt, ik maak tenminste mijn gezondheid niet kapot door drugs te gebruiken,...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:19
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 04-06-2003 @ 12:11:
Ik leef ECHT omdat ik geen rotzooi gebruik, ik heb het trouwens ook helemaal niet nodig om dan echt te leven zoals jullie.
Ik heb er niks op tegen dat jullie het doen, alleen het is gewoon zonde echt zonde dat je je gezondheid ermee kapot maakt, ik maak tenminste mijn gezondheid niet kapot door drugs te gebruiken,...
ah wie zegt dat weed rotzooi is en dat je je gezondheid ermee kapot maakt ? trouwens het is toch altijd de shag die je gezondheid verkut en niet de natural medicine weed
schat heb nog een vraag ,rook je of drink je ?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:24
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 04-06-2003 @ 13:19:
ah wie zegt dat weed rotzooi is en dat je je gezondheid ermee kapot maakt ? trouwens het is toch altijd de shag die je gezondheid verkut en niet de natural medicine weed
schat heb nog een vraag ,rook je of drink je ?
Hey lieverd, ik ben een ketting roker en ik zuip me verrot

...

Nee joh, geintje
Geen van beide, heeeel af en toe drink ik matig wel eens wat.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:26
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
jaa ik weet het,... drank is net zo slecht als soft drugs (,...of is drank net zo GOED als soft drugs? )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:49
mind
mind is offline
lekker off-topic allemaal, maar persoonlijk vind ik alcohol echt wel 'slechter' dan weed/hasj, alhoewel ik het laatste niet gebruik en wel een grote fan van alcohol ben...(je hebt zeker nog nooit geblowt?)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:09
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 04-06-2003 @ 17:49:
lekker off-topic allemaal, maar persoonlijk vind ik alcohol echt wel 'slechter' dan weed/hasj, alhoewel ik het laatste niet gebruik en wel een grote fan van alcohol ben...(je hebt zeker nog nooit geblowt?)
nee, maar als ik zo al die verhalen hoor van sommige of via via, dan begin ik nog ergere afkeer te krijgen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:30
mind
mind is offline
verhalen heb je niks aan....je kan pas ergens over meepraten als je het zelf heb gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:31
knights
knights is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 03-06-2003 @ 16:14:
Jij bent misschien wel AAN het leven... maar MET Verdovende ROTZOOI!

Ik ben tenminste ECHT aan het leven, zonder rotzooi! Ik heb er niks voor nodig!
Leg me dan uit wat het verschil is tussen echt leven en aan het leven zijn ?

Waarom leef jij ECHT en ik niet ?
Ik mag dan jointjes roken, maar ik zit met me ouders 's avonds aan een glaasje wijn, zit met me vrienden in de kroeg en coffeeshop. Heb netjes me Havo5 diplome gehaald en ik kan nog wel ff doorgaan..

ik denk dat we het toch niet eens worden, het enige waarmee ik het eens zou worden is dat als je zou zeggen dat jij gezonder leeft.
dat is 100% zo.
Oud 05-06-2003, 22:46
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb nieuws voor je: We leven allemaal echt!!!

Je leeft pas niet meer echt als je in je eigen wereld leeft, en dat doen ook veel mensen die nog nooit iets van drugs hebben aangeraakt.

wiet is dan misschien wel slecht, maar als je het af en toe gebruikt is het in verhouding echt niet zo superslecht voor je. Waarschijnlijk zul je het niet eens echt aan je lichaam merken. En met roken bijv. is dat wel. Mensen die elke dag roken krijgen gewoon steeds minder lucht.

oja en ontopic: Tja dat rookverbod is gewoon belachelijk!
Oud 06-06-2003, 00:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 04-06-2003 @ 12:11:
Maar het dagelijks inhaleren van uitlaatgassen en andere in de lucht opgenomen giffen is wel heel goed voor je ? Natuurlijk doen wij dit allemaal ook maar ik wil je alleen even er op wijzen dat jij vast op een andere manier jezelf naar de klote helpt.

Even afgezien van het feit dat het tegenwoordig zelfs mogelijk lijkt om van brood kanker te krijgen is de schade die je je lichaam toebrengt natuurlijk wel erg relatief. Het lichaam kan tot op zekere hoogte gifstoffen verwerken en een bepaalde belasting verdragen dus in zekere mate zijn drugs niet schadelijk. Natuurlijk is het niet geniaal om dingen waarvan het bekend is dat het schadelijk voor je is te gebruiken maar als je de schade van de drug afweegt met het genot ervan denk ik dat de keuze van veel mensen nog niet eens zo irrieel is.

Gelukkig ben jij niet tegen gebruik van drugs en zijn we het zojuist eens geworden dat het helemaal niet zonde is dat wij onzelf kapot maken met drugs.
Oud 06-06-2003, 00:24
AtHell
AtHell is offline
Onsmoppik: Ja welke lul gaat nou het smoken in een coffeeshop verbieden, dan ben je wel erg zinloos bezig. Wat een grrrrristenhond is het toch ook die JP, erg onvolwassen van 'm.

Ik heb ook helemaal geen zin hier inhoudelijk op te reageren, het is gewoon stom.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten