Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wat er letterlijk staat, maar technisch correct schrijven is een kunst die evenmin iedereen gegeven is, en daarom interpreteer ik bij voorkeur ten faveure van de schrijver. Ik gun iedereen zeg maar het voordeel van de twijfel. Als ik dat niet van nature deed, was ik nog veel meer teleurgesteld in de mensheid dan nu helaas al het geval is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
A. Hier niet vermeld te worden. B. Bij jou in de persoonlijke gedachtengang ten behoeve van de liefdevolle geest achterwege te worden gelaten. C. Niet als motief te gelden voor welke andere zaak dan ook. D. Als dat geleid heeft tot een foutieve uitspraak op academische en volwassen wijze weerlegd te worden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op zich heeft hij wel gelijk dat een topic op een openbaar forum niet bedoeld is voor chitchat, omdat het voor buitenstaanders net even teveel kan zijn om te moeten lezen. Sowieso was het extreem persoonlijke verhaal al op het randje van wat ik zonder kromme tenen aankan op een forum.
Maar: voor dit soort corrigerende opmerkingen zijn FB's uitgevonden. Dat is ook wel weer waar. Dilemma: in hoeverre mogen forummers hun mede forummers tot de orde roepen, en in hoeverre mogen zij daarbij hun persoonlijk ongenoegen middels een sarcastische ondertoon uiten? |
![]() |
|
![]() |
Lieverd, hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar om je topics helemaal overwoekerd te krijgen met offtopic posts?
![]() Ben blij voor je dat het eindelijk weer goed gaat met jou en roelof. hoop je snel op MSN weer te spreken ![]() kus Theo
|
![]() ![]() Ik zal t even uitleggen, anders slapen sommige mensen niet, vannacht... ![]() Ik was al aan het reageren op het topic. Toen kwam Loontjuh online, ik zei hoi tegen haar en zei dat ik even op dr topic aan het reageren was. Toen schreef ik dus de beruchte zin: "en nu ga ik weer verder met je op msn praten"... Hoop dat mensen nu niet meer teleurgesteld zijn in mij... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het hele topic gelezen (inclusief gehirrewar over MSN ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs, Margriet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hahaha..weer zo iets lang BTW..!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Moeilijk is dat toch he
Mensen die je vervelend vindt of reacties waar je je aan stoort te laten voor wat ze zijn en gewoon ontopic of weg te blijven? Bij deze het verzoek de discussie hier te beëindigen en braaf naar Loontjuh's verzoek te luisteren. Ophouden! Danku ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
In de war! 4no | 53 | 22-08-2008 03:49 | |
Liefde & Relatie |