Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Maar ok.. Citaat:
Iig dan alle gebouwen enzo waar zelfdestructie plaatsvind (laten we beginnen bij snackbarren, cafés, winkels, bedrijfsgebouwen, bioscopen etc..) Citaat:
Is een middel rotzooi als je leert van mensen te houden? Om ze te geven? Om de aarde te geven? Je inspiratie, motivatie krijgt om dingen in de wereld te brengen die deze daadwerkelijk verbeteren? Wat jij als verdovende rotzooi bestempelt, geld slechts voor enkele drugs, en er is echt zó veel meer rotzooi in de wereld naast deze drugs... Vertel eens, hoe leef jij "ECHT"?
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 16:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De mensheid vernietigd zichzelf ook nog ns collectief, en in veel ernstigere vormen dan die paar drugsgebruikers die zichzelf naar de klote werken..
||
![]() |
Citaat:
Ik leef ECHT omdat ik geen rotzooi gebruik, ik heb het trouwens ook helemaal niet nodig om dan echt te leven zoals jullie. Ik heb er niks op tegen dat jullie het doen, alleen het is gewoon zonde echt zonde dat je je gezondheid ermee kapot maakt, ik maak tenminste mijn gezondheid niet kapot door drugs te gebruiken,... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() schat heb nog een vraag ,rook je of drink je ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ... Nee joh, geintje ![]() Geen van beide, heeeel af en toe drink ik matig wel eens wat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom leef jij ECHT en ik niet ? Ik mag dan jointjes roken, maar ik zit met me ouders 's avonds aan een glaasje wijn, zit met me vrienden in de kroeg en coffeeshop. Heb netjes me Havo5 diplome gehaald en ik kan nog wel ff doorgaan.. ik denk dat we het toch niet eens worden, het enige waarmee ik het eens zou worden is dat als je zou zeggen dat jij gezonder leeft. dat is 100% zo.
|
Ik heb nieuws voor je: We leven allemaal echt!!!
Je leeft pas niet meer echt als je in je eigen wereld leeft, en dat doen ook veel mensen die nog nooit iets van drugs hebben aangeraakt. wiet is dan misschien wel slecht, maar als je het af en toe gebruikt is het in verhouding echt niet zo superslecht voor je. Waarschijnlijk zul je het niet eens echt aan je lichaam merken. En met roken bijv. is dat wel. Mensen die elke dag roken krijgen gewoon steeds minder lucht. oja en ontopic: Tja dat rookverbod is gewoon belachelijk!
||
Citaat:
Even afgezien van het feit dat het tegenwoordig zelfs mogelijk lijkt om van brood kanker te krijgen is de schade die je je lichaam toebrengt natuurlijk wel erg relatief. Het lichaam kan tot op zekere hoogte gifstoffen verwerken en een bepaalde belasting verdragen dus in zekere mate zijn drugs niet schadelijk. Natuurlijk is het niet geniaal om dingen waarvan het bekend is dat het schadelijk voor je is te gebruiken maar als je de schade van de drug afweegt met het genot ervan denk ik dat de keuze van veel mensen nog niet eens zo irrieel is. Gelukkig ben jij niet tegen gebruik van drugs en zijn we het zojuist eens geworden dat het helemaal niet zonde is dat wij onzelf kapot maken met drugs.
|
Onsmoppik: Ja welke lul gaat nou het smoken in een coffeeshop verbieden, dan ben je wel erg zinloos bezig. Wat een grrrrristenhond is het toch ook die JP, erg onvolwassen van 'm.
Ik heb ook helemaal geen zin hier inhoudelijk op te reageren, het is gewoon stom.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Wietpas Hulk | 262 | 12-06-2011 21:19 | |
Acties tegen het rookverbod ondersteund door tabaksindustrie Kitten | 92 | 01-07-2009 13:50 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Drugs & Alcohol |
Stellling: Horeca rookvrij in 2009? team rookverbod | 90 | 28-12-2005 15:02 | |
Drugs & Alcohol |
Adviesorgaan NND wil alle coffeeshops sluiten Snat$bat$ | 16 | 05-06-2003 22:36 | |
Ook coffeeshop moet rookvrij worden Vincent Vega | 162 | 05-06-2003 15:33 |